Στα γαλανόλευκα ντύθηκε το αίθριο του «Westfield London» , του μεγαλύτερου αστικού πολυκαταστήματος της Ευρώπης (δίπλα στο Μέγαρο του BBC ) , το οποίο φιλοξένησε ένα εντυπωσιακό θεματικό πάρκο προβολής των τουριστικών προορισμών της Κρήτης όπου διαδραστικά και σε εικονική πραγματικότητα… ταξίδεψαν χιλιάδες επισκέπτες της έκθεσης στο νησί μας.
Με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κρήτης, στο πλαίσιο μιας δυναμικής καμπάνιας προβολής του νησιού σε χώρες του εξωτερικού, σε μια περίοδο κατάλληλη για την ενημέρωση του ενδιαφερόμενου κοινού και την ενίσχυση των τελικών κρατήσεων, περισσότεροι από 200 χιλιάδες διερχόμενοι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν το θεματικό πρωτοποριακό Κρητικό περίπτερο και να πραγματοποιήσουν ένα εικονικό ταξίδι στις ομορφιές ενός από τους δημοφιλέστερους τόπους διακοπών των Άγγλων – και όχι μόνο – τουριστών.
To Κρητικό θεματικό πάρκο, έκτασης 200 περίπου τετραγωνικών μέτρων, προέβαλε το διήμερο 28 Φεβρουαρίου και 1η Μαρτίου με εντυπωσιακό τρόπο, μέσα από ειδικές προβολές αλλά και διαδραστικά παιχνίδια, την πληθώρα των επιλογών που προσφέρει το τουριστικό προϊόν της Κρήτης, προσκαλώντας τους συμμετέχοντες να αποδράσουν εικονικά από το βροχερό Λονδίνο και να ξεκινήσουν, χρησιμοποιώντας όλες τις αισθήσεις τους, να ονειρεύονται τις ιδανικές φετινές διακοπές τους.
Οι προωθητικές πρωτοβουλίες της Περιφέρειας συνεχίζονται και σε άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις με επόμενο σταθμό το Βερολίνο και τη συμμετοχή της Κρήτης στη διεθνή έκθεση τουρισμού, ITB 2015.