12.8 C
Chania
Sunday, November 24, 2024

Προχωράει ο διαγωνισμός για το μεγάλο τμήμα του ΒΟΑΚ – Αλλαγές στα 3 σχήματα

Ημερομηνία:

Προχωρά ο διαγωνισμός για την  κατασκευή του μεγάλου τμήματος του ΒΟΑΚ, Χανιά-Ηράκλειο. Με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εγκρίθηκαν οι μεταβολές στα τρία σχήματα που συμμετέχουν στη διαγωνιστική διαδικασία.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση του Υπουργείου  “η Επιτροπή ομόφωνα έκρινε ότι οι μεταβολές στη σύνθεση των διαγωνιζομένων όλων των Προσφερόντων εξακολουθούν να πληρούν όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις της Πρόσκλησης Υποβολής Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος Α΄ Φάσης του Διαγωνισμού και όλα τα κριτήρια Ποιοτικής επιλογής που καθορίζονται είναι πλήρεις και παραδεκτές, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των άρθρων 19, 20 και 21 της Πρόσκλησης, και ότι όλοι οι Προσφέροντες δύνανται να συνεχίσουν στο επόμενο στάδια της αποσφράγισης και της αξιολόγησης των Φακέλων Α, Β΄ και Γ΄ Προσφορών”.

Πιο συγκεκριμένα εγκρίθηκαν οι παρακάτω μεταβολές:

Σχήμα: “ΙΔΟΜΕΝΕΑΣ” αποτελούμενο από τις ΑΒΑΞ-EGIS-MERIDIAM

Σε αυτό το σχήμα εγκρίθηκε η υποβολή δηλώσεων που ήταν σύννομες με την προκήρυξη του διαγωνισμού.

Σχήμα: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Η γνωστοποιηθείσα μεταβολή αφορά σε αλλαγή δηλωμένων Μελετητών, (άρθρο 19.1.1 (v) της Πρόσκλησης Υποβολής Δεσμευτικών Προσφορών).

Σχήμα: ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ

Η γνωστοποιηθείσα μεταβολή αφορά στην έξοδο υφιστάμενου μέλους της Προεπιλεγείσας Ένωσης “ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ACCIONA CONCENSIONES-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.”, τη σύσταση νέας Ένωσης Προσώπων μεταξύ των εταιρειών “ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.” και “ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε και την αλλαγή των δηλωμένων Κατασκευαστών και των δηλωμένων Μελετητών.

Ο Προσφέρων “ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.- ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.” κατέθεσε στις 26.05.2023 (αριθ. πρωτ. εισερχομένου 710292/26-05-2023) επιπλέον στοιχεία με τα οποία γνωστοποίησε μεταβολή της σύνθεσής του λόγω εταιρικού μετασχηματισμού στο πρόσωπο μέλους του κατασκευαστή.

163 χιλιόμετρα, 26 σήραγγες και… διόδια

Το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, είναι προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ και είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα που θα κατασκευαστεί στη χώρα μας.

Θα είναι ένας αυτοκινητόδρομος με διόδια μήκους περίπου 163 χλμ. που θα περιλαμβάνει 26 σήραγγες μονού κλάδου συνολικού μήκους περίπου 34 χλμ, 10,80 χλμ. νέες γέφυρες, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος, 20 νέους ανισόπεδους κόμβους και αναβάθμιση των υπαρχόντων 18 ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου.

Αναφορικά με το κόστος του έργου, η χρηματοδότηση του θα προέλθει από δημόσια και ιδιωτικά κεφάλαια. Το Δημόσιο έχει φροντίσει να καλύψει κατά 800 εκατ. ευρώ το έργο. Τα 600 εκατ. ευρώ θα είναι από το ΕΣΠΑ 2021-2027 και τα υπόλοιπα 200 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης, ενώ τα υπόλοιπα χρήματα καλείται να τα καλύψει ο παραχωρησιούχος.

Να σημειωθεί ότι στο ΒΟΑΚ προβλέπονται τα λεγόμενα “σκιώδη” διόδια. Αυτό σημαίνει ότι το δημόσιο θα επιδοτεί μέρος των διοδίων. Δηλαδή ο χρήστης του οδικού άξονα θα πληρώνει το αντίτιμο των διοδίων που αντιστοιχεί και στους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους (0,063 ευρώ ανά χλμ.), ενώ το δημόσιο θα επιδοτεί τον παραχωρησιούχο με τα “σκιώδη” διόδια, το ύψος των οποίων θα καθοριστεί στη διαγωνιστική διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Εργαζόμενοι: Ωράρια «κολλημένα» στα ‘80s – Γιατί δε μειώνεται ο χρόνος εργασίας;

Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία...

Ενδοοικογενειακή βία: Περισσότερες από 15.000 γυναίκες αλλά και πάνω από 5.000 άνδρες έπεσαν θύματα το πρώτο 10μηνο του 2024

Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο...