13.8 C
Chania
Monday, December 23, 2024

Πρωτοβουλία Πολιτών: Η μόνη επένδυση που έκανε στο αεροδρόμιο Χανίων η «εταιρεία νταβατζής» Fraport ήταν να κατεβάσει την ταμπέλα «κρατικό» – Χάθηκαν 500.000 διανυκτερεύσεις τον χειμώνα

Ημερομηνία:

Με σκληρά λόγια η Ανοικτή Πρωτοβουλία Πολιτών Ενάντια στην Εκχώρηση του αεροδρόμιου Χανίων αναφέρεται στις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τη γερμανική εταιρεία Fraport.

Όπως αναφέρεται, «είναι άλλο οι φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης να καλέσουν την Fraport να απολογηθεί για όλα όσα έχει πράξει κατά του δημόσιου συμφέροντος και της τοπικής ανάπτυξης και να απαιτήσουν έστω αλλαγή πολιτικής και άλλο να επιδιωχθεί η συμμετοχή των αυτοδιοικητικών και των φορέων της πόλης σε μία εκδήλωση που διοργανώνει η Fraport».

Σημειώνεται επίσης, ότι υπάρχουν πληροφορίες ότι τις δημόσιες σχέσεις της εταιρείας έχει μέλος οικογένειας γνωστού πολιτικού προσώπου που έχει καταγωγή από τα Χανιά.

Η Πρωτοβουλία επιτίθεται στον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων κ. Γιαννούλη από τον οποίο ζητά «να πάψει να δεσμεύει τη τοπική κοινωνία με παρασκηνιακές μεθοδεύσεις και πάρε δώσε με τη Fraport διότι ούτε αυτό το δικαίωμα έχει ούτε οι πολίτες τον έχουν εξουσιοδοτήσει να αναλαμβάνει ρόλους που δεν του ανήκουν»

Ενώ σημειώνει ότι εξαιτίας της γερμανικής εταιρείας «χάθηκαν κατά τη διάρκεια του Χειμώνα 500.000 διανυκτερεύσεις από την ευρύτερη περιοχή αριθμός που αντιστοιχεί σε 60 εκατομμύρια περίπου ευρώ»

Γι’ αυτά και άλλα πολλά, η Πρωτοβουλία καλεί σε έκτακτη συνάντηση τα μέλη της την Τρίτη 10 Απριλίου στις 7.00 μμ. στο καφέ Κήπος.

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση:

Eντύπωση προκαλεί η θρασύτητα των Γερμανών της Fraport να ανακοινώσουν την διεξαγωγή εκδήλωσης σε κεντρικό Ξενοδοχείο των Χανιών προκειμένου να παρουσιάσουν τα δήθεν «αναπτυξιακά» σχέδια τους για το αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης στους φορείς της πόλης. Η ανακοίνωση τους δεν είναι μόνο προκλητική για τους κατοίκους των Χανιών και τους πολίτες της Δυτικής Κρήτης αλλά προσβάλλει ευθέως την ιστορία αυτού του τόπου, ιστορία η οποία δεν ανέχεται κατακτητές. Υπενθυμίζουμε ότι το νέο αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης των Χανίων παραδόθηκε ολοκαίνουργιο στους γερμανούς και η ανακατασκευή του έγινε με χρήματα των Ελλήνων και Ευρωπαίων πολιτών. Η μόνη επένδυση που έκανε η Fraport είναι να κατεβάσει την ταμπέλα «Κρατικό» και να βάλει κορδελάκια με το λογότυπο της σε διάφορα σημεία του αερολιμένα και στους λαιμούς των εργαζομένων στο αεροδρόμιο.

Με την εν λόγω πρόθεση τους οι γερμανοί της Fraport,  οι οποίοι υφάρπαξαν τα ελληνικά αεροδρόμια και τις πύλες εισόδου της χώρας, κατόπιν εκβιασμού του ελληνικού λαού δεν επιδιώκουν να ενημερώσουν για τα δήθεν «επενδυτικά» τους σχέδια αλλά να διευρύνουν τους συνομιλητές τους στην τοπική κοινωνία και να νομιμοποιήσουν την εν κρυπτώ και παρασκηνιακή παρουσία τους όλο αυτό το χρονικό διάστημα αλλά και την κατοχή του «Δασκαλογιάννης».

Υπενθυμίζουμε στις Χανιώτισσες και στους Χανιώτες ότι όχι μόνο η εκχώρηση των ελληνικών κερδοφόρων αεροδρομίων στη εν λόγω γερμανική ημικρατική εταιρεία υπήρξε αποτέλεσμα ενός άνευ προηγουμένου εκβιασμού ενός ευρωπαϊκού κράτους αλλά επέβαλλαν στον ελληνικό λαό μία αποικιακή σύμβαση που θυμίζει χώρες της υποσαχάριας Αφρικής.

Και ενώ όλοι θα περίμεναν ο «επενδυτής» να φέρει κάποια γερμανικά ευρώ στη χώρα έστω για να διασκεδάσει τις εντυπώσεις αυτό που προτίμησε να πράξει ήταν να εκβιάσει ξανά, μέσω της Μέρκελ και του Σόιμπλε, για να χρηματοδοτηθεί από τις ελληνικές τράπεζες οι οποίες είχαν ανακεφαλαιοποιηθεί με τα χρήματα και το αίμα του ελληνικού λαού μετά τις περικοπές των συντάξεων, των μισθών και της μαζικής ανεργίας που έσπειραν οι λεγόμενοι δανειστές.  Η υφαρπαγή των 14 κερδοφόρων ελληνικών αεροδρομίων έγινε με χρήματα των Ελλήνων πολιτών από μία εταιρεία  με μετοχικό κεφάλαιο μόλις 35.000 ευρώ!!! Αυτό θυμίζει τα έργα και τις ημέρες των κατοχικών βαυαρικών στρατευμάτων του Όθωνα των οποίων τα έξοδα μισθοδοσίας και συντήρησης πλήρωνε ο ελληνικός λαός μέσα από το επαχθές δάνειο που κράτησε δέσμια τη χώρα για 85 ολόκληρα χρόνια!!!

Και σαν να μην έφτανε μόνο αυτό. Μετά την κατάληψη των αεροδρομίων απαίτησαν από την χώρα επιπλέον 70 εκατομμύρια ευρώ για δήθεν αποζημιώσεις στη βάση φυσικά της αποικιακής σύμβασης που είχαν υπογράψει οι  κυβερνήσεις της υποτέλειας και της ντροπής με τη συμμετοχή των ντόπιων βουλευτών, πρώην και νυν. Είναι εύλογο ότι η διεθνή διαιτησία στην οποία έχει προσφύγει το ελληνικό δημόσιο θα δικαιώσει τους γερμανούς εξαιτίας της φύσης της αποικιακής σύμβασης και η χώρα θα κληθεί να πληρώσει τη Fraport ξανά. Εν τω μεταξύ οι Έλληνες πολίτες εκτός των άλλων επιβαρύνονται και με τα δικηγορικά έξοδα ύψους 100.000 ευρώ τα οποία αναμένεται να αυξηθούν την επόμενη περίοδο. Άλλα αυτά είναι ψίχουλα.  Με λίγα λόγια όχι μόνο εκχωρήθηκαν 14 κερδοφόρα αεροδρόμια τα οποία συνέβαλαν στο κρατικό προϋπολογισμό με 200 εκατομμύρια ευρώ ετησίως αλλά χρηματοδοτήσαμε ως κράτος τους γερμανούς για να τα πάρουν ενώ απαιτούν 70 εκατομμύρια επιπλέον για τους λεγόμενους «χαλασμένους λαμπτήρες». Πρόκειται δηλαδή για μία εταιρεία «Νταβατζή» η οποία κάθισε πάνω στο σβέρκο του Ελληνικού λαού  καταλαμβάνοντας περιουσιακά στοιχεία και εγείροντας συνεχώς νέες αξιώσεις.

Ορισμένοι οπαδοί του ξεπουλήματος των δημόσιων υποδομών και της συρρίκνωσης του κοινωνικού κράτους αλλά και ορισμένοι καλοπροαίρετοι συμπολίτες μας θα σπεύσουν να υποστηρίξουν ότι είναι δικαίωμα της κάθε εταιρείας να διοργανώνει δράσεις για να ενημερώσει τους ενδιαφερόμενους φορείς και την τοπική κοινωνία και συνεπώς δεν θα πρέπει να παρεμποδιστεί η εν λόγω εκδήλωση ή και να υπάρξουν διαμαρτυρίες πολιτών εντός και εκτός του χώρου διεξαγωγής της. Το εν λόγω επιχείρημα δεν έχει καμία λογική βάση διότι η  Fraport δεν είναι μία απλή ιδιωτική πρωτοβουλία η οποία συμμετείχε σε μία ορθολογικού τύπου διαγωνιστική διαδικασία. Πρόκειται για μια γερμανική εταιρεία που υφάρπαξε δημόσιες υποδομές και μάλιστα παραβιάζοντας τα κυριαρχικά δικαιώματα του ελληνικού λαού εφόσον αυτός όταν του τέθηκε ευθέως, μεταξύ άλλων, το ζήτημα της «ιδιωτικοποίησης» των περιφερειακών αεροδρομίων απάντησε με ένα ισχυρό Όχι που στα Χανιά έφτασε το  74%.  Για τους λόγους αυτούς, για τα όσα αναπτύξαμε παραπάνω αλλά και για αυτά που θα αναπτύξουμε στη συνέχεια η Πρωτοβουλίας μας θα αντιδράσει δυναμικά στην εν λόγω εκδήλωση και καλεί τους Χανιώτες και τις συλλογικότητες σε εγρήγορση.

Ελπίζουμε ότι η πρόσφατη σύσκεψη που κάλεσε ο Δήμαρχος Χανίων κ. Βάμβουκας και η απόφαση που έλαβαν ο Αντιπεριφερειάρχης Χανίων και οι υπόλοιποι Δήμαρχοι της περιοχής για συνάντηση με τη Fraport να μην  συνδέεται με την εκδήλωση-κοροϊδία που ετοιμάζουν οι γερμανοί και ότι πρόκειται για δύο διαφορετικές μεταξύ τους πρωτοβουλίες. Δηλαδή ότι η πρωτοβουλία του κ. Βάμβουκα και η επικοινωνία της «εκδήλωσης» της Fraport που ανακοινώθηκαν σχεδόν ταυτόχρονα ήταν τυχαία σύμπτωση. Επισημαίνεται ότι άλλο είναι οι φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης να καλέσουν την Fraport να απολογηθεί για όλα όσα έχει πράξει κατά του δημόσιου συμφέροντος και της τοπικής ανάπτυξης και να απαιτήσουν έστω αλλαγή πολιτικής και άλλο να επιδιωχθεί η συμμετοχή των αυτοδιοικητικών και των φορέων της πόλης σε μία εκδήλωση που διοργανώνει η Fraport.

Αποκτά βέβαια ιδιαίτερο ενδιαφέρον η πληροφορία, αν και εφόσον αληθεύει, ότι τις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία των γερμανών έχει δυστυχώς αναλάβει εταιρεία που εμπλέκεται μέλος οικογένειας πολιτικού προσώπου καταγόμενο από τα Χανιά.

Ανεξαρτήτως των παραπάνω η πρωτοβουλία μας θεωρεί ανεπιθύμητη τη γερμανική Fraport στα Χανιά και θεωρεί ότι η τοπική αυτοδιοίκηση δεν θα πρέπει να συνομιλεί μαζί της και πολύ περισσότερο να μην έχει αυταπάτες για τον πραγματικό ρόλο της εν λόγω εταιρείας.

Οφείλουμε όμως μέσα από αυτήν την ανακοίνωση να χαιρετήσουμε την δημόσια και σθεναρή στάση ορισμένων Δημάρχων και αυτοδιοικητικών. Ταυτόχρονα θα θέλαμε να προειδοποιήσουμε αυστηρά ορισμένους μεγαλοξενοδόχους και ιδιαίτερα τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων κ. Γιαννούλη να πάψει να δεσμεύει τη τοπική κοινωνία με παρασκηνιακές μεθοδεύσεις και πάρε δώσε με τη Fraport διότι ούτε αυτό το δικαίωμα έχει ούτε οι πολίτες τον έχουν εξουσιοδοτήσει να αναλαμβάνει ρόλους που δεν του ανήκουν. Η εξωθεσμική και παρασκηνιακή του παρέμβαση και η οργάνωση κρυφών συναντήσεων πρέπει να σταματήσουν οριστικά και αμετάκλητα. Το ίδιο συνιστούμε και στον νεόκοπο «πρόεδρο» του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Χανίων κ. Ροκάκη ο οποίος εκτός την υπεροπτική στάση που έχει  απέναντι σε πρόσωπα και συλλογικότητες εντός και εκτός της πόλης συμμετέχει στην οργάνωση των κλειστών συναντήσεων και σε δείπνα με τους γερμανούς της Fraport.

Υπενθυμίζουμε στους Χανιώτες ότι εξαιτίας της Fraport χάθηκαν κατά τη διάρκεια του Χειμώνα 500.000 διανυκτερεύσεις από την ευρύτερη περιοχή αριθμός που αντιστοιχεί σε 60 εκατομμύρια περίπου ευρώ, ότι τα εισιτήρια από τα Χανιά προς άλλους προορισμούς υπερδιπλασιάστηκαν με την εγκαθίδρυση μονοπωλίου, ότι το αεροδρόμιο υποβιβάστηκε και ότι ο τουρισμός στη Δυτική Κρήτη χειραγωγείται πλέον από την εν λόγω εταιρεία.

Είμαστε σίγουροι ότι ο Αντιπεριφερειάρχης  Χανίων και οι περισσότεροι Δήμαρχοι της περιοχής έχουν αντιληφθεί τι συμβαίνει και όχι μόνο θα απέχουν αλλά δεν θα νομιμοποιήσουν την εκδήλωση-κοροϊδία των Γερμανών με την παρουσία τους.

Καλούμε τους Χανιώτες να εκφράσουν την διαμαρτυρία τους και να διαδηλώσουν μαζικά στο χώρο της εκδήλωσης, τους τοπικούς φορείς να απέχουν και την τοπική αυτοδιοίκηση να αποστασιοποιηθεί.

Τέλος καλούμε σε έκτακτη συνάντηση τα μέλη της πρωτοβουλίας την Τρίτη 10 Απριλίου στις 7.00 μμ. στο καφέ Κήπος προκειμένου να οργανωθεί η αντίδραση μας.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ