Δόθηκαν στη δημοσιότητα, σύμφωνα με το νέο νόμο, τα ποσά που δαπάνησε η Τράπεζα Πειραιώς στα ΜΜΕ όλων των ειδών για να διαφημιστεί. Συνολικά η τράπεζα έδωσε το πρώτο εξάμηνο του 2016 9,9 εκατομμύρια ευρώ, πολύ περισσότερα, λ.χ, από την Εθνική Τράπεζα η οποία τις προάλλες δημοσίευσε τις δικές της δαπάνες, κατά το ίδιο διάστημα, συνολικού ύψους 3,5 εκατομμυρίων ευρώ.
Η Τράπεζα Πειραιώς λοιπόν πρόσφερε για να διαφημιστεί:
- στον Όμιλο Καθημερινής – ΣΚΑΪ (680.470 ευρώ),
- στο Πρώτο Θέμα (671.600 ευρώ),
- στον ΑΝΤΕΝΝΑ (564.610 ευρώ),
- στο ΕΘΝΟΣ (532.400 ευρώ),
- στον ΔΟΛ (483.750 ευρώ),
- στον ALPHA (296.850 ευρώ + 125.000 ευρώ στο Αλ Τσαντίρι),
- στον Όμιλο των Παραπολιτικών (254.000 ευρώ),
- στο Mega (181.145 ευρώ),
- στο STAR (166.990 ευρώ),
- στην DPG, του Δ. Γιαννακόπουλου – newsbomb.gr, (187.500 ευρώ),
- στον Όμιλο Χατζηνικολάου – Real (165.000 ευρώ),
- στον Ελεύθερο Τύπο (155.500 ευρώ),
- στο ΚΑΠΙΤΑΛ (152.150 ευρώ),
- στο Action24 (150.000 ευρώ),
- στον Kiss FM (140.000 ευρώ),
- στην ΑΥΓΗ (100.000 ευρώ),
- στον Hot FM (125.000 ευρώ),
- στη Δημοκρατία (100.000 ευρώ),
- στο ΚΡΗΤΗ TV (99.600 ευρώ),
- στην ΑΠΟΨΗ (94.500 ευρώ),
- στον Oasis FM (91.600 ευρώ),
- στα Επίκαιρα των εκδ. Λιβάνη (84.000 ευρώ),
- στο euro2day (83.750 ευρώ),
- στο «Ε» T.V (79.410 ευρώ),
- στη zougla.gr (76.750 ευρώ),
- στο Ποντίκι (73.500 ευρώ),
- στο Kontra (72.000 ευρώ),
- στον Νίκο Φελέκη – matrix24 (70.500 ευρώ),
- στην Agrenda (69.580 ευρώ),
- στην Υπαιθρο Χώρα που εκδίδει θυγατρική της Πειραιώς (65.600 ευρώ),
- στην Deal News (64.170 ευρώ),
- στο reporter.gr (60.000 ευρώ),
- στη Ναυτεμπορική (58.800 ευρώ),
- στο gazzeta.gr (56.000 ευρώ),
- στο iefimerida.gr (53.800 ευρώ),
- στο newsbeast.gr (50.000 ευρώ) και άλλα τόσα στον Ν. Ευαγγελάτο – newsit.gr, στο Protagon.gr και στο Liberal.gr.
Το BangingΝews (με τις φιλοχρυσαυγίτικες καταβολές) πήρε 48.000 ευρώ, ο Ρυθμός FM (48.020 ευρώ), μια εβδομαδιαία εφημερίδα των Σερρών (40.000 ευρώ), το Παρόν (33.000 ευρώ), το Antinews.gr (25.000 ευρώ), η γνωστή Μαυρίκος ΑΕΒΕ (10.500 ευρώ).
Εντύπωση προκαλούν τα μεγάλα ποσά σε Μέσα της περιφέρειας και σε μεμονωμένους γνωστούς δημοσιογράφους για την παροχή διαφημιστικών υπηρεσιών. Μεταξύ των μέσων της περιφέρειας είναι και αρκετά από την Κρήτη.
Ο Αγώνας της Κρήτης δεν έλαβε ούτε ευρώ.
Αναλυτικά ο πίνακας με τη διαφημιστική δαπάνη εδώ