Categories: ΕΛΛΑΔΑ

Σταθάκης: Θα αναθεωρήσουμε όλες τις συμβάσεις παραχώρησης των μεγάλων οδικών αξόνων

Στόχος η εφαρμογή νέου αναλογικού συστήματος χρέωσης που θα φέρει μείωση στις τιμές των διοδίων, η μετοχική παρουσία του Δημοσίου στις κοινοπραξίες που αναλαμβάνουν το έργο και η επιδίωξη ταχύτερης απόσβεσης του κόστους επένδυσης

Την αναθεώρηση των συμβάσεων παραχώρησης των τεσσάρων μεγάλων οδικών αξόνων της χώρας – Ολυμπίας Οδού, Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, Ε65 και Ιόνιας Οδού – «αξιοποιώντας κάθε δυνατό περιθώριο» προανήγγειλε ο υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Τουρισμού και Ναυτιλίας, Γιώργος Σταθάκης στην Βουλή.

Μιλώντας στην κοινοβουλευτική επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου υποστήριξε πως βασικές στοχεύσεις της αναθεώρησης είναι η εφαρμογή νέου αναλογικού συστήματος χρέωσης που θα φέρει μείωση στις τιμές των διοδίων, η μετοχική παρουσία του Δημοσίου στις κοινοπραξίες που αναλαμβάνουν το έργο και η επιδίωξη ταχύτερης απόσβεσης του κόστους επένδυσης.

Ο υπουργός είπε ότι τα προηγούμενα χρόνια επικράτησε η «φαραωνική σκέψη» σύμφωνα με την οποία η χώρα θα δημιουργήσει όλους τους αυτοκινητόδρομους μέσα σε 10 χρόνια και πως το τραπεζικό σύστημα μπορεί να υποκαταστήσει την κρατική χρηματοδότηση.

Ωστόσο, σημείωσε ότι « μετά την κρίση του 2008 το σύνολο των αυτοκινητόδρομων χρεοκόπησε, με την εξαίρεση της Αττικής Οδού. Όλοι οι άλλοι μπήκαν σε περιπέτειες για τον απλό λόγο ότι σταμάτησε η τραπεζική χρηματοδότηση».

Υποστήριξε δε ότι το κατάλληλο σύστημα είναι αυτό της Εγνατίας Οδού, μίας δημόσιας εταιρίας που διαχειρίζεται τον μεγαλύτερο οδικό άξονα της χώρας, μέσα από συμβάσεις υπεργολαβίας με ιδιωτικές εταιρίες.

protothema.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Τέμπη: Οι 15 τόνοι ξυλόλιο «καίνε» την κυβέρνηση – Σάλος με τα στοιχεία – σοκ που ανέδειξαν οι πραγματογνώμονες

Σάλος έχει προκληθεί από την αποκάλυψη για τη μπάλα φωτιάς που ακολούθησε της σύγκρουσης τρένων στα Τέμπη.…

32 seconds ago

Άρθρο Β. Κοντεζάκη: Σκέψεις με αφορμή τις εκλογές του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας

Το όραμα καταρχήν είναι για ένα ανεξάρτητο, μαχητικό, παραγωγικό και ανοικτό στα μέλη του και…

6 mins ago

Εκλέχθηκαν οι αντιπρόσωποι της ΕΛΜΕ Χανίων για το 21ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ

Μετά την ολοκλήρωση της χθεσινής εκλογικής διαδικασίας για την ανάδειξη αντιπροσώπων της ΕΛΜΕ Χανίων για το 21ο Συνέδριο της…

16 mins ago

Ο υποψήφιος ευρωβουλευτής ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκος Παππάς στα Χανιά

O υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ  Νίκος Παππάς (πρώην διεθνής Μπασκετμπολίστας) θα βρίσκεται στα Χανιά. Την…

17 mins ago

Το δημογραφικό πέρα από ευχολόγια

Του Αργύρη Αργυριάδη, Δικηγόρου Τα πράγματα είναι απλά. Οι αριθμοί - όχι βέβαια πάντα -…

16 hours ago

Καρκίνος: Θα μπορεί να ανιχνεύεται 7 χρόνια πριν τη διάγνωση

Δύο βρετανικές μελέτες, που δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό περιοδικό «Nature Communications», εντόπισαν πρωτεΐνες στο αίμα οι…

16 hours ago

This website uses cookies.