Με ανακοίνωσή της η ΔΕΥΑΒΑ αναφέρει τα εξής:
Ενημερώνουμε τους καταναλωτές μας ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα η ΔΕΥΑΒΑ έχει γίνει αποδέκτης παραπόνων, που αφορούν στη μη παράδοση από τα ΕΛΤΑ των λογαριασμών ύδρευσης- αποχέτευσης ή άρδευσης που εκδίδει η Επιχείρηση, η οποία έχει αναθέσει (στα ΕΛΤΑ) τη σύμβαση παράδοσης των λογαριασμών, έναντι αμοιβής.
Παρακαλούνται οι καταναλωτές μας, που δεν έχουν παραλάβει λογαριασμό ύδρευσης- αποχέτευσης ή άρδευσης το τελευταίο χρονικό διάστημα, να επικοινωνήσουν με το Γραφείο Καταναλωτών της ΔΕΥΑΒΑ (στα τηλέφωνα 28210-84014, 28210-84019), να το αναφέρουν ώστε να τούς αποσταλεί λογαριασμός απευθείας από τη ΔΕΥΑΒΑ. Άλλως να μας δηλώσουν (στο services@deyaba.gr) το e-mail τους για την άμεση αποστολή του λογαριασμού.
Διαβεβαιώνουμε ότι βρισκόμαστε σε διαρκή επικοινωνία με τις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ και προσπαθούμε να αποκαταστήσουμε τη δυσλειτουργία της διανομής των λογαριασμών το συντομότερο δυνατό.
Παρακαλούμε για τη συνεργασία και την υπομονή όλων των καταναλωτών μας, μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα αυτό, το οποίο δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της ΔΕΥΑΒΑ.