Η TUI Βρετανίας γιορτάζει την επικείμενη επιστροφή της στις ευρωπαϊκές διακοπές με νέα καμπάνια μάρκετινγκ με τίτλο «Welcome Back» και με μια τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση αποτελεί συνέχεια άλλων στο παρελθόν και περιλαμβάνει όλα τα σημαντικά σημεία μιας διαφήμισης της TUI με μεγάλη έμφαση στα συναισθήματα που προκαλούν οι διακοπές, με τη χρήση εμπνευσμένων πλάνων που τραβήχτηκαν στην Κρήτη.
Η διαφήμιση, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, περνά το μήνυμα ότι η TUI ανυπομονεί να στείλει τους πελάτες της σε διακοπές και πάλι από τις 11 Ιουλίου.
Με το μότο «Καλωσήρθατε στο να κοιτάζετε μπροστά», η διαφήμιση στοχεύει να εμπνεύσει και να υπενθυμίσει στο κοινό τους υπέροχους προορισμούς και όλες τις αγαπημένες του εμπειρίες διακοπών, από την πρώτη βουτιά στην πισίνα και τις ξέγνοιαστες ημέρες μέχρι τις νέες περιπέτειες με την παρέα αγαπημένων προσώπων.
Η διαφήμισή μας συνοψίζει τη χαρά των καλοκαιρινών διακοπών μέσα σε 30 δευτερόλεπτα και μεταφέρει ένα ξεκάθαρο μήνυμα: Είμαστε έτοιμοι και ενθουσιασμένοι για να υποδεχθούμε πίσω τους πελάτες μας, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η επικεφαλής μάρκετινγκ της TUI Βρετανίας και Ιρλανδίας, Katie McAlister.
Στοχεύουμε να κτίσουμε την εμπιστοσύνη και να υποκινήσουμε την αγορά έπειτα από δύσκολους μήνες, τόνισε.
Ανέφερε δε, ότι αναγνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι έχουν διαφορετικές αντιλήψεις για τα ταξίδια και πρόκειται για μια πρόσκληση προς όλους όσους μπορεί να θέλουν να κάνουν κράτηση διακοπών, είτε τώρα είτε στο μέλλον.