ΤΟΠΙΚΑ

Στον τουριστικό Πλατανιά δε θα μπορούν να περνούν από τη γέφυρα λεωφορεία!

Ενώ οι εργασίες συνεχίζονται και αναμένεται να δοθεί σύντομα στην κυκλοφορία η γέφυρα τύπου Μπέλεϊ στον Πλατανιά, σήμερα γνωστοποιήθηκε ότι λόγω της κατασκευής και του μήκου της, το φορτίο που θα μπορεί να ανταποκριθεί θα είναι τελικά πολύ μικρότερο από ότι είχε αρχικά υπολογισθεί, και επ’ ουδενί δε θα ξεπερνά τους 10 τόνους.

Όμως, πολλά λεωφορεία ζυγίζουν πάνω από 10 τόνους, όπως τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ τα οποία δίχως επιβάτες έχουν βάρος 12 τόνους.

Η λύση που προτείνεται είναι οι μετακινήσεις στην περιοχή να γίνονται με mini bus.

Άγνωστο όμως είναι πώς με μια τέτοια εξέλιξη θα εξυπηρετούνται αποτελεσματικά κυρίως οι μαθητές αλλά και οι κάτοικοι της περιοχής και οπωσδήποτε χρειάζεται ένας νέος σχεδιασμός.

Και βεβαίως, με την τουριστική περίοδο να πλησιάζει, το μεγάλο ερώτημα είναι, με ποιο τρόπο θα μπορούν να διέλθουν τα τουριστικά λεωφορεία.

Λύση αναμένεται να δοθεί μέσω της διέλευσης δια της εθνικής οδού, για τους κατοίκους από το Γεράνι και μετά που ταξιδεύουν προς Χανιά.

Όμως, το ερώτημα που τίθεται είναι, τι θα γίνει με όλους αυτούς, μόνιμους κατοίκους και τουρίστες που θα επιθυμούν να μεταβούν από τον Ταυρωνίτη, ή το Γεράνι ή το Κολυμπάρι, προς τον Πλατανιά ή το Καλαμάκι, αφού δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή τρόπος για να περάσει το σημείο λεωφορείο του ΚΤΕΛ.

Οι συζητήσεις μεταξύ τοπικών αρχών και φορέων του τουρισμού βρίσκονται σε εξέλιξη ώστε να βρεθεί κάποια ικανοποιητική λύση.
"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

«Επιμελητήριο με Μέλλον»: Ο Επιμελητηριακός συνδυασμός με επικεφαλής τον Αντώνη Ροκάκη παρουσίασε τις στρατηγικές προτάσεις και τους υποψηφίους του στο Επιμελητήριο Χανίων

Σήμερα, στα Επιμελητήριο Χανίων, έδρα της Επιχειρηματικής κοινότητας, ο Επιμελητηριακός συνδυασμός «Επιμελητήριο με Μέλλον», με…

8 hours ago

Δημοσκόπηση Opinion Poll: Πάνω από 20% το ΠΑΣΟΚ στην εκτίμηση ψήφου – Πέμπτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ

Νέα δεδομένα δημιουργούνται στο πολιτικό σκηνικό μετά τη νέα διάσπαση του ΣΥΡΙΖΑ, όπως αποτυπώνεται από…

10 hours ago

Σοκ από δημοσκόπηση στο Alpha: Στο 2,7% ο ΣΥΡΙΖΑ κάτω από τη Νέα Αριστερά, στο 4,3% ο Κασσελάκης – Τρίτο κόμμα η Λατινοπούλου

Στο 6,5% βρίσκεται η εκλογική επιρροή του κόμματος Κασελάκη όμως μόλις στο 4,3% στην πρόθεση…

10 hours ago

Αν. Αλόγλου: Μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχει λειτουργήσει το πάρκινγκ στο Στρατόπεδο Μαρκόπουλου – Αιχμές ενάντια σε όσους εναντιώνονται

Ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου Χανίων, κ. Αναστάσιος Αλόγλου, ανακοίνωσε την πρόθεση της δημοτικής αρχής…

11 hours ago

Υδρογονάνθρακές: Εάν η Exxon αποφασίσει γεώτρηση στην Κρήτη, η Helleniq Energy θα ακολουθήσει

Τον πρώτο λόγο για τη διενέργεια ή όχι ερευνητικής γεώτρησης στην Κρήτη, που αποτελεί και το αμέσως επόμενο…

12 hours ago

Επιτήδειοι στοχοποιούν σεισμοπλήκτους του Αρκαλοχωρίου

Ο Σύλλογος του Αρκαλοχωρίου εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία καταγγέλλει προσπάθειες εξαπάτησης των σεισμοπλήκτων από επιτήδειους.…

12 hours ago

This website uses cookies.