ΤΟΠΙΚΑ

Στον τουριστικό Πλατανιά δε θα μπορούν να περνούν από τη γέφυρα λεωφορεία!

Ενώ οι εργασίες συνεχίζονται και αναμένεται να δοθεί σύντομα στην κυκλοφορία η γέφυρα τύπου Μπέλεϊ στον Πλατανιά, σήμερα γνωστοποιήθηκε ότι λόγω της κατασκευής και του μήκου της, το φορτίο που θα μπορεί να ανταποκριθεί θα είναι τελικά πολύ μικρότερο από ότι είχε αρχικά υπολογισθεί, και επ’ ουδενί δε θα ξεπερνά τους 10 τόνους.

Όμως, πολλά λεωφορεία ζυγίζουν πάνω από 10 τόνους, όπως τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ τα οποία δίχως επιβάτες έχουν βάρος 12 τόνους.

Η λύση που προτείνεται είναι οι μετακινήσεις στην περιοχή να γίνονται με mini bus.

Άγνωστο όμως είναι πώς με μια τέτοια εξέλιξη θα εξυπηρετούνται αποτελεσματικά κυρίως οι μαθητές αλλά και οι κάτοικοι της περιοχής και οπωσδήποτε χρειάζεται ένας νέος σχεδιασμός.

Και βεβαίως, με την τουριστική περίοδο να πλησιάζει, το μεγάλο ερώτημα είναι, με ποιο τρόπο θα μπορούν να διέλθουν τα τουριστικά λεωφορεία.

Λύση αναμένεται να δοθεί μέσω της διέλευσης δια της εθνικής οδού, για τους κατοίκους από το Γεράνι και μετά που ταξιδεύουν προς Χανιά.

Όμως, το ερώτημα που τίθεται είναι, τι θα γίνει με όλους αυτούς, μόνιμους κατοίκους και τουρίστες που θα επιθυμούν να μεταβούν από τον Ταυρωνίτη, ή το Γεράνι ή το Κολυμπάρι, προς τον Πλατανιά ή το Καλαμάκι, αφού δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή τρόπος για να περάσει το σημείο λεωφορείο του ΚΤΕΛ.

Οι συζητήσεις μεταξύ τοπικών αρχών και φορέων του τουρισμού βρίσκονται σε εξέλιξη ώστε να βρεθεί κάποια ικανοποιητική λύση.
"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

«Πρέπει να εποικίσουμε τη Γάζα τώρα» – Κάλεσμα υπουργών του Νετανιάχου για μαζική απομάκρυνση των Παλαιστινίων

Χιλιάδες Ισραηλινοί συμμετείχαν σε μια πορεία για την Ημέρα της Ανεξαρτησίας την Τρίτη στο νότιο…

5 hours ago

Σοκ στην Χώρα των Σφακίων για ένα ελεύθερο… ΠΑΡΚΙΝΓΚ! Πως αποφεύχθηκαν τα χειρότερα…

Κυριακή 3 το απόγευμα, ζευγάρι Χανιωτών καταφθάνει στην Χώρα Σφακίων για ένα γεύμα στις ταβέρνες…

8 hours ago

Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης: «Να εκμεταλλευτούν οι Χανιώτες τα νέα ψηφιακά εργαλεία για τις δηλώσεις στο Κτηματολόγιο έως 30/11»

Εξαιρετικά σημαντική χαρακτήρισε ο Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης την ολοκλήρωση των εγγραφών στο Κτηματολόγιο με αφορμή την…

8 hours ago

21ο Αντιπολεμικό Διήμερο 17 και 18 Μάη στα Χανιά – Το αναλυτικό πρόγραμμα

Το πρόγραμμα του 21ου Αντιπολεμικού Διημέρου! Οι εκδηλώσεις του φεστιβάλ είναι: Παρασκευή 17 Μαΐου Το…

8 hours ago

Νέα Αριστερά: Από τα Χανιά ξεκινά την Τετάρτη την τριήμερη περιοδεία του στην Κρήτη ο Αλέξης Χαρίτσης

Την Κρήτη θα επισκεφθεί, το διάστημα 15/05-17/05, ο Πρόεδρος της Κ.Ο. της Νέας Αριστεράς Αλέξης Χαρίτσης συνοδευόμενος…

8 hours ago

This website uses cookies.