Ανάμεσα στις δεκάδες εταιρείες που ανακοίνωσαν την αποχώρηση τους από τη Ρωσία, είναι και τα McDonald’s.
Μετά από αυτή την εξέλιξη η Ρωσία ανακοίνωσε την «εθνικοποίηση»τους καθώς και το διορισμό «διοικητών», που θα αναλάβουν και θα εγγυηθούν τη συνέχιση της λειτουργίας τους.
Σε ότι αφορά λοιπόν τα McDonald’s η απάντηση λοιπόν είναι ο «Θείος Βάνια» ή αλλιώς στα ρωσικά Дядя Ваня.
Μάλιστα όπως θα φαίνεται παρακάτω, το λογότυπο μοιάζει ήδη πολύ με αυτό των McDonald’s.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι ρωσικές αρχές έχουν δηλώσει ότι δεν θα προστατεύουν πια τις πατέντες των ξένων εταιρειών οι οποίες σχετίζονται με χώρες εχθρικές προς τη Ρωσία, ως απάντηση στις κυρώσεις της Δύσης και τη μαζική έξοδο των πολυεθνικών.
Η εταιρεία Russkoye Pole Logistic, μέλος του ομίλου Ruspole Brands που παράγει τα κονσερβοποιημένα λαχανικά, υπέβαλε στις 12 Μαρτίου αίτηση στη Rospatent για την καταχώρηση του εμπορικού σήματος του «Θείου Βάνια».
Trademark squatting has begun in Russia.
On March 12th, a trademark application was filed for the McDonald’s logo with the words “Uncle Vanya.”
The Russian State Duma had earlier suggested that Russia would replace all McDonald’s with “Uncle Vanya’s.”
h/t @Oh_89 #McDonalds pic.twitter.com/JlUfkLK67J
— Josh Gerben (@JoshGerben) March 16, 2022
Με αυτόν τον τρόπο θα καλυφθεί η αναγκαιότητα μιας εγχώριας αλυσίδας στη θέση των McDonald’s, η οποία θα χρησιμοποιεί ρωσικές πρώτες ύλες.
Κάπως έτσι, ο «Θείος Βάνιας», το περίφημο θεατρικό έργο του Αντόν Τσέχωφ, το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε το 1899, σε σκηνοθεσία Κονσταντίν Στανισλάφσκι, με πρωταγωνιστές τον ίδιο τον Στανισλάφσκι, τη σύζυγό του Λιλίνα και την Όλγα Κνίπερ, σύζυγο του Τσέχωφ, γίνεται και… ταχυφαγείο.