Η Οδύσσεια ενός πρώην πελάτη της.
Τέλη Αυγούστου του 2012 επισκεπτόμαστε την Wind και ζητάμε σύνδεση με την συγκεκριμένη τηλεφωνική εταιρεία. Σεπτέμβριο έρχεται σπίτι μας ένας υπάλληλος της. Το σπίτι είναι α’ όροφος και έχει τον ίδιο αριθμό με το ισόγειο. Αριθμός 75. Έρχεται ο υπάλληλος κοιτά κάτω το κουτί παίρνει ύφος συνωμοτικό και δεν μιλά. Λέμε από μέσα μας εντάξει αυτό θα είναι το «στυλ» του. Ανεβαίνει στον α’ όροφο μπαίνει μέσα, ξανακοιτά, δεν μιλά, πάλι ύφος. Αρχίζομε και ανησυχούμε. Λέμε από μέσα μας ξανά: «Τι διάολο συμβαίνει; Βλέπει κάτι που δεν το βλέπομε εμείς;» Τον ρωτάμε: «Τι τρέχει;» Περιμένουμε αγωνιωδώς την απάντηση. Τίποτα. Απάντηση καμία. Ξανακοιτά, ξανακοιτά! Έλα Χριστέ μου, λέμε. Μήπως μας έχουν βάλει καμιά βούλα σαν τους Εβραίους που τους σταμπάρανε οι Ναζί μπας και τους ξεφύγει κανείς; Μας φέρνει κάτι χαρτιά να υπογράψουμε. Τι είναι αυτά; τον ρωτώ; Να τα διαβάσω πρώτα.
-Τίποτα, μου λέει, είναι πως σας επισκέφτηκα, υπογράψτε. Δυστυχώς γραμμή δεν μπορώ να σας δώσω. Είστε ο τάδε, διεύθυνση τάδε;
-Ναι
-Αριθμός 74;
-Όχι, αριθμός 75.
-Δεν έχω έγκριση για το συγκεκριμένο όνομα στην συγκεκριμένη διεύθυνση αλλά στον αριθμό 74. Στον αριθμό 75 που είστε δεν έχω έγκριση. Φεύγει, αφού υπογράψαμε πως ήρθε. Πάμε στην εταιρεία και ζητάμε διόρθωση του αριθμού του σπιτιού μας από 74 να γίνει το σωστό, 75.
Το Σεπτέμβριο ξαναέρχεται ένας υπάλληλος. Άλλος τώρα. Αλλά το στυλ ίδιο. Συνωμοτικό! Ξανά φτού και απ’ την αρχή. Αριθμός 75, δυστυχώς έχομε έγκριση για το όνομα σας, την δ/νση σας αλλά αριθμό 74. Μα, αυτό ήταν λάθος σας, και κάναμε διόρθωση.
-Υπογράψτε παρακαλώ, πως ήρθαμε. Υπογράφομε 2η φορά, 2ος μήνας. Τον Οκτώβριο ξαναέρχεται τρίτος υπάλληλος. Αυτή τη φορά έχει έγκριση για το σωστό νούμερο του σπιτιού μας. Γύρω στο Νοέμβρη μας δίνουν τηλεφωνική γραμμή. Η σύμβαση που είχαμε υπογράψει ήταν 25 € απεριόριστες κλήσεις τον μήνα. Αμ δε!
Δεκαεπτά Δεκέμβρη και χωρίς να έχει περάσει μήνας και χωρίς να έχει έρθει λογαριασμός κόβουν το τηλέφωνο. Πάω στο υποκατάστημα της Wind λέω δεν έχει έρθει λογαριασμός αλλά το τηλέφωνο κομμένο.
-Πληρώστε 97,53 € και θα έρθει και ο λογαριασμός. Τα ταχυδρομεία βλέπετε…
-Γιατί τόσα πολλά; Η σύμβαση είναι 25€.
-Είναι ο πρώτος λογαριασμός και είναι τα πάγια 75 €. Αλλά δεν θα τα ξαναπληρώσετε. Αμ δε!!
Ενώ λοιπόν πλήρωσα όσα μου ζήτησαν στις 17 του Δεκέμβρη, στις 31 Δεκέμβρη παραμονή Πρωτοχρονιάς 5:00 η ώρα το απόγευμα και χωρίς καμιά ειδοποίηση μου κόβουν το τηλέφωνο. Εν τω μεταξύ ο 1ος λογαριασμός είχε έρθει και δεν είχαν αφαιρέσει την πληρωμή της 17 Δεκέμβρη. Αλλά για την διακοπή της 31 του Δεκέμβρη δεν είχαμε λογαριασμό.
Στις 3 του Γενάρη ξαναπάμε στο υποκατάστημα. Λέμε δεν έχομε έντυπο λογαριασμό. Τα προηγούμενα όμως, ότι ζητήσατε τα πληρώσαμε. Τι είναι τώρα;
-36 € και κάτι.
-Μα γιατί, έχομε σύμβαση 25€. Τίποτα. Αν θέλεις να το ανοίξομε δώσε τόσα. Τα ξαναδίνουμε.
Στις 3/1/2013. Δηλαδή από 17/12 έως και 3/1/2013 έχομε πληρώσει συνολικά 134,03€ και ξανά στις 27/1/2013 μας ξανακόβουν το τηλέφωνο. Ο λογαριασμός έρχεται μετά 5 μέρες. 92,72 € τώρα. Τώρα δεν πληρώνουμε. Δεν θέλουμε τηλέφωνο. Δεν θα μας τρελάνουν. Θα συνεννοούμαστε με τα μπουκάλια. Θα βάζουμε το μήνυμα στο μπουκάλι και θα το ρίχνουμε στη θάλασσα. Ή θα το δένουμε στο πόδι του περιστεριού. Πιο σίγουρη επικοινωνία θα έχουμε. Δεν θέλουμε κανένα τηλέφωνο πια. Ααα, τις αποδείξεις των πληρωμών και τους λογαριασμούς θα τους καταθέσω στο Ινστιτούτο Καταναλωτών για τα περαιτέρω.
Άννα Κωνσταντουδάκη – Αγγελάκη