Ο Γιώργος Δέδες, περιέγραψε την βασική φιλοσοφία της πρότασης, ως “πρόγραμμα μόχλευσης ιδιωτικών κεφαλαίων”, ενώ επιβάλλεται όπως επεσήμανε να προηγηθούν η εκπόνηση πλήρους επιχειρησιακού σχεδίου, η μελέτη κόστους – οφέλους και η ολοκλήρωση (ωρίμανση) όλων των Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ).
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΚ τον γενικό γραμματέα υποδέχθηκε ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΚ Φώτης Καζάσης, παρουσία της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ Βάλιας Βαγιωνάκη. Στην συνάντηση ενημέρωσης που ακολούθησε παρόντες ήταν τακτικά και αναπληρωματικά μέλη του διοικητικού Συμβουλίου, καθώς και διευθυντικά στελέχη, ενώ παρών ήταν και ο διευθυντής της υπηρεσίας κατασκευής και συντήρησης Συγκοινωνιακών Υποδομών ΕΥΔΕ ΠΑΘΕ – Ανδρέας Πολάκης.
Ο διευθύνων σύμβουλος και οι διευθυντές του ΟΑΚ, αφού καλωσόρισαν τον Γιώργο Δέδε, παρουσίασαν την οικονομική κατάσταση του οργανισμού, το σημαντικό έργο που πραγματοποιεί ο οργανισμός στους τομείς των υδραυλικών και συγκοινωνιακών έργων και κατέθεσαν υπομνήματα των αντίστοιχων διευθύνσεων με θέματα προτεραιότητας που αφορούν σε τρέχοντα και σχεδιαζόμενα έργα και μελέτες, τονίζοντας την ανάγκη της άμεσης ένταξης και προκήρυξης της μελέτης στρατηγικού σχεδιασμού του ΒΟΑΚ, την διάθεση πίστωσης για την προκήρυξη μελετών για την οδική ασφάλεια στην υφιστάμενη χάραξη του ΒΟΑΚ – ΝΟΑΚ, καθώς και την ανάγκη άμεσης υλοποίησης των απαραίτητων δικτύων, για την αξιοποίηση των αποθεμάτων νερών στους ταμιευτήρες και φράγματα που διαχειρίζεται ο οργανισμός. Επισημάνθηκε δε ότι ο ΟΑΚ επιθυμεί και επενδύει στην συνεργασία με την περιφέρεια Κρήτης για τα ζητήματα του Βόρειου Οδικού Άξονα.
ΑΠΕ-ΜΠE