13.8 C
Chania
Monday, December 15, 2025

Τραγωδία στα Τέμπη: «Μεσολάβησε το κόμμα» και διόρισαν τον σταθμάρχη – Μέχρι το 2012 υπήρχαν δύο σταθμάρχες

Ημερομηνία:

Πληθαίνουν τα ερωτήματα για το κατά πόσο θα έπρεπε την μοιραία ημέρα του δυστυχήματος στα Τέμπη, ο συγκεκριμένος σταθμάρχης να βρίσκεται στο πόστο μόνος του έχοντας την αποκλειστική αρμοδιότητα για τα τρένα.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ο συγκεκριμένος σταθμάρχης βρισκόταν μόνο 15 ημέρες στο σταθμαρχείο της Λάρισας που είναι αιχμής και διαχειρίζεται την κυκλοφορία πολλών τρένων, όπως τονίζουν άνθρωποι που ξέρουν πώς λειτουργεί ένας σιδηρόδρομος και τονίζουν ότι θα πρέπει κάποιος να έχει εμπειρία για το συγκεκριμένο πόστο.

Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές ο συγκεκριμένος άνθρωπος θα μπορούσε να τοποθετηθεί ως εφεδρικός σταθμάρχης. Η εκπαίδευσή του είχε διάρκεια εννέα μήνες. Για έξι μήνες έκανε εκπαίδευση στη Θεσσαλονίκη και για τρεις πρακτική.

Θα μπορούσε μετά το πέρας της εκπαίδευσής του να τοποθετηθεί σε κάποιον άλλο σταθμό λιγότερο κομβικό στον οποίο να έχει να διαχειριστεί λιγότερα τρένα.

Η Καλαμπάκα και η Λάρισα έχουν κοινή έδρα και οι σταθμάρχες μοιράζονται τις βάρδιες. Οπότε στο σταθμό της Λάρισας, ένα σταθμό αιχμής, ήταν μόνο για 15 ημέρες.

Όπως τονίζουν άνθρωποι που ξέρουν πως λειτουργεί ένας σιδηρόδρομος τονίζουν ότι θα πρέπει να έχεις εμπειρία για το συγκεκριμένο σταθμαρχείο και μάλιστα σε ένα τετραήμερο με αυξημένο φόρτο εργασίας.

Η μοιραία διαδρομή των 15 λεπτών

Ο σταθμάρχης των Νέων Πόρων που βρίσκεται 20 χιλιόμετρα από το σημείο που έγινε η φονική σύγκρουση μεταξύ των τρένων και είναι ο επόμενος από αυτόν της Λάρισας ενημέρωσε στις 11 και πέντε τον σταθμάρχη της Λάρισας ότι ξεκινάει από εκεί το εμπορικό τρένο με πορεία καθόδου προς Αθήνα.

Ο σταθμάρχης Λάρισας έλαβε το σήμα και απάντησε «καλώς». Αυτό σημαίνει πως για 15 λεπτά τα δύο τρένα βρίσκονταν στην ίδια γραμμή.

Αυτό που προκύπτει από τις πληροφορίες της ΕΡΤ από τον σταθμό των νέων Πόρων, είναι ότι το εμπορικό ξεκίνησε ένα λεπτό αργότερα από επιβατικό. «υπάρχουν τρεις καταγραφές μεταξύ των δύο σταθμών που επιβεβαιώνουν ότι για 15 λεπτά τα τρένα ήταν στην ίδια γραμμή και σε αντίθετη πορεία».

Ο σταθμάρχης της Λάρισας πριν αναλάβει εκεί και μετά από την πρακτική του στο σταθμό της Καλαμπάκας είχε περάσει για δύο ημέρες από τον σταθμό των Νέων Πόρων.

Πρώην σταθμάρχης Λάρισας: Μεσολάβησε το κόμμα και τον έκαναν σταθμάρχη

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τον πρώην σταθμάρχη Λάρισας Ιωάννη Κολλάτο, που μίλησε στο Open, ο συγκεκριμένος εργαζόμενος έγινε σταθμάρχης στα τέλη Ιανουαρίου, αφού όπως δήλωσε χαρακτηριστικά «μεσολάβησε το κόμμα και τον έκαναν σταθμάρχη» προσθέτοντας ότι για λίγες ημέρες τοποθετήθηκε στην Καλαμπάκα και ακολούθως στη Λάρισα.

Μάλιστα, ο πρώην σταθμάρχης Λάρισας ανέφερε ότι έως το 2012 υπήρχαν δύο σταθμάρχες ανά βάρδια στο σταθμό της Λάρισας, «μετά άρχισαν τα εγκλήματα» δήλωσε χαρακτηριστικά.

topontiki.gr

Το ξέρουμε…

Το να βλέπετε αυτά τα μηνύματα μπορεί να είναι κουραστικό. Και να είστε σίγουροί ότι ούτε κι εμείς βρίσκουμε κάποια ευχαρίστηση από το να τα γράφουμε... Όμως αυτό το μήνυμα δεν αφορά εμάς. Αφορά κάτι πολύ πιο σημαντικό: την επιβίωση της ανεξάρτητης, μαχητικής δημοσιογραφίας στην Kρήτη.

Η στήριξη σας είναι σημαντική γιατί μας επιτρέπει να:

  1. - Κάνουμε ρεπορτάζ χωρίς φόβο και εξαρτήσεις. Κανείς δεν μας υπαγορεύει τι να πούμε ή τι να αποσιωπήσουμε.
  2. - Κρατάμε τη δημοσιογραφία μας προσβάσιμη σε όλους, ακόμη και σε αυτούς που δεν έχουν την ικανότητα να πληρώσουν. Χωρίς paywall, χωρίς προνόμια μόνο για όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα.

Η απλή αλήθεια είναι ότι τα έσοδα διαρκώς συρρικνώνονται. Αν πιστεύετε ότι μια πραγματικά ελεύθερη ενημέρωση είναι ζωτικής σημασίας για τη δημοκρατία και τον έλεγχο της εξουσίας, τότε δώστε μας τη δύναμη να συνεχίσουμε.

Γίνε συνδρομητής

Σας ευχαριστούμε θερμά.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις - Γίνετε συνδρομητές!

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Καρυστιανού: «Το κίνημα μπορεί να γίνει κόμμα»

Δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να ιδρύσει κόμμα η Μαρία Καρυστιανού,...

Τιμές τροφίμων στην Ευρώπη: Ποιες χώρες είναι οι πιο ακριβές και πού κατατάσσεται η Ελλάδα

Η Ευρώπη είναι μια ποικιλόμορφη ήπειρος με σημαντικές διακυμάνσεις στις τιμές...