Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ ΠΕΡΙ ΔΗΘΕΝ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΟΛΟΣ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΟΤΙ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΟΤΙ Ο ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΣ ΟΤΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΟΤΙ Ο ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΙΚΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΠΟΒΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΙΑ
Στο Κέντρο Καταγγελιών του ΙΝΚΑ φθάνουν συνεχή τηλεφωνήματα από πολίτες κατόχους αυτοκινήτων που παραπονούνται, ότι, η τυχόν εφαρμογή περί προστίμων από 14.04.13 με την τροποποίηση του Άρθρου 28 στο προεδρικό διάταγμα 237/1986 που υπέγραψε ο Υπουργός κ Στουρνάρας, αποτελεί νέο χαράτσι χωρίς λόγο με ένα δόλιο και ύποπτο τέχνασμα.
Παραπονούνται για εξαναγκασμό συνεχούς υποχρεωτικής ασφάλισης του οχήματός τους που δεν το κυκλοφορούν, επειδή έχει βλάβη, επειδή το έχουν στο νησί μόνο για χρήση 1 η 2 μηνών, επειδή απουσιάζουν στο εξωτερικό, επειδή το στάθμευσαν λόγω πενίας στο χωράφι τους η στην πιλοτή τους, καθώς και για σειρά πραγματικών λόγων που πράγματι δεν το κυκλοφορούν.
Από όλους κρίνεται ότι αυτό αποτελεί ένα νέο χαράτσι, με τεχνικό δόλιο τρόπο σε βάρος όλων σχεδόν των Ελλήνων, με στόχο να βεβαιωθούν στις εφορίες που θα οδηγήσουν σε κατασχέσεις εναντίον μας.
Επίσης παραπονούνται δικαιολογημένα ότι,
1. Για κάθε νόμο η τροποποίηση νόμου έχει θεσπιστεί υποχρεωτικά η διαβούλευση, που εδώ δεν ανακοινώθηκε, παρά περιλήφθηκε σε ανακοίνωση για Σχέδιο Νόμου ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΑΡΟΧΗ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ, που δεν μπορεί να υπονοεί την ασφάλιση αυτοκινήτων,
2. Έστω και έτσι, υπήρξαν τεκμηριωμένες καταχωρήσεις από όσους το αντιλήφθηκαν παρεμπιπτόντως, από τις οποίες όμως δεν λήφθηκε καμία υπ όψιν, ως εάν ήτο προϋπογεγραμμένη η τροποποίηση.
3. Η ασφάλιση αυτοκινήτου είναι δικαίωμα και φροντίδα του πολίτη και η ύπαρξη και μόνο ανασφάλιστων οχημάτων και μάλιστα ανεξάρτητα του αν είναι κυκλοφορήσιμα η κυκλοφορούν η μη, δεν μπορεί να αποτελέσει χρηστικό τέχνασμα για επιβολή νέων χαρατσιών, σε πένητες Έλληνες που είχαν αποκτήσει αυτοκίνητο και δεν κυκλοφορεί.