“Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουμε ένα τεχνικό πρόβλημα. Το ελέγχουμε με σκοπό την άμεση αποκατάσταση. Σας ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση σας, αν επιθυμείτε δοκιμάστε να συνδεθείτε ξανά αργότερα.”
Aυτό το μήνυμα λάβαμε από τη Nova στην οποία πλέον ανήκει η Wind μετά από πολύωρες προσπάθειες να βρούμε τι έχει συμβεί και πολλοί συμπολίτες μας δεν έχουν δυνατότητα να επικοινωνήσουν από τα κινητά τους.
Το πρόβλημα ξεκίνησε λίγο πριν το μεσημέρι με τα τηλέφωνα να παύουν να λειτουργούν και τους χρήστες τους να λαμβάνουν μήνυμα “mobile network not available”. Παρά τα πολλά παράπονα προς την εταιρεία η εταιρεία δεν ενημέρωνε τους πολίτες για τους ακριβείς λόγους του προβλήματος.
Τελικώς, μετά και από δικές μας προσπάθειες κατορθώσαμε να λάβουμε μία ενημέρωση ότι το πρόβλημα δεν είναι μεμονωμένο, αφορά την Κρήτη και αποτελεί τεχνικό πρόβλημα το οποίο προσπαθεί να αποκαταστήσει η εταιρεία.
Καλό θα είναι οι εταιρείες να προβαίνουν σε ενημέρωση των πελατών τους μέσω μηνυμάτων και εφόσον αυτό δεν είναι εφικτό μέσω της έκδοσης σχετικού δελτίου τύπου και όχι να τους αφήνουν στο σκοτάδι επί ώρες.
Όλα αυτά μετά από μία μικρή νεροποντή…