Του Γιάννη Αγγελάκη
Η ανάπτυξη του φαινομένου εξαρτάται και από την ύπαρξη μίας βιομηχανίας υποστηρικτικών υπηρεσιών.
Τέτοιες υπηρεσίες προσφέρουν τα blogs που προμοτάρουν τη ζωή ταξιδεύοντας με βαν (#vanlife culture), κοινοβιακές κοινότητες όπως το Roam, ταξιδιωτικές υπηρεσίες όπως το Nomad Cruise, ακόμα και γραφεία εύρεσης εργασίας όπως το Jobbatical.
Λύσεις σε πρακτικά ζητήματα που προκύπτουν προσφέρουν μια τεράστια γκάμα από εξειδικευμένα blogs και σελίδες που παρέχουν κάθε είδους συμβουλές για το πώς μπορεί κάποιος να εργάζεται και να ταξιδεύει αλλά και ενημερωμένες λίστες για τα κόστη διαβίωσης όπως το nomadlist.
Οι ίδιοι οι ψηφιακοί νομάδες μέσω των προσωπικών τους λογαριασμών στα social media συντελούν στην ανάπτυξη του φαινομένου.
Η ζωή που προβάλλουν στα social media είναι το εξατομικευμένο προϊόν το οποίο πολλοί πουλάνε για να συνεχίσουν να ζουν ως ψηφιακοί νομάδες, οχι η πραγματική ζωή τους.
Το προϊόν που πωλούν είναι ουσιαστικά το υλικό στρατολόγησης νέων ψηφιακών νομάδων.
Η πλειοψηφία εξ αυτών που διαβάζουν το υλικό...
Αυτό το άρθρο είναι μόνο για συνδρομητές
Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο, γίνετε συνδρομητής και στηρίξτε την ανεξάρτητη δημοσιογραφία.



