16.8 C
Chania
Thursday, April 25, 2024

40 ημέρες από το θάνατο της Φωτεινής και του Κώστα τίποτα δεν έχει αλλάξει

Ημερομηνία:

Σήμερα στον Άγιο Κωνσταντίνο Νέας Χώρας έγινε το 40ήμερο μνημόσυνο της Φωτεινης και του Κώστα, ο θάνατος των οποίων σε τροχαίο δυστύχημα στο Φόδελε Ηρακλείου στις 27 Οκτωβρίου ειχε συγκλονισει την Κρήτη. Η παρουσία συγγενών, φίλων αλλά και απλών πολιτών ήταν και σήμερα πολύ μεγάλη.

Η 40χρονη Φωτεινή Κοκοτσάκη και ο 43χρονος Κώστας Μπουρμπάκης ήταν δύο πολύ αγαπητοί άνθρωποι της κοινωνίας των Χανίων.

Διατηρούσαν στούντιο φωτογράφησης και βιντεοσκόπησης γάμων με το όνομα Κ+Φ Studio ενώ παλιότερα η Φωτεινή και για σειρά ετών ήταν η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων της Κρητικής Τηλεόρασης 1. Και ο Κώστας ήταν συνεργάτης του τηλεοπτικού σταθμού επί σειρά ετών από τη θέση του κάμεραμαν. Εκεί γνωρίστηκαν, ερωτεύτηκαν και παντρεύτηκαν. Έκτοτε ήταν ένα πολύ αγαπημένο ζευγάρι που μοιραζόντουσαν το ίδιο πάθος για τη φωτογραφία και τις βιντεοσκοπήσεις.

Εξαιρετικοί επαγγελματίες του είδους, δε σταματούσαν ποτέ να προσπαθούν να βελτιώσουν τις γνώσεις τους. Συμμετείχαν σε σεμινάρια, αγόραζαν τον εξοπλισμό για να προσφέρουν πάντα το καλύτερο. Άνθρωποι της προσφοράς, πάντα αντιμετώπιζαν τις όποιες δυσκολίες με το χαμόγελο και δεν αρνιόντουσαν ποτέ να δώσουν χέρι βοήθειας, όταν υπήρχε ανάγκη.

Είχαν μόνο ένα παιδί, τη μικρή Μαρία, η οποία ήταν μαζί τους στο μοιραίο τροχαίο. Η Μαρία επιβίωσε του τροχαίου. Κουβαλά μαζί της τα τραύματα από το τραγικό γεγονός, όμως σιγά – σιγά σηκώνεται ξανά στα πόδια της. Σήμερα έχει ξεκινήσει και πηγαίνει σχολείο. Όμως ο πόνος παραμένει στις οικογένειες που ακόμα δεν έχουν καταλάβει γιατί να χαθούν οι αγαπημένοι τους άνθρωποι.

IMG_3232-604x300

Τίποτα δεν άλλαξε

Σήμερα, κι ενώ εγινε το 40ήμερο μνημόσυνο της Φωτεινής και του Κώστα, τίποτα δεν έχει αλλάξει στους δρόμους της Κρήτης. Υποσχέσεις δόθηκαν πολλές, όμως τίποτα δεν έχει γίνει. Και οι θάνατοι από τροχαία στον ΒΟΑΚ συνεχίζονται.

Βεβαίως, κανείς δεν έχει την απαίτηση από τη μία μέρα στην άλλη να διορθωθούν παραλείψεις δεκαετιών, όμως η αρχική έντονη κινητικότητα πολιτικών και φορέωνμετά τον θόρυβο που δημιουργήθηκε από τον θάνατο της Φωτεινής και του Κώστα, φαίνεται να έχει κοπάσει. Και πλέον, μένουν πάλι ιδιώτες αλλά και πρωτοβουλίες πολιτών να προσπαθούν να κινητοποιήσουν τις αρχές για να γίνουν κάποια απλά και αυτονόητα, των οποίων το κόστος είναι μικρός, όπως η τοποθέτηση μεσαίων διαζωμάτων σε επικίνδυνα σημεία της οδού.

Να υπενθυμίσουμε ότι στις 7 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε σύσκεψη παρουσία του αρμόδιου Υπουργού κ. Χρυσοχοϊδη ο οποίος δεσμεύτηκε για ΒΟΑΚ δίχως διόδια για τις οποίες δεσμεύσεις όμως έχουν εκφράστει έντονες αμφιβολίες κυρίως από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος μιλά για “κοροϊδία

Την ίδια στιγμή μηνυτήρια αναφορά έχει καταθέσει ο Σύλλογος Αρωγής Οικογενειών Θυμάτων Τροχαίων Δυστυχημάτων “Ο Αγιος Χριστόφορος” για την ελλιπή σήμανση και διαγράμμιση του ΒΟΑΚ και σύμφωνα με νέα μελέτη θα αλλάξουν τα όρια ταχύτητας. Όμως, όλα αυτά μοιάζουν εξαιρετικά χρονοβόρα.

Κι ενώ οι φορείς συζητούνε, τα θανατηφόρα τροχαία συνεχίζονται.

Παρακάτω, αναφέρουμε τα πιο επικίνδυνα σημεία στον ΒΟΑΚ όπου έχουν γίνει τα περισσότερα τροχαία, σύμφωνα με έρευνα του ΚΤΕΟ Κρήτης. Όπως θα παρατηρήσετε, το σημείο που έγινε το τροχαίο που κόστισε τις ζωές του Κώστα και της Φωτεινής ήταν γνωστό για την επικινδυνότητά του. Γι’ αυτά τα σημεία, δε μπορεί να γίνει κάτι άμεσα;

Δείτε αναλυτικά:

"google ad"

1) Κόμβος Δραπανιά ,Νοπήγια , λίγο έξω από Καστέλλι.

2) Στροφές πάνω από Πλατανιά – Ταυρωνίτη

3) Πλατάνι – διασταύρωση Σούδας

4) Στροφές Αγία Σοφίας – Άγιος Ραφαήλ

5) Συχνές διαβάσεις πεζών στην περιοχή Καβρού

6) Περιοχή Πετρέ

7) Περιοχή Εσταυρωμένου

8) Ξενοδοχεία στην ευθεία Αρκαδίου με επίσης συχνές διαβάσεις πεζών

9) Σκαλέτα στροφές

10) Περιοχή Λατζιμά,όπου έχουμε συχνές εισόδους στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας

11) Σίσσες μαγαζάκια με πορτοκάλια, κ.λπ μέσα στο δρόμο

12) Στροφές Σισσών

13) Διασταύρωση Φόδελε

14) Διασταύρωση Αγία Πελαγία

15) Έξοδος – Είσοδος κόμβου Γαζίου – Αγία Μαρίνα

16) Έργα στο ύψος Αεροδρομίου – Κόμβος Πρασσάς

17) Χερσόνησος – Σταλίδα

18) Μάλλια διέλευση από χωριό – Αρχαιότητες

19) Διασταύρωση Μιλάτου

20) Ντάρμαρος – Σεληνάρι (πτώση βράχων – διάβαση πεζών)

21) Έξοδος τουνελ περιοχή Λατσίδας

22) Κόμβος – Αγίου Νικολάου,Ελούντας και Κριτσάς

23) Αρχαιότητες Γουρνιών

24) Περιοχή Καβουσίου

25) Είσοδος Σητείας.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Β. Κασσελάκης: “Ο ξάδερφος μου Στέφανος Κασσελάκης επαναπροσδιορίζει την Αριστερά”

«Πλεονέκτημα και μειονέκτημα το επώνυμό μου», τονίζει ο υποψήφιος...

Κλείνει μεγάλο τμήμα της Ηρώων Πολυτεχνείου λόγω έργων της ΔΕΥΑΧ

Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Χανίων σας ενημερώνει ότι...

Δράσεις ανάδειξης του εξαιρετικού παρθένου ελαιόλαδου «Kriti»

Η Περιφέρεια Κρήτης και το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, σε...

easyJet: Εξι νέες συνδέσεις με την Κρήτη φέτος – Δύο για Χανιά

Είκοσι δύο νέες συνδέσεις με Ελλάδα προσφέρει αυτό το...