19.8 C
Chania
Saturday, November 23, 2024

Το Πολυτεχνείο Κρήτης με πρωτοποριακό αυτοκίνητο στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Οικονομίας της Shell

Ημερομηνία:

Για δέκατη συνεχόμενη χρονιά η Ελλάδα συμμετέχει στον Ευρωπαϊκό Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell, στον οποίο το Πολυτεχνείο Κρήτης είναι μεταξύ των Ιδρυμάτων που έχει πετύχει σημαντικές διακρίσεις.
Στις 15-19 Μαΐου, 3.000 φοιτητές, ανάμεσα τους και οι ελληνικές συμμετοχές θα βγουν για δεύτερη χρονιά στους δρόμους του Ρότερνταμ. Πέρσι, το θέαμα παρακολούθησαν 40.000 θεατές, προσδίδοντας στη διοργάνωση ένα ξεχωριστό χρώμα.

Τρεις ομάδες από κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας εκπροσωπούν και φέτος την Ελλάδα:

Το Πολυτεχνείο Κρήτης θα συμμετάσχει φέτος για έκτη χρονιά στον Ευρωπαϊκό Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell, με το Eco Racer (ER13), που αξιοποιεί ηλεκτρικό κινητήρα και κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Θα διαγωνιστεί στην κατηγορία Urban Concept, όπου τα οχήματα που συμμετέχουν είναι πιο κοντά στα καθημερινά επιβατικά αυτοκίνητα.

Τα μέλη της ομάδας TUCer (Technical University of Crete Eco Racing), που απαρτίζεται από τον καθηγητή Νίκο Τσουρβελούδη, τον Πολυχρόνη Σπανουδάκη, τον Σάββα Πιπερίδη και τον Ιωάννη Τσινάρη, από το τεχνικό προσωπικό του Πολυτεχνείου Κρήτης, και τους φοιτητές Ιωάννη Στρατηγό, Παναγιώτη Μπάζιο και Γιώργο Χατζηδάκη. Νέα μέλη της ομάδας είναι οι φοιτητές Αλ. Αμαργιανός, Αλ. Κραχτούδης και Βαγγέλης Τσιρογιάννης.

Το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο με την ομάδα Προμηθέας, θα συμμετάσχει για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, με το πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο όχημα Πυρφόρος, στην κατηγορία Prototype. Στη συγκεκριμένη κατηγορία, ο σχεδιασμός των οχημάτων επικεντρώνεται στη μείωση της οπισθέλκουσας δύναμης και στη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας τους, γεγονός εμφανές από τα φουτουριστικά και ιδιαίτερα αεροδυναμικά οχήματα που συμμετέχουν σε αυτή.

Τέλος, το ΤΕΙ Πειραιά με την ομάδα Eco Evolution, επανέρχεται φέτος για δεύτερη φορά στον Ευρωπαϊκό Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell. Θα διαγωνιστεί με το όχημα «Dominator 2», στην κατηγορία Prototype.

Έπειτα από την επιτυχημένη συμμετοχή τους στο Shell Eco Marathon 2012, οι τρεις ομάδες διεκδικούν φέτος ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, επιδιώκοντας να ξεπεράσουν τον ίδιο τους τον εαυτό.

O Γιώργος Θωμαΐδης, Γενικός Διευθυντής της Coral, σημείωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και περήφανοι που η Ελλάδα, στην δυσκολότερη οικονομική συγκυρία που έχει βιώσει τις τελευταίες δεκαετίες, εξακολουθεί να είναι παρούσα με τρεις αξιόλογες συμμετοχές στη διοργάνωση. Ο Μαραθώνιος Οικονομίας της Shell προσφέρει στη νέα γενιά μηχανικών και επιστημόνων το κίνητρο να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες και να προτείνει καινοτόμες λύσεις σχετικά με την οικονομία καυσίμου.

Η Coral θα σταθεί στο πλάι τους στην προσπάθειά τους αυτή να διακριθούν σε έναν αγώνα-υψηλών αξιώσεων. Καλή επιτυχία σε όλους!».

Ο 29ος Μαραθώνιος Οικονομίας της Shell

Στο Ρότερνταμ, η Shell εξακολουθεί να βρίσκει τον τέλειο συνεργάτη. Φέτος, στον Ευρωπαϊκό Μαραθώνιο Οικονομίας θα διαγωνιστούν 224 ομάδες φοιτητών από 24 χώρες στις κατηγορίες Prototype και Urban Concept, επιδιώκοντας να καταρρίψουν τις περσινές τους επιδόσεις όσον αφορά στην οικονομία καυσίμου.

Στο φετινό Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell για πρώτη φορά θα διαγωνιστούν μαζί οχήματα που χρησιμοποιούν είτε «ηλιακή ενέργεια» είτε «ηλεκτρική μπαταρία», εντείνοντας τον ανταγωνισμό στην κατηγορία «Battery Electric». Η μεταβολή αυτή αντικατοπτρίζει την κατεύθυνση της αυτοκινητοβιομηχανίας σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματα.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ