14.8 C
Chania
Saturday, April 20, 2024

Καθησυχάζει ο Δήμαρχος Χανίων σχετικά με τη νομοθετική ρύθμιση για τα σκιάδια – Δε γίνεται αποδεκτή η παραίτηση του “αγωνιστή” Μ. Βλαχάκη

Ημερομηνία:

Να μην ανησυχούν οι πολίτες των Χανίων σχετικά με το άρθρο σε νόμο που φάνηκε ότι αναιρεί τον σχεδιασμό της δημοτικής αρχής σχετικά με τα σκιάδια. Αυτό είπε ο Δήμαρχος Χανίων κ. Τάσος Βάμβουκας στο περιθώριο των εκδηλώσεων για την επέτειο της Ένωσης της Κρήτης στην Ελλάδα δηλώνοντας επίσης ότι οι τέσσερις βουλευτές τον διαβεβαίωσαν ότι το Υπουργείο και η κυβέρνηση βρίσκονται στο ίδιο μήκος κύματος στο συγκεκριμένο θέμα με τη δημοτική αρχή.
 
Μάλιστα, όπως είπε ο κ. Βάμβουκας, οι βουλευτές είπαν ότι ο συγκεκριμένος νόμος έρχεται για να βοηθήσει ώστε αυτό που συμβαίνει στα Χανιά να γίνει σε όλη την Ελλάδα. Και σε οποιαδήποτε περίπτωση, εφόσον παρουσιαστεί κάποιο ζήτημα, τον διαβεβαίωσαν ότ η κυβέρνηση θα είναι έτοιμη να προβεί σε αναγκαία τροποποίηση του νόμου.
 
Ο κ. Βάμβουκας είπε ότι μετά από όλα αυτά, η παραίτηση του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου κ. Μιχάλη Βλαχάκη δε μπορεί να γίνει αποδεκτή. Μάλιστα τον χαρακτήρισε “αγωνιστή” για την ανυποχώρητη στάση του στην εφαρμογή των δεσμεύσεων της δημοτικής αρχής.

Διαβάστε τι είπε στα μέσα ενημέρωσης ο Δήμαρχος Χανίων:

Έχω να δηλώσω ξεκάθαρα τα εξής: Ότι έχουμε πει, και ότι δεσμεύσεις έχουμε αναλάβει ως Δήμος Χανίων και ως Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο προχωράνε χωρίς να μειώσουμε καθόλου ταχύτητα, με αποφασιστικότητα.

Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο δε φτιάχθηκε με το μυαλό των νομοθετών στα Χανιά. Όμως, επειδή αφήνει ορισμένα ανοικτά ζητήματα και είναι πιθανόν κάποιοι επαγγελματίες των Χανίων να θελήσουν να κάνουν χρήση του πάνω σε κάποια θολά σημεία του και να βάλουν εμπόδια σε αυτό το πολύ μεγάλο έργο της παρούσας δημοτικής αρχής που οδεύει προς το τέλος του, θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί.

Είναι κατανοητό γιατί ο κ. Βλαχάκης που έχει παλέψει πάρα πολύ γι’ αυτό το ζήτημα, για να εφαρμοστεί η πολιτική της παρούσας δημοτικής αρχής σε ένα δύσκολο και ακανθώδες ζήτημα που βρίσκει σύμφωνους όμως όλους τους δημότες των Χανίων, πιστεύω και τους ίδιους τους επαγγελματίες πλέον, είναι λογικό να έχει μια μεγαλύτερη φόρτηση και ευαισθησία.

Όμως, όπως είπα και στον ίδιο τον αντιδήμαρχο, εμείς προχωράμε τον σχεδιασμό μας.

Έχω μιλήσει με τους 4 βουλευτές των Χανίων οι οποίοι απαρέγκλητα υποστηρίζουν την προσπάθειά μας όπου μου είπαν και στο γραφείο μου στις 18 Αυγούστου του 2017. Και επίσης να σας πω ότι ήδη μίλησα με τον Υφυπουργό του Υπουργείου Εμπορικής Ναυιλίας κ. Σαντορινιό ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι δεν έχουν σχέση τα Χανιά με αυτό το νομοθέτημα αλλά αφορά κυρίως νησιά κυρίως του Ανατολικού Αιγαίου και των Δωδεκανήσων. Το νομοσχέδιο μάλιστα έχει σκοπό να βοηθήσει να γίνει και σε αυτά τα νησιά αυτό που ήδη εμείς έχουμε ξεκινήσει.

Μου είπε όμως και μου υποσχέθηκε και αυτός και οι βουλευτές μας ότι εάν χρειαστεί κάποια νομοθετική παρέμβαση για να διευκρινηστούν κάποια πράγματα, ότι με οποιοδήποτε τρόπο αυτό θα γίνει, γιατί ουσιαστικά δεν είναι στις προθέσεις τους να βάλουν εμπόδια σε μία διαδικασία που ήδη έχει ξεκινήσει και προχωράει.

Εγώ είμαι βέβαιος ότι θα καταφέρουμε να πραγματοποιήσουμε κάτι το οποίο βρήκε σύμφωνους και σχεδόν όλους τους επαγγελματίες.

Αυτός ο σχεδιασμός και αυτές οι λύσεις τις οποίες δώσαμε, σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο όσον αφορά τα σκιάδια, βρίσκουν σύμφωνους σχεδόν τους πάντες και ακούσαμε μόνο θετικά σχόλια. Προχωράμε γρήγορα. Όταν εφαρμοστεί θα αναμορφώσει το Παλιό Λιμάνι, την πόλη μας, το δήμο μας, τα Χανιά και όλη την Κρήτη.

Όπως είπα ήδη στον κ. Βλαχάκη, δεν πρόκειται να κάνω αποδεκτή την παραίτησή του. Ο κ. Βλαχάκης είναι ένας αγωνιστής, ένας από τους στενούς συνεργάτες μου, και είμαι βέβαιος ότι μαζί θα προχωρήσουμε.”

Νωρίτερα, σύγχυση είχε δημιουργηθεί μετά από κείμενο παραίτησης του αντιδήμαρχου Χανίων και προέδρου του Λιμενικού Ταμείου κ. Βλαχάκη ο οποίος αναφερόταν σε “φωτογραφική ρύθμιση” σε νόμο του Υπουργείου Ναυτιλίας που στόχο έχει να σταματήσει η προσπάθεια που ξεκίνησε ο Δήμος Χανίων με τα σκιάδια στο Παλιό Λιμάνι.

Ο κ. Μ. Βλαχάκης παραιτήθηκε καταγγέλοντας τη ρύθμιση και θέτοντας το ερώτημα “αν η αυτοδιοίκηση μπορεί να αυτοδιοικηθεί”.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το άρθρο του Νόμου που έχει τεθεί σε ισχύ από τις 29 Νοεμβρίου 2017:

2. Κάθε νέα κατασκευή υλοποιείται, σύμφωνα με τις εκπονηθείσες μελέτες, μετά τη λήψη των κατά νόμο απαιτουμένων αδειών και εγκρίσεων. Στην περίπτωση αυτή και μόνο για την έκδοση των ανωτέρω αδειών και εγκρίσεων, δεν απαιτείται η προσκόμιση αποδεικτικού φορολογικής ενημερότητας.

"google ad"

3. Η καθαίρεση των κατασκευών που υλοποιήθηκαν χωρίς άδεια ή καθ’ υπέρβαση αυτής, διενεργείται εντός αποκλειστικής προθεσμίας δύο (2) ετών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, είτε με ευθύνη του ιδιώτη είτε με μέριμνα των αρμοδίων υπηρεσιών της οικείας Περιφέρειας. Το κόστος των δαπανών της καθαίρεσης των αυθαίρετων κατασκευών βαρύνει τους χρήστες αυτών. Εντός του χρονικού διαστήματος των δύο (2) ετών είναι δυνατή, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης, η παραχώρηση της χρήσης του υποκείμενου και παρακείμενου χώρου των κατασκευών της παραγράφου 1, με απόφαση του φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένα, που κοινοποιείται στη Γενική Γραμματεία Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Στην αίτηση προς το φορέα για την παραχώρηση του προηγούμενου εδαφίου επισυνάπτεται βεβαίωση αρμόδιου μηχανικού για τη στατική επάρκεια των υφισταμένων κατασκευών. Στις περιπτώσεις κηρυγμένων αρχαιολογικών χώρων για τη λήψη απόφασης παραχώρησης απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

4. Κατά τη διάρκεια της διετούς αποκλειστικής προθεσμίας για την καθαίρεση των κατασκευών που υλοποιήθηκαν χωρίς άδεια ή καθ’ υπέρβαση αυτής και, εφόσον το άθροισμα των προστίμων και αποζημιώσεων που επιβλήθηκαν για την ανέγερση ή χρήση τους δεν υπερβαίνει τα τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ, μη συνυπολογιζομένων τόκων και προσαυξήσεων, αναστέλλεται:

Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Χανίων κ. Μ. Βλαχάκης, ο οποίος εξαιτίας της θέλησής του να εφαρμοστείι η Μελέτη είχε καταγγείλει πολλές φορές τη στοχοποίησή του, μετά και από αυτή την εξέλιξη – η οποία αναγνώσθηκε ως “φωτογραφική” σχετικά με τις αποφάσεις του Δήμου Χανίων για τα σκιάδια στο Παλιό Λιμάνι υπέβαλε την παραίτησή του.

Έγραψε χαρακτηριστικά ο κ. Βλαχάκης στην επιστολή παραίτησής του:

“Στοχοποιήθηκα  συστηματικά από ορισμένους  που  έχουν αναγάγει την ασυδοσία σε κεκτημένο δικαίωμα, από πολιτικές παρατάξεις που στον βωμό της ψηφοθηρίας θυσιάζουν την επίλυση χρόνιων προβλημάτων του Δήμου. Επένδυσαν στον πολιτικό μου αφανισμό, πιστεύοντας ορθά ότι εάν  δεν τα καταφέρω είναι δεδομένο, ότι δεν θα τολμήσει καμία δημοτική αρχή να ξανά ακουμπήσει αυτά τα θέματα.

Παρά τις συκοφαντίες, τις απειλές και την προσπάθεια πολιτικής  απομόνωσης,  επέλεξα να είμαι χρήσιμος στην κοινωνία και όχι αρεστός σε μικρά ή μεγάλα συμφέροντα που δεκαετίες φρενάρουν τα Χανιά.

Σήμερα,  μετά την ψήφιση του νόμου, προβληματιζόμαστε για  ακόμα μια  φορά,  κατά πόσον η τοπική αυτοδιοίκηση μπορεί να αυτοδιοικηθεί;  ποιος αποφασίζει  και  για ποιους;  πως ψηφίζονται τα νομοσχέδια εν μια νυχτί;  πια είναι άραγε τα κίνητρα  αυτής της απόφασης;  ποιοι ακούνε ποιους;  και τελικά,  ποιοι εκπροσωπούν ποια συμφέροντα;  Mια προσπάθεια καθόλα επιστημονικά δρομολογημένη στην φάση  της ολοκλήρωσης, ανακόπτεται στο όνομα μιας ψηφοθηρικής λογικής.  Απογοήτευση, οπισθοδρόμηση και ανακοπή μιας  σοβαρής και συνεπούς προσπάθειας, αντίστοιχης με όσα η ιστορία της πόλης μας απαιτεί από εμάς.”

Τώρα, μετά και από τις δηλώσεις του Δήμαρχου Χανίων και τις διαβεβαιώσεις που έλαβε από βουλευτές και το Υπουργείο, το θέμα φαίνεται ότι έχει λήξει.

Αναλυτικά η επιστολή παραίτησης του κ. Βλαχάκη:

DSCF4194

«Η αγάπη για την πόλη μας, ο σεβασμός και το χρέος μας στην μακραίωνη ιστορία της δεν μπορεί να είναι θεωρητική τοποθέτηση αλλά πράξη τολμηρή που βασίζεται στο αίσθημα του δικαίου, της ηθικής πολίτικης και  υπεύθυνης στάσης.

Το Ενετικό λιμάνι των Χανίων είναι μνημείο που αποτελεί πόλο έλξης τουριστών και περιηγητών, στολίδι και κληρονομία μας, ζωντανή μνήμη. Απαιτείται στην  λογική της  ισόρροπης και μακροπρόθεσμης  ανάπτυξης , να το βελτιώσουμε αισθητικά, σεβόμενοι τα αρχιτεκτονικά  χαρακτηριστικά του, το ανθρωπογενές και  φυσικό περιβάλλον  έτσι  ώστε να διασωθεί από την εικόνα της άναρχης εκμετάλλευσης του.

Επιδίωξα μαζί με τους συνεργάτες μου να φανώ συνεπής στις προεκλογικές μας δεσμεύσεις εγκαινιάζοντας  μια άλλη λογική στην διαχείριση των κοινών.

Δρομολογήσαμε διαδικασίες πρωτόγνωρες και καινοτόμες, προχωρήσαμε με τόλμη σε ρήξεις ,  αλλά πάντα  αφουγκραζόμενοι την κοινωνία.  Θελήσαμε με νόμιμες διαδικασίες να συμβάλουμε με όσα μέσα διαθέτουμε,  στην αναβάθμιση αυτής της  βιτρίνας του δήμου μας.

Στοχοποιήθηκα  συστηματικά από ορισμένους  που  έχουν αναγάγει την ασυδοσία σε κεκτημένο δικαίωμα, από πολιτικές παρατάξεις που στον βωμό της ψηφοθηρίας θυσιάζουν την επίλυση χρόνιων προβλημάτων του Δήμου. Επένδυσαν στον πολιτικό μου αφανισμό, πιστεύοντας ορθά ότι εάν  δεν τα καταφέρω είναι δεδομένο, ότι δεν θα τολμήσει καμία δημοτική αρχή να ξανά ακουμπήσει αυτά τα θέματα.

Παρά τις συκοφαντίες, τις απειλές και την προσπάθεια πολιτικής  απομόνωσης,  επέλεξα να είμαι χρήσιμος στην κοινωνία και όχι αρεστός σε μικρά ή μεγάλα συμφέροντα που δεκαετίες φρενάρουν τα Χανιά.

Με τους συνεργάτες μου προχωρήσαμε στην εκπόνηση μελέτης για τον καθορισμό του προς παραχώρηση κοινόχρηστου χώρου εντός της χερσαίας λιμενικής ζώνης συνολικής επιφάνειας  4.551 μ2. Παράλληλα υπογράψαμε προγραμματική σύμβαση με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για την εκπόνηση ερευνητικού προγράμματος για την εκτεταμένη διερεύνηση όλων των θεμάτων που αφορούν τις κατασκευές στους προς παραχώρηση κοινόχρηστους χώρους στον Ενετικό Λιμένα.  Έως σήμερα έχουν παραδοθεί από το ΑΠΘ οι Α’ και Β’ φάσεις του ερευνητικού προγράμματος.  Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων του προγράμματος, έγινε στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής Μεσογείου στις 10-10-2017, ενώπιον κοινού και επιχειρηματιών του Ενετικού Λιμένα.  Η θετική ανταπόκριση των επιχειρηματιών για τις προτεινόμενες κατασκευές αποτελεί ένα πολύ σημαντικό βήμα και για το λόγο αυτό συμφωνήσαμε οι νέες μορφές σκιαδίων και εξοπλισμού να μπορούν να υλοποιηθούν πριν την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου του 2018.

Σήμερα,  μετά την ψήφιση του νόμου, προβληματιζόμαστε για  ακόμα μια  φορά,  κατά πόσον η τοπική αυτοδιοίκηση μπορεί να αυτοδιοικηθεί;  ποιος αποφασίζει  και  για ποιους;  πως ψηφίζονται τα νομοσχέδια εν μια νυχτί;  πια είναι άραγε τα κίνητρα  αυτής της απόφασης;  ποιοι ακούνε ποιους;  και τελικά,  ποιοι εκπροσωπούν ποια συμφέροντα;  Mια προσπάθεια καθόλα επιστημονικά δρομολογημένη στην φάση  της ολοκλήρωσης, ανακόπτεται στο όνομα μιας ψηφοθηρικής λογικής.  Απογοήτευση, οπισθοδρόμηση και ανακοπή μιας  σοβαρής και συνεπούς προσπάθειας, αντίστοιχης με όσα η ιστορία της πόλης μας απαιτεί από εμάς.

Θλίβομαι για όλους αυτούς που μεθοδεύουν ή ψηφίζουν τις φωτογραφικές  ρυθμίσεις, υπηρετώντας τα συμφέροντα των ολίγων και των εκλεκτών. Μετά από αυτές τις εξελίξεις,  που μεγαλώνουν  την απόσταση που χωρίζει τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών  από την κεντρική πολιτική εξουσία, υποβάλω δημόσια την παραίτηση μου από την θέση του προέδρου του δημοτικού λιμενικού ταμείου Χανίων.”

Αναλυτικά η φωτογραφική ρύθμιση του Άρθρου 96 που προστατεύει τα αυθαίρετα σκιάδια στο Ενετικό Λιμάνι Χανίων

1. Οι φορείς διοίκησης και εκμετάλλευσης Λιμένων, στις περιοχές δικαιοδοσίας των οποίων υφίστανται κατασκευές (σκίαστρα, τέντες, πέργκολες), που υλοποιήθηκαν χωρίς άδεια ή καθ’ υπέρβαση αυτής, οφείλουν εντός χρονικού διαστήματος ενός (1) έτους από την έναρξη ισχύος του παρόντος, να εκπονήσουν μελέτες, για την υλοποίηση νέων κατασκευών, με βάση τα παρακάτω κριτήρια: • αρμονική ένταξη στο φυσικό και δομημένο περιβάλλον, και ως προς το σχεδιασμό αλλά και ως προς τα χρησιμοποιούμενα υλικά, • εξασφάλιση εύκολης πρόσβασης για πεζούς και ΑμεΑ, • εξασφάλιση προϋποθέσεων βιοκλιματικής συμπεριφοράς.

Οι ανωτέρω μελέτες εγκρίνονται από τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής, η οποία τεκμαίρεται δοθείσα μετά παρέλευσης τριών (3) μηνών από την ημερομηνία παραλαβής των μελετών. Σε κατασκευές που εμπίπτουν σε κηρυγμένους αρχαιολογικούς χώρους απαιτείται και η σύμφωνη γνώμη της αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

2. Κάθε νέα κατασκευή υλοποιείται, σύμφωνα με τις εκπονηθείσες μελέτες, μετά τη λήψη των κατά νόμο απαιτουμένων αδειών και εγκρίσεων. Στην περίπτωση αυτή και μόνο για την έκδοση των ανωτέρω αδειών και εγκρίσεων, δεν απαιτείται η προσκόμιση αποδεικτικού φορολογικής ενημερότητας.

3. Η καθαίρεση των κατασκευών που υλοποιήθηκαν χωρίς άδεια ή καθ’ υπέρβαση αυτής, διενεργείται εντός αποκλειστικής προθεσμίας δύο (2) ετών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, είτε με ευθύνη του ιδιώτη είτε με μέριμνα των αρμοδίων υπηρεσιών της οικείας Περιφέρειας. Το κόστος των δαπανών της καθαίρεσης των αυθαίρετων κατασκευών βαρύνει τους χρήστες αυτών. Εντός του χρονικού διαστήματος των δύο (2) ετών είναι δυνατή, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης, η παραχώρηση της χρήσης του υποκείμενου και παρακείμενου χώρου των κατασκευών της παραγράφου 1, με απόφαση του φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένα, που κοινοποιείται στη Γενική Γραμματεία Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Στην αίτηση προς το φορέα για την παραχώρηση του προηγούμενου εδαφίου επισυνάπτεται βεβαίωση αρμόδιου μηχανικού για τη στατική επάρκεια των υφισταμένων κατασκευών. Στις περιπτώσεις κηρυγμένων αρχαιολογικών χώρων για τη λήψη απόφασης παραχώρησης απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

4. Κατά τη διάρκεια της διετούς αποκλειστικής προθεσμίας για την καθαίρεση των κατασκευών που υλοποιήθηκαν χωρίς άδεια ή καθ’ υπέρβαση αυτής και, εφόσον το άθροισμα των προστίμων και αποζημιώσεων που επιβλήθηκαν για την ανέγερση ή χρήση τους δεν υπερβαίνει τα τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ, μη συνυπολογιζομένων τόκων και προσαυξήσεων, αναστέλλεται:

α) η εκτέλεση των πρωτοκόλλων κατεδάφισης και διοικητικής αποβολής και η έκδοση νέων, καθώς και

β) η επιβολή προστίμων και αποζημιώσεων για την ανέγερση ή χρήση των κατασκευών του παρόντος άρθρου, καθώς και η αναγκαστική είσπραξη των ήδη επιβληθέντων προστίμων και αποζημιώσεων.

Η διετής αποκλειστική προθεσμία της παρούσας παραγράφου αναστέλλει την παραγραφή των απαιτήσεων και δικαιωμάτων του Ελληνικού Δημοσίου, καθώς και την παραγραφή των ποινικών αδικημάτων που σχετίζονται με την ανέγερση και χρήση των κατασκευών του παρόντος άρθρου και την αναγκαστική είσπραξη των επιβληθέντων προστίμων και αποζημιώσεων. Κατά τη διάρκεια της διετούς αποκλειστικής προθεσμίας του παρόντος άρθρου, αναβάλλονται υποχρεωτικά ποινικές δίκες, που σχετίζονται με την ανέγερση και χρήση των κατασκευών του παρόντος άρθρου, καθώς και την αναγκαστική είσπραξη των επιβληθέντων προστίμων και αποζημιώσεων.

5. Μετά την πάροδο της διετούς αποκλειστικής προθεσμίας της παραγράφου 3, η ύπαρξη αυθαίρετων κατασκευών αποκλείει την καθ’ οιονδήποτε τρόπο παραχώρηση της χρήσης χώρων χερσαίας ζώνης λιμένα.

Διαβάστε επίσης:

– Η μελέτη για τα σκιάδια θα εφαρμοστεί πριν το καλοκαίρι του 2018, υποσχέθηκε ο Τ. Βάμβουκας – Ανάμεικτες αντιδράσεις από καταστηματάρχες | Φωτός

– Τ. Βάμβουκας: Επιδιώκουμε μέσα στο 2018 να έχουν φύγει τα παράνομα “θερμοκήπια” από το παλιό λιμάνι και να έχουν τοποθετηθεί τα νέα σκιάδια

– Νίκος Καλογήρου για τα σκιάδια στον Ενετικό Λιμένα: “Είναι 57 πινακίδες που έχω παραδώσει, παραλλαγές στο θέμα. Επομένως υπάρχει αρκετή ποικιλία, όλα όμως έχουν μία ενότητα στη σύλληψη”

– Μ. Βλαχάκης: “Να απαλλαχθεί το μνημείο από το πλαστικό και το νάιλον”

 

 

 

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στέφανος Κασσελάκης: Η παρουσίαση του ευρωψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ | Παρακολουθήστε ζωντανά

Το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ παρουσίασε από το Κέντρο Πολιτισμού...

Η Χανιώτισσα συγγραφέας Μάρω Δούκα υποψήφια ευρωβουλευτής με τη Νέα Αριστερά

Την υποψηφιότητα της διακεκριμένης συγγραφέως Μάρως Δούκα για τις...

Με Βέφα Αλεξιάδου, Αγγελική Ηλιάδη και Εύη Βατίδου το ΛΑΟΣ στις Ευρωεκλογές 2024

Τους 42 υποψήφιους για τις Ευρωεκλογές του Ιουνίου ανακοίνωσε...