Βασανιστικά τα γιατί, οργή και πόνος στους συγγενείς οι οποίοι μετά τον άδικο χαμό της 56χρονης έχουν να διαχειριστούν και την ανακοίνωση της ΔΕΗ σύμφωνα με την οποία η 56χρονη δεν είχε δηλωθεί στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών.
Η οργή και η αγανάκτηση ξεχειλίζουν και ο γιος της Ευτυχίας Ποποδάκη είναι σαφής, ερωτώμενος για το αν είχε ενημερωθεί ή όχι η ΔΕΗ για την κατάσταση…
“O λογαριασμός ο οποίος σκότωσε τη μητέρα μου”
Ο γιος της αδικοχαμένης γυναίκας, μας έδειξε το λογαριασμό που σύμφωνα με τον ίδιο σκότωσε τη μητέρα του:
“Περιμένουμε και την ιατροδικαστική εξέταση προκειμένου να καταθέσουμε μήνυση κατά παντός υπευθύνου και του ΔΕΔΔΗΕ και του υπαλλήλου ακόμα που έκοψε το ρεύμα. Δεν είναι δυνατόν να κόβουν το ρεύμα σε μια γυναίκα που ζούσε χάρις στην υποστήριξη μηχανήματος. Χωρίς τεχνική υποστήριξη η μητέρα μου είχε μια ώρα ζωής καθώς τόσο διαρκούσε η μπαταρία”, μας είπε ο Ανδρέας για να συμπληρώσει χαρακτηριστικά:
“Το ρολόι είναι ελάχιστους πόντους μακριά από το παράθυρο της κρεβατοκάμαρας που βρίσκονταν η μητέρα μου, μα καλά κανείς τους δεν είδε; κανείς δεν άκουσε; το μηχάνημα έχει 4 διαφορετικά αλάρμ σε περίπτωση διακοπής ρεύματος…”
«Ήξερε η ΔΕΗ», λένε οι συγγενείς
Ωστόσο οι συγγενείς της άτυχης γυναίκας δηλώνουν ότι το τοπικό γραφείο της ΔΕΗ γνώριζε την κατάσταση και ότι οι κινήσεις που είχαν γίνει για να ενταχθεί η γυναίκα στο Κοινωνικό Τιμολόγιο καθυστερούσαν λόγω του ότι έπρεπε να υπάρξουν βεβαιώσεις απ’ το νοσοκομείο για την κατάσταση της υγείας της τετραπληγικής
flashnews.gr