Με την πράξη 240Β/14-8-2015 του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής (η οποία έχει ήδη προσβληθεί στο ΣτΕ) εγκρίνεται κατά τους ν.3913/2011 και 3986/2011 (νομοθεσία ΤΑΙΠΕΔ) η υπογραφή από το ΤΑΙΠΕΔ των συμβάσεων παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων με την επιλεγείσα Fraport.
Με νεότερη πράξη, την 39 Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου στις 3-11-2015 (ΦΕΚ 138 Α’/2015), εγκρίνεται η συνυπογραφή από το Δημόσιο των σχεδίων συμβάσεων παραχώρησης.
Δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς θα υπογραφούν οι συμβάσεις παραχώρησης. Όμως, για να επέλθουν οριστικά οι έννομες συνέπειες (οριστική μεταβίβαση της χρήσης και εκμετάλλευσης) απαιτείται ρητώς από τον νόμο 3913/2011 η κύρωση των συμβάσεων από τη Βουλή. Κατά το Σχέδιο Επενδύσεων, που περιλαμβάνεται στο Τρίτο Μνημόνιο (ν. 4336/2015) ως παράρτημα, αυτό θα γίνει τον Ιανουάριο του 2016.
Εν τω μεταξύ εκκρεμούν σχετικές προσφυγές στο ΣτΕ : της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων, της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και της Ομοσπονδίας Συλλόγων Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ). Εξ όσων γνωρίζουμε υπάρχουν συντριπτικά στοιχεία εναντίον της παραχώρησης, που αφορούν και στο διεθνές δίκαιο, βεβαίως η αξιολόγησή τους είναι στην αρμοδιότητα του ΣτΕ το οποίο λειτουργεί στο δυσμενές περιβάλλον της μνημονιακής πολιτικής.