19.8 C
Chania
Saturday, November 23, 2024

Εξελίξεις σχετικές με τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια – Στις 8 Ιανουαρίου η προσφυγή των εργαζομενων της ΟΣΥΠΑ

Ημερομηνία:

 

Του Νίκου Τζάρα

Στις 8 Ιανουαρίου 2016 συζητείται η προσφυγή των εργαζομένων της ΟΣΥΠΑ κατά της εκποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Γερμανική εταιρία κρατικών συμφερόντων Fraport, ( στα πλαίσια του Νέου Ιμπεριαλισμού το προτεκτοράτο «Ελληνικό Δημόσιο» ιδιωτικοποιεί κρατική περιουσία και το Γερμανικό Δημόσιο την αποκτά) .

Στην προσφυγή υποστηρίζεται ότι η παραχώρηση είναι αντισυνταγματική και ότι η Γερμανική εταιρία αποκτά μονοπωλιακή θέση στην αγορά, ενώ το Ελληνικό Δημόσιο θα πληγεί από την ακύρωση των υφισταμένων συμβολαίων στα αεροδρόμια.

Σημειώνεται ότι η ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων συμφωνήθηκε μεταξύ κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ και Θεσμών τον Ιούλιο του 2015 και αποτελεί βασική προϋπόθεση του 3ου μνημονίου και ότι η υπογραφή όπως σύμβασης θα προηγηθεί της εκδίκασης της προσφυγής στο ΣτΕ στο όνομα της ανεξαρτησίας της δικαιοσύνης.

Με δεδομένη την σιωπή των αμνών μεταξύ των οποίων και οι βουλευτές των Χανίων, την παντελή απουσία των πάλαι ποτέ κινηματικών μελών του ΣΥΡΙΖΑ και την σπουδή της Κυβέρνησης, παρά τους δισταγμούς του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη , να τελειώσει την υπόθεση οι εξελίξεις και σε αυτό το θέμα έχουν προδιαγραφεί. Ας όψεται η «σκληρή διαπραγμάτευση » των επαρμένων και των ψεκασμένων ΣΥΙΖΑ ΑΝΕΛ.

Υ.Γ. Συνοδευτικό το παρακάτω παλαιότερο κείμενο μου, από τον καιρό της αθωότητας ,για την εκποίηση του αεροδρομίου Χανίων αφιερωμένο στον Γιώργο,την Βάλια,τον Αντώνη, τον Παύλο και τα άλλα παιδιά.

Γ ΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΧΑΝΙΩΝ

(ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΝΗΜΗΣ)

Πρόκειται για καταστροφική επιλογή, πολλαπλά επιζήμια για την τοπική ανάπτυξη, την οικονομία και την κοινωνία. Η εκχώρηση της δημόσιας περιουσίας και μάλιστα περιφερειακών αεροδρομίων με πρωτεύοντα οικονομικό ρόλο λόγω της συμβολής τους στον τουρισμό και τη μεταφορά εμπορευμάτων, συνιστά ιδεολογική νεοφιλελεύθερη εμμονή και όχι ανάγκη.

Το αεροδρόμιο Χανίων είναι ενταγμένο σε ευρωπαϊκό χρηματοδοτικό πρόγραμμα επέκτασης και βελτίωσης των υποδομών του ύψους 110 εκατομμυρίων Ευρώ, παρουσιάζει ετήσια κέρδη πάνω από 10 εκατομμύρια Ευρώ, επιλέγεται ως κέντρο δραστηριότητας σημαντικών αεροπορικών εταιρειών κι έχει βαρύνουσα θέση στην εθνική άμυνα και ασφάλεια. Η απόφαση της κυβέρνησης δε δικαιολογείται, ενώ παράλληλα αγνοείται προκλητικά η βούληση και το συμφέρον και της χανιώτικης κοινωνίας. Η πάγια θέση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. για τις υποδομές αερομεταφοράς είναι ότι η χώρα χρειάζεται δημόσια βιώσιμα αεροδρόμια, ασφαλή, λειτουργικά και με χαμηλό κόστος. Σε περίπτωση ανάληψης κυβερνητικών ευθυνών, ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. θα αναζητήσει κάθε νόμιμο μέσο για την ανάκληση καταστροφικών επιλογών όπως η συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Ρωσία θα ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή των «ασταμάτητων» βαλλιστικών πυραύλων Oreshnik

Τρόμος στον πλανήτη επικρατεί μετά την κλιμάκωση στον ρωσοουκρανικό...

Η «επιστροφή» του ΠΑΣΟΚ

Του Αργύρη Αργυριάδη Δικηγόρου Εδώ και λίγες ημέρες το ΠΑΣΟΚ αποτελεί...