18.8 C
Chania
Friday, December 5, 2025

ΕΠΚΧΑΝ: Καταναλωτές προσοχή στις ενδείξεις του μετρητή της ΔΕΗ

Ημερομηνία:

Επειδή ,συνεχώς υπάρχουν παράπονα και διαμαρτυρίες, από οικιακούς καταναλωτές  της ΔΕΗ, στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, τα  οποία διαβιβάστηκαν στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, για τις οφειλόμενες ενέργειες  από αυτήν, (για την προστασία των καταναλωτών), βάσει των οποίων  κλήθηκε από αυτήν, η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού να απαντήσει, παραθέτουμε τις απόψεις της ΔΕΗ  οι οποίες μας  κοινοποιήθηκαν από αυτήν, για την πολιτική της, και  για ενημέρωση των καταναλωτών.

1) Η ΔΕΗ, στο οικιακό τιμολόγιο ,εφαρμόζει τετραμηνιαίο σύστημα καταμέτρησης, με διμηνιαία έκδοση λογαριασμών.Στον ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΌ λογαριασμό γίνεται ο υπολογισμός της αξίας της κατανάλωσης ρεύματος και ταυτόχρονα αφαιρείται το ποσό που έχει ήδη πληρωθεί στον ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμό. Η χρέωση για την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος οικιακής χρήσης είναι το άθροισμα της χρέωσης για την καταναλωθείσα ενέργεια (Ευρω  ανά  ΩΧΒ)  και της χρέωσης για το πάγιο (ΕΥΡΏ ανά Τετράμηνο).
2)Η ΔΕΗ, θέσπισε την δυνατότητα συμμετοχής εκάστου ενδιαφερομένου καταναλωτή ,στην καταμέτρηση της κατανάλωσής του.Έτσι , μπορεί πλέον να δώσει την ένδειξη του μετρητή του και να λαμβάνει κάθε δίμηνο εκκαθαριστικό λογαριασμό, με βάση την πραγματική του κατανάλωση, αντί για έναντι.

3)Η καταχώρηση της ένδειξης μπορεί να γίνει είτε τηλεφωνικά, καλώντας τον αριθμό 10410 ,από σταθερό τηλέφωνο, ή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ (www.dei.gr).

4)Παρά τις διαβεβαιώσεις της επιχείρησης μέσω αλληλογραφίας η οποία κοινοποιείται και στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , για την καλή διαχείριση των καταναλωτών, η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ συστήνει επαγρύπνηση, προσοχή ,διότι δεν δέχεται τις ετεροχρονισμένες συγνώμες, όταν καταγγέλλουμε τα”λάθη” της και συγκεκριμένα ,όταν καλούμαστε να πληρώσουμε παραπάνω ποσό,  από το καταναλώμενο ρεύμα και μετά στην αιτιολογία τους ,μας αναφέρουν “δυσλειτουργία” στον μετρητή.
Τέλος η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, καλεί τους καταναλωτές ,να παρατηρούν τον μετρητή της ΔΕΗ  που έχουν στο σπίτι τους και να τον αντιπαραβάλλουν με τα ΚW ,της χρέωσης τους   και σε περίπτωση που διαπιστώσουν ότι οι ενδείξεις του μετρητή δεν συμβαδίζουν με τις αναγραφόμενες στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς  χρεώσεις ,να απευθύνονται άμεσα  στα τηλέφωνα 282109266 και 2821092306 αλλά και  ηλεκτρονικά  στο  email :  epkxan@gmail.com , στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και να το καταγγέλλουν.

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα   Μελάκη

Δεν μπορούν όλοι να πληρώσουν. Και το σεβόμαστε.

Αν βρίσκεσαι σε δύσκολη οικονομική κατάσταση, συνέχισε να μας διαβάζεις δωρεάν. Η ενημέρωση πρέπει να παραμένει προσβάσιμη για όλους.

Αν όμως μπορείς, στήριξέ μας σήμερα. Ορίστε δύο καλοί λόγοι για να το κάνεις:

  1. Η στήριξή σου ενισχύει άμεσα την ποιότητα και την ανεξαρτησία της δημοσιογραφίας μας.
  2. Κοστίζει λιγότερο από έναν καφέ και η διαδικασία διαρκεί λιγότερο από 1 λεπτό.

Επίλεξε σήμερα να γίνεις συνδρομητής ή δωρητής.

Γίνε συνδρομητής

Σας ευχαριστούμε θερμά.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις - Γίνετε συνδρομητές!

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ