Η Mouzenidis Travel περιορίζει τις «ριψοκίνδυνες επιχειρήσεις» και πιο συγκεκριμένα, αποφασίστηκε να μην επαναληφθούν οι πτήσεις προς τα Χανιά και να παραμείνουν μόνο στο Ηράκλειο
Mείωση της ζήτησης για τα ταξίδια προς την Ελλάδα, προβλέπουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες στη Ρωσία, καθώς οι δηλωμένες κρατήσεις μέχρι στιγμής είναι 20% λιγότερες σε σύγκριση με τις αρχές του περασμένου καλοκαιριού.
Η Mouzenidis Travel διατηρεί την πρώτη θέση και για το καλοκαίρι του 2019. Το ποσοστό της φτάνει στο 20,4% σύμφωνα με την έρευνα «BANKO media holding», με βάση μια έρευνα 531 ειδικών των ταξιδιωτικών γραφείων στη Μόσχα και την ευρύτερη περιοχή της Μόσχας.
Σύμφωνα με τη Mouzenidis Travel το πρόγραμμα πτήσεων από τη Μόσχα προς την Ελλάδα, δείχνει να έχει αύξηση 7% και ο κύριος στόχος είναι να τελειώσει το καλοκαίρι αυξητικά, σημειώνοντας όμως ότι δεν περιμένει σημαντική αύξηση των πωλήσεών της για το φετινό καλοκαίρι.
Η Mouzenidis Travel περιορίζει τις «ριψοκίνδυνες επιχειρήσεις» και πιο συγκεκριμένα, αποφασίστηκε να μην επαναληφθούν οι πτήσεις προς τα Χανιά και να παραμείνουν μόνο στο Ηράκλειο. Ταυτόχρονα, η εταιρεία ενισχύει τη θέση της στα δημοφιλή θέρετρα, επεκτείνοντας τη δική της ξενοδοχειακή αλυσίδα Bomo Hotels (η οποία μετράει πάνω από 5.000 δωμάτια), ενώ παράλληλα ανοίγει και μια τοπική μονάδα για την υποδοχή VIP τουριστών στη Μύκονο.
Μετά τη Mouzenidis Travel, το Coral Travel και το Biblio-Globus βρίσκονται να μοιράζονται τη δεύτερη θέση στην κατηγορία των προτιμήσεων για συνεργασία με την Ελλάδα, χάνοντας το 2,8% των ψήφων των ταξιδιωτικών πρακτορείων της Μόσχας σε σχέση με πέρυσι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο σχετικό πρόσφατο παρελθόν, όταν η Ελλάδα είχε γίνει η εναλλακτική πρόταση έναντι της Τουρκίας, η οποία ήταν κλειστή για τους Ρώσους, τα δύο προαναφερόμενα πρακτορεία ήταν πιο δραστήρια σε εκείνη την περίοδο, απειλώντας ακόμη και την πρώτη θέση της Mouzenidis Travel.
Το ANEX Tour, λίγο πριν την «έναρξη» του καλοκαιριού 2019, πήρε την τέταρτη θέση στην βαθμολογία, αφού έλαβε το 11,7% των προτιμήσεων (κατά 2,1% περισσότερο από ότι το περασμένο έτος). Ακόμη, το ΑΝΕΧ δεν επεκτείνει το προγράμμα πτήσεων προς την Ελλάδα για την επόμενη σεζόν, αλλά εργάζεται για την ενίσχυση και την ποιότητα των προϊόντων που προσφέρει.
Το TEZ TOUR κατέχει την πέμπτη θέση βελτιώνοντας το ποσοστό της κατά 1,3% των ψήφων των ταξιδιωτικών γραφείων της Μόσχας, φτάνοντας το ποσοστό του 9,2%. Η διοίκηση του TEZ ισχυρίζεται ότι βρίσκεται στις τρεις πρώτες θέσεις της ελληνικής αγοράς όσον αφορά τις πωλήσεις και μάλιστα σε περίπλοκο και δύσκολο περιβάλλον, αναμένουν μια αύξηση 10% στις τουριστικές ροές.
Μεταξύ των δημοφιλών προορισμών η εταιρεία επικεντρώνεται στην Κρήτη, τη Ρόδο και την Κέρκυρα. Το TEZ TOUR με πολιτική που στοχεύει σε δυνατές προωθητικές ενέργειες μάρκετινγκ (η προμήθεια για ορισμένα ξενοδοχεία φθάνει το 12% ακόμη και το 14%), έχει τραβήξει την προσοχή των ταξιδιωτικών γραφείων.
Όσον αφορά το Ambotis Holidays, σε σχέση με το περασμένο έτος ανέβηκε από την ένατη θέση στην έκτη (από 4,5% στο 7,1%). Συμπληρώνοντας τη λίστα σημειώνουμε ότι τώρα εμφανίζονται δύο εταιρείες που απουσίαζαν πριν από ένα χρόνο: πρόκειται για τους «Pantheon» και «Intourist», που κλείνουν την λίστα.
Δείτε τα στοιχεία του πίνακα αναλυτικά: