Η Οικονομική κρίση και οι μη οδηγοί συνιδιοκτήτες αστικών και υπεραστικών λεωφορείων της Ελλάδος
Πιστεύω ότι οι σοβαρότερες συνέπειες για τον Έλληνα πολίτη, από την οικονομική κρίση που μαστίζει την δύσμοιρη χώρα μας, είναι το αδειανό στομάχι και η έλλειψη γέλιου και ψυχικής ευφορίας.
Ποτέ Ελληνική Κυβέρνηση από της Εθνικής Παλιγγενεσίας – από της Επανάστασης του 1821 – μέχρι σήμερα (δηλαδή επί 190 χρόνια) δεν έλαβε σκληρότερα και επαχθέστερα μέτρα σε βάρος του πάντα ευκολόπιστου και πάντα προδομένου λαού, σαν και αυτή που μας κυβερνά σήμερα με επικεφαλής αυτόν, που φέρει το επίθετο, ΤΟ ΒΑΡΥ των Παπανδρέου.
Και σαν να μην έφθαναν αυτά τα δυσβάστακτα μέτρα, που αφαιρούν και καταπίνουν και την παραμικρή ικμάδα του δυστυχισμένου λαού μας, έρχονται αυτοί που μας κυβερνούν και θεσπίζουν με τον νόμο 3842 του Απριλίου του 2010 το παρακάτω πρόσθετο φορολογικό μέτρο, σε βάρος των κατά 50% ιδιοκτητών των Αστικών και Υπεραστικών Λεωφορείων των οικείων ΚΤΕΛ της Ελλάδος, που δεν οδηγούν τα Λεωφορεία τους, αλλά οι Συνέταιροί τους:
Σ’ αυτό το παράλογο και πρωτάκουστο φορολογικό μέτρο συμπράττουν με τους Κυβερνήτες μας, με την αχαρακτήριστη ανοχή τους, οι Ομοσπονδίες και οι Διοικήσεις των ΚΤΕΛ της Ελλάδος και οι εντός και εκτός Λογιστάδες και οι οποίοι έχουν συμπήξει αδιαπέραστες ΚΑΣΤΕΣ, που διαδραματίζουν ιδιαίτερο πολιτικό, επαγγελματικό ρόλο.
Μέχρι και του έτους 2009 απαξάπαντες και ανεξαρτήτως ποσοστού ιδιοκτησίας Αστικού και Υπεραστικού Λεωφορείου οι Μέτοχοι των ΚΤΕΛ, εδήλωναν στην Φορολογική τους Δήλωση θεσπισμένο από την Πολιτεία ΤΕΚΜΑΡΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ, σύμφωνα με βεβαίωση χορηγούμενη από το Λογιστήριο του οικείου ΚΤΕΛ και για κάθε Υπεραστικό Λεωφορείο το εισόδημα αυτό ανήρχετο στα 18.200 ευρώ ετησίως.
Όμως από του 2010 με τον ρηθέντα παραπάνω νόμο επενόησαν και επέβαλαν οι σαθροί νομοθέτες και, το εξής άδικο, παράλογο στοιχείο που υπερβαίνει κάθε νοσηρή φαντασία και φέρνει σε οικονομικό αδιέξοδο, όλους εμάς τους ιδιοκτήτες που διατηρούμε ποσοστά κατοχής στο Λεωφορείο μας και οδηγεί ο Συνέταιρος και Συνιδιοκτήτης, με τον οποίον έχουμε συστήσει «ΚΟΙΝΩΝΙΑ».
Θεσμοθέτησε λοιπόν η Βουλή των Ελλήνων με τον παραπάνω αναφερθέντα νόμο, αντί του ΤΕΚΜΑΡΤΟΥ Εισοδήματος τον τρόπο Εσόδων και Εξόδων:
Όμως όλοι πιστεύσαμε αρχικά ως δικαιότερο το νέο σύστημα, στη συνέχεια εξαπατηθήκαμε βάναυσα και ανεπανόρθωτα.
Οι αποδοχές, η Μισθοδοσία του Οδηγού, που στην περίπτωσή του είναι 20.090 ευρώ ετησίως δεν μπαίνουν στα έξοδα, αλλά παραμένουν ως έσοδα επ’ ωφελεία = σημείωνε σε βάρος όλων των συνιδιοκτητών, Δύο ή περισσοτέρων.
Όσον αφορά εμένα προσωπικά, που είμαι ιδιοκτήτης κατά 37,5% του Υπεραστικού Λεωφορείου αριθμού κυκλοφορίας ΧΝΤ 3838 του ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνης – το οποίος διατηρώ ως Οικογενειακό Κειμήλιο από τον μακαριστό πατέρα μου – μου χορηγήθηκε Βεβαίωση Επιχειρηματικής Αμοιβής και Κερδών Εταιρικών Μεριδίων Οικονομικού Έτους 2011 = ΚΑΘΑΡΟ ΠΟΣΟ ΚΕΡΔΩΝ = 13.623,62 ευρώ αντί του πραγματικού 6.825,00 ευρώ
Με την πλαστή και παράλογη αυτή Βεβαίωση των 13.623,62 ευρώ καταχωρημένη στην υπό Κατάθεση Φορολογική μου Δήλωση, υποχρεούμαι να πληρώσω κύριο φόρο 5.661,93 ευρώ συν Προκαταβολή Φόρου 2.092,90 ευρώ σύνολο 7.754,83 ευρώ, ενώ με τα πραγματικά μου εισοδήματα και μη αμφισβητούμενα και κτηθέντα το έτος 2010 θα πληρώσω: Κύριος Φόρος 3.091,30 ευρώ συν Προκαταβολή Φόρου 679,06 ευρώ ΣΥΝΟΛΟ 3.770,36 ευρώ, δηλαδή εξ αιτίας των νομιμοποιημένων παρανομιών καλούμαι άδικα και παράδικα να πληρώσω παραπάνω στην Εφορία 3.984,47 φέτος το 2011!!
Αυτά σύμφωνα με την ηθική και το νόμο υποχρεούτο εξ υπαρχής να τα πληρώσει ο οδηγός και όχι να καλούμαι εγώ να πληρώσω φόρο για έσοδα που δεν απόκτησα, τουναντίον τα στερήθηκα εγώ, αφού εν δικαίω τα έλαβε ο οδηγός σαν προσωπικές του αποδοχές.
Ερωτώ σε ποια χώρα του κόσμου, με οποιοδήποτε κοινωνικό, οικονομικό και πολιτικό σύστημα κυβερνάται συμβαίνει αυτό, που δεν το χωράει το ανθρώπινο μυαλό, δυστυχώς μόνο στην δύσμοιρη ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ, ποιος γνωρίζει τι άλλα κακά μας περιμένουν;
Ακούστε και στη συνέχεια το παρακάτω παράλογο και αντιφατικό, που και το ίδιο το ΚΤΕΛ αυτό-διαψεύδεται και γίνεται περίγελος των λογικών όντων:
Μας χορηγεί: Βεβαίωση – Βεβαιώνεται ότι το τάδε Λεωφορείο, Ιδιοκτησίας των τάδε έλαβε μίσθωμα για την περίοδο από 1.1.10 μέχρι 31.12.2010 ευρώ: 66.472,30.
Ακαθάριστες αποδοχές και ασφαλιστικές εισφορές, που καταβλήθηκαν από το ΚΤΕΛ για λογαριασμό του, για οδηγό του Λεωφορείου και βαρύνουν το Λεωφορείο από 1.1.2010 έως 31.12.2010 ευρώ: 0,00.
Η παρούσα χορηγείται για κάθε νόμιμη χρήση.
Χανιά 23/2/2011
Για την ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνης Α.Ε.
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.
Υπογραφή – Σφραγίδα
Παράλληλα όμως υπάρχει και για κάθε Λεωφορείο και για κάθε τρίμηνο εκάστου έτους:
Π.χ. Αναλυτική Εκκαθάριση Μισθώματος Δ. Τριμήνου 2010.
Με τις διάφορες πληρωμές που ενεργεί το ΚΤΕΛ για Λογαριασμό του Λεωφορείου, άρα και των Ιδιοκτητών αυτού:
- 30/10/2010 Ασφάλεια Οκτωβρίου 2012 Έξοδα 150 ευρώ
- 8/11/2010 ΕΧ 03435 ΕΞΟΦΛΗΣΗ Μισθοδοσίας Οδηγού Οκτωβρίου – Ανάληψη 1.435
Άρα με ποια λογική αναφέρει το ΚΤΕΛ ι. Ακαθάριστες Αποδοχές και Ασφαλιστικές Εισφορές κατεβλήθηκαν ευρώ 0.00 και από την άλλη καταβάλλει στον οδηγό ανελλιπώς από τον ταμία τις αποδοχές με την σαφή ένδειξη Εξόφληση Μισθοδοσίας Οκτωβρίου με την μέθοδο και τον τρόπο της Αναλήψεως. Απίστευτα πράγματα και όμως πραγματικά πέρα ως πέρα.
Και για να μην τρελαθούμε οι εμπλεκόμενοι και για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα μια για πάντα, θα αρχίσω εκστρατεία την προσεχή βδομάδα και θα μεταβώ διαδοχικά Δ/νση Φορολογίας Υπουργείου Οικονομικών, στα εν τη Βουλή ;;;;;;;;;;, Πρεσβείες χωρών Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τέλος στον Συνήγορο του Πολίτη, προκειμένου να βρω το τραυματισμένο δίκαιό μου, όπως το δίδαξε από τα βάθη των αιώνων, ο Ρωμαίος Νομικός ΟΥΛΜΠΙΑΝΟΣ: «Απόδοτε εκάστω τα ανήκω».
Φωκίων Θ. Βερυκάκης
Μέτοχος του ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνης
Επίτιμος Διευθυντής του Πολυτεχνείου Κρήτης
Υ.Γ. Ερωτάται ο λογιστής κ. Καρτάκης Ηρακλής, ο οποίος παρακολουθεί λογιστικά το λεωφορείο μου γιατί δεν συμμορφώθηκε προς το υπόδειγμα που έστειλε στα κατά τόπους νομαρχιακά ΚΤΕΛ η Ομοσπονδία Υπεραστικών ΚΤΕΛ της Ελλάδος τον Απρίλιο του 2010, σε εφαρμογή του νόμου 3842 (ΦΕΚ 58-Α-23/4/2010) με το σύστημα εσόδων και εξόδων και να καταχωρήσει στο σκέλος των εξόδων την ετήσια μισθοδοσία του οδηγού, ανερχομένης στο ποσό των 20.090,00 ευρώ;
Εάν ήταν ο οδηγός ξένος και ουχί συνιδιοκτήτης μου στο λεωφορείο, θα μου φόρτωνε και πάλι το ήμισυ των αποδοχών του φορολογικά για έσοδα της επιχείρησης, τα οποία εγώ στερήθηκα;
Καθ’ υπόδειξη της Δ/νσης Φορολογίας του Υπουργείου Οικονομικών σε απάντηση αυτής προς εμένα χθες Δευτέρα 20/06/2011, ακόμη και τώρα έχει την ευχέρεια να πράξει το ορθό, το δίκαιο, και το νόμιμο, αφού έχω χρονικό περιθώριο να υποβάλλω την φορολογική μου δήλωση μέχρι τις 30/06/2011.
Αυτό ασφαλώς αφορά και το πλήθος αστικών – υπεραστικών λεωφορειούχων που έχουν συνιδιοκτησία στο λεωφορείο τους.