Γίνεται όλο και πιο συχνά. Εταιρείες σπεύδουν να πουλήσουν προοδευτισμό για να καρπωθούν τα οφέλη από τον ντόρο που δημιουργεί η στάση τους.
Έτσι, έναν… απρόσμενο σύμμαχο ανταγωνιστή της βρήκε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος στην περίφημη αφίσα που έβγαλε με αφορμή την πρόσφατη γιορτή του πατέρα.
Σήμερα η μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl, με ανάρτησή της στο facebook δήλωσε ότι στηρίζει δημόσια τη διαφήμιση της ΑΒ Βασιλόπουλου με τον μακιγιαρισμένο πατέρα, που έδειχνε να κρατά στα χέρια του την κόρη του.
Έγραψε η Lidl:
«Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, είμαστε όλοι μαζί…».
Nα θυμίσουμε πως η εν λόγω διαφημιστική αφίσα έγινε αντικείμενο σχολίων και αντιπαραθέσεων, με κάποιους χρήστες στα social media να υποστηρίζουν ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος προωθούσε… λάθος πρότυπα και με άλλους να στηρίζουν την γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ.