12.8 C
Chania
Sunday, November 24, 2024

Δ. Φραγκάκης: Στρατηγικός στοχος ο τουρισμός πολυτελείας

Ημερομηνία:

Συνάντηση με μέλη του Δ.Σ. της Ελληνικής Ένωσης Διοργανωτών Εκδηλώσεων Προορισμού (GDPA), κ. Άννα Σουρμπάτη και κ. Θωμά Πολίτη, είχε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης.

Σκοπός της συνάντησης ήταν η ενημέρωση για θέματα του κλάδου, καθώς και η διερεύνηση πεδίων συνεργασίας για την προώθηση των εκδηλώσεων προορισμού, ως δραστηριότητας που προσδίδει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.

Ειδικότερα, ΕΟΤ και GDPA συμφώνησαν στην ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών για την προώθηση του τουρισμού πολυτελείας για εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις όπως οι γαμήλιες τελετές. Πρόκειται για έναν κλάδο, που παρουσιάζει τάση ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια και συνεισφέρει σημαντικά στην ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος. Η συνεργασία περιλαμβάνει την παραχώρηση περιεχομένου από πλευράς GDPA προς τον ΕΟΤ, τη δημιουργία μιας επιμέρους καμπάνιας προβολής, καθώς και την από κοινού διενέργεια στοχευμένων ενεργειών προώθησης σε συνεργασία και με τα γραφεία εξωτερικού του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας για συνεκτική και συντονισμένη προώθηση του κλάδου των διοργανωτών κοινωνικών και εταιρικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα, συμφωνήθηκε, τα δύο μέρη να προχωρήσουν στην υπογραφή Μνημονίου συνεργασίας.

Ο ΓΓ του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης επεσήμανε ότι: «Ο τουρισμός πολυτελείας αποτελεί στρατηγικό στόχο του ΕΟΤ για τα επόμενα χρόνια. Η Ελλάδα διαθέτει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα αλλά και έμπειρους ανθρώπους, πολύ καλούς γνώστες του αντικειμένου, προκειμένου να πρωταγωνιστήσει ειδικά στον κλάδο των εκδηλώσεων προορισμού. Η συζήτησή μου με μέλη της GDPA, είχε πολύ ενδιαφέρον και θέσαμε τις βασικές αρχές της συνεργασίας μας από εδώ και πέρα, που πιστεύω ότι θα είναι παραγωγική».

«Η Ελλάδα αποτελεί έναν από τους top 5 προορισμούς στο γαμήλιο τουρισμό μαζί με την Πορτογαλία, την Ιταλία την Γαλλία και την Τουρκία. Η ανάληψη οργανωμένων πρωτοβουλιών προώθησης από πλευράς ΕΟΤ, θα συμβάλλει περαιτέρω στην ισχυροποίηση της χώρας στον τομέα αυτό, συμβάλλοντας στην δημιουργία προστιθέμενης αξίας», σημείωσαν τα μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης (GDPA), που περιλαμβάνει τις 20 μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου.

Υπολογίζεται ότι τα σωρευτικά έσοδα του κλάδου, το 2019, άγγιξαν τα 200 εκατομμύρια ευρώ και επιμερίστηκαν σε ξενοδοχεία, αγορές σε καταστήματα, ενοικιάσεις χώρων και αμοιβές προμηθευτών. Ειδικότερα, η πλειοψηφία των επισκεπτών προέρχεται από ανώτερα και ανώτατα οικονομικά στρώματα και από δυναμικές αγορές για τον ελληνικό Τουρισμό, όπως είναι η Αυστραλία, οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Αραβικές χώρες. Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι, η μέση δαπάνη κάθε επισκέπτη είναι τετραπλάσια της μέσης δαπάνης των τουριστών αναψυχής που επισκέπτονται τη χώρα μας.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ