Πέρα από τις τεράστιες αυξήσεις στις τιμές, μεγάλο πρόβλημα παρουσιάζεται τους τελευταίους μήνες και με την αναφορά των βλαβών.
Για άγνωστο λόγο η διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ αποφάσισε οι αναφορές των πολιτών σε όλη την Ελλάδα και στα Χανιά αντι να γίνονται σε υπαλλήλους στην περιοχή όπου παρουσιάζεται η βλάβη να γίνεται σε μια κεντρική υπηρεσία στην Αθηνα.
Το αποτέλεσμα είναι το απόλυτο μπάχαλο αφού οι υπάλληλοι στην Αθήνα προφανώς και δε γνωρίζουν τις περιοχές στις οποίες γίνεται η αναφορά για βλάβες, ούτε βεβαίως έχουν ενημέρωση για το αν πραγματοποιούνται έργα ή αν υπάρχει γενική βλάβη στην περιοχή.
Το αποτέλεσμα είναι μεγαλες αργοπορίες αλλά και μετακινήσεις χωρίς λόγο υπαλλήλων της ΔΕΗ αφού πολλές φορές η αναφορά για βλάβη αποδεικνύεται ότι δεν είναι βλάβη σε κάποιο σπίτι ή γενικότερα στο δίκτυο αλλά εργασίες για τις οποίες δεν έχουν γνώση στην Αθήνα.
Μάλιστα, για την εξυπηρέτηση των πελατών δημιουργήθηκε και πενταψήφιος αριθμός ο οποίος χρεώνεται στον καταναλωτή.
Προφανως οι λόγοι για αυτή την αλλαγη είναι οικονομικοι, όμως το αποτέλεσμά της είναι να μεγαλώνει η ταλαιπωρία καταναλωτών αλλά και των λίγων εργαζόμενων της ΔΕΗ.