Η ανακοίνωση της εταιρείας χωρίς κανένα σχόλιο:
«H Hellenic Train εκφράζει τη βαθιά της θλίψη για το τραγικό δυστύχημα που προκλήθηκε από τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη στο ύψος του Ευαγγελισμού.
Το προσωπικό της Hellenic Train, που εργάζεται από την πρώτη στιγμή επί τόπου σε πλήρη συνεργασία με τις αρμόδιες Αρχές, προσφέρει τη μέγιστη δυνατή υποστήριξη στις οικογένειες των θυμάτων, των τραυματιών και όλων των επιβατών.
Η Hellenic Train θέτει στη διάθεση των νοσοκομείων, στα οποία έχουν μεταφερθεί οι τραυματίες του ατυχήματος, την τράπεζα αίματος που έχει δημιουργηθεί από τους εργαζόμενους της εταιρείας για την κάλυψη των άμεσων αναγκών.
Η εταιρεία, με αίσθημα ευθύνης, ενημερώνει ότι πρωταρχικό και αποκλειστικό της μέλημα αυτή τη στιγμή είναι η φροντίδα και η απρόσκοπτη ολοκλήρωση της επιχείρησης εκκένωσης».
Η πρώτη σελίδα της παραίτησης του Χρήστου Κατσιούλη σε ένα προδιαγεγραμμένο έγκλημα.
Η δεύτερη σελίδα της παραίτησης του Χρήστου Κατσιούλη.
Όλοι ζητούν χρόνο για να μάθουν τα αίτια της τραγωδίας. Η τραγωδία, η εγκληματική ευθύνη έχει ως εξής: Απαξίωση και δαιμονοποίηση των ελληνικών σιδηροδρόμων, δάνεια των σιδηροδρόμων για την συντήρηση του δικτύου αντί του κράτους, υπέρογκα χρέη των σιδηροδρόμων, ξεπούλημα των σιδηροδρόμων, περαιτέρω απαξίωση με σκοπό το κέρδος, 1.400 κενές οργανικές θέσεις, χαμένες ανθρώπινες ζωές. Για τους λάτρεις της στατιστικής, να σημειωθεί πως ο Ισίδωρος Ντογιάκος έχει διατάξει έρευνα. Έρευνα που αγγίζει τον Κώστα Καραμανλή, όπου μετακλητός στο γραφείο του ως σύμβουλος είναι ο γιoς του, Ευάγγελος Ντογιάκος. Μόλις μια εβδομάδα πριν ο Κώστας Καραμανλής δήλωνε πως «Δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα».
Ο Ευάγγελος Ντογιάκος είναι επίσης νομικός σύμβουλος στην ΤΡΕΝΟΣΕ
Να σημειωθεί πως -βάσει προγραμματισμού και πριν συμβεί το ατύχημα- ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα επισκέπτονταν το Κέντρο Τηλεδιοίκησης Σιδηροδρομικού Δικτύου για πανηγυρικό λόγο.
Σας αφήνουμε με τον Κωστή Χατζηδάκη.
Ο ΟΣΕ ήταν η πιο προβληματική επιχείρηση της Ευρώπης. Υλοποιήσαμε ένα σχέδιο σχέδιο εξυγίανσής που εξοικονόμησε εκατοντάδες εκατομμύρια και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε κερδοφόρα. Χάρη στις δικές μας παρεμβάσεις επιτεύχθηκε η μετέπειτα αποκρατικοποίηση της εταιρείας. #kostismetinkardiamou pic.twitter.com/MRVeCb1C5J
— Kostis Hatzidakis (@K_Hatzidakis) July 1, 2019