- SAMARIA Το Νερό των Λευκών Ορέων
- LEFKA ORI Φυσικό Μεταλλικό Νερό
Αφορμή για την αλλαγή αυτή αποτέλεσε μελέτη του έγκριτου επιστημονικού περιοδικού Royal Society of Chemistry το οποίο σε εκτενές άρθρο του της 28/5/2023 αποδεικνύει ότι η χρήση χρωματισμένων πλαστικών υλικών δυσχεραίνει τη διαδικασία ανακύκλωσης. Στο πλαίσιο αυτό ενδείκνυται η χρήση διάφανου ή λευκού πλαστικού σε μέρος ή και σε ολόκληρη τη συσκευασία.
Λαμβάνοντας υπόψη αφενός τη σχετική ενδελεχή έρευνα του τμήματος ποιοτικού ελέγχου της εταιρείας, αφετέρου την αναφορά του άρθρου, η εταιρεία αποφάσισε την υιοθέτηση των συμπερασμάτων του εσωτερικού ελέγχου καθώς και της μελέτης και την εφαρμογή τους στα προϊόντα των εμπορικών της επωνυμιών SAMARIA Το Νερό των Λευκών Ορέων και LEFKA ORI Φυσικό Μεταλλικό Νερό.
Οι πράσινες επενδύσεις
Στο σημείο αυτό αξίζει να υπενθυμιστεί ότι στο ίδιο πλαίσιο η εταιρεία το 2023 ολοκλήρωσε έργο αξιοποίησης των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας με την τοποθέτηση 2.064 ηλιακών πάνελ στις παραγωγικές της εγκαταστάσεις στον Στύλο Χανίων. Η τοποθέτηση των ηλιακών πάνελ συμβάλουν στη βελτίωση του δείκτη περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας μειώνοντας κατά 386 τόνους τις εκπομπές άνθρακα στο περιβάλλον ετησίως.
Μείωση περιβαλλοντικού αποτυπώματος
Επίσης, σημειώνεται ότι η εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια προβαίνει σε ενέργειες οι οποίες οδηγούν στην αισθητή μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος τόσο μέσω του εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της όσο και μέσω της χρησιμοποίησης λιγότερου πλαστικού στις συσκευασίες των προϊόντων της.
Μη αποσπώμενο διάφανο καπάκι
Ως εκ τούτου, η εταιρεία, που για 45 χρόνια προσφέρει στους καταναλωτές προϊόντα υψηλής ποιότητας ότι το σύνολο των προϊόντων που παράγει- τόσο της εμπορικής επωνυμίας SAMARIA όσο και της εμπορικής επωνυμίας LEFKA ORI- και διατίθενται σε φιάλες PET πλέον φέρουν το χαρακτηριστικό μη αποσπώμενο διάφανο καπάκι, το οποίο αντικαθιστά το μέχρι πρότινος χρωματισμένο καπάκι των εν λόγω φιαλών.
Όπως αναφέρει η εταιρεία η ενέργεια αυτή εναρμονίζεται πλήρως με την στρατηγική εταιρικής υπευθυνότητας και ευθυγραμμίζεται με τις προσπάθειες εκατομμυρίων καταναλωτών και οργανισμών για την προστασία του περιβάλλοντος και το κληροδότημα ενός περισσότερο πράσινου πλανήτη στις επόμενες γενιές.
Samaria Fijjy
Επίσης η εταιρεία παρουσίασε στη Food Expo που διεξήχθη 9-11 Μαρτίου στο Metropolitan Expo στην Αθήνα τα Samaria Fijjy με δυόσμο και εκχύλισμα pink grapefruit που κυκλοφορούν ήδη και στο εξωτερικό.
Οι ξένες αγορές
Το μεγαλύτερο μέρος του όγκου πωλήσεων της εταιρείας κατευθύνεται στην Κύπρο, που μαζί με την Αμερική αποτελούν τις βασικότερες αγορές της.
Μιλώντας στο Cretalive, ο υπεύθυνος εξαγωγών της εταιρείας, Αντώνης Μαριάτος, ανέφερε πως η εταιρεία ξεκινά και πάλι στην Λιβύη, ευελπιστεί να μπει στην Κορέα, ενώ μόλις ομαλοποιηθεί η κατάσταση στην Ρωσία, θα ξεκινήσει εκ νέου τη συνεργασία. Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές αντιστοιχούν στο 12% του τζίρου της εταιρείας.
Η εταιρεία εξάγει σε:
Μάλτα
Γερμανία
Γαλλία
Πολωνία
Αμερική
Καναδά
Σαουδική Αραβία
Μπαχρέιν
Ντουμπάϊ
Αραβικά Εμιράτα