Με ένα καθηλωτικό ριζίτικο 15σύλλαβο και υπό τους ήχους του λαούτου, το νέο video της Marketing Greece, Ανωμερίτες Χανίων, μαρτυράει την ψυχή της Κρήτης.
Οι άνθρωποι της και η πηγαία φιλοξενία τους, οι ιστορίες του τόπου που διαιωνίζονται μέσα από τις παραδοσιακές τέχνες, οι καρποί και οι θησαυροί της γης της, συνθέτουν μια ταινία ύμνο για το περήφανο νησί. Στίχοι που ντύνονται με πλάνα από τη γεμάτη αύρα της καθημερινότητας των ορεινών χωριών των Χανιών. Βάμος, Παϊδοχώρι, Καλαμίτσι, Ασκύφου, Κίσσαμος, ένα οδοιπορικό στην βαθιά αληθινή ταυτότητα των Χανίων που προσκαλεί το ταξιδιωτικό κοινό σε μια εμπειρία ζωής.
“Λάδι και μέλι ζηλευτό για την αθανασία… στιβάνια χώμα να πατούν… χωράφια να διασχίζουν”
Το νέο video Ανωμερίτες Χανίων, καθώς και τα έξι (6) μικρότερης διάρκειας videos για social media χρήση, θέτουν τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού στο επίκεντρο, προσκαλούν μέσα από το αφήγημα τους τον ταξιδιώτη σε μια διαφορετική εξερεύνηση του προορισμού, και τον φέρνoυν κοντά στην άυλη πολιτιστική κληρονομιά και ταυτότητα του τόπου, όλες τις εποχές του χρόνου.
To video content δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά: Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων, Fraport Greece, AEGEAN, Eurobank, ΕΟΤ, Marketing Greece, υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Κρήτης.