Δεν ξέρω τι… ψηφιοποιημένο κράτος είναι αυτό που διαφημίζει η κυβέρνηση ή όλα αυτά περί επιτάχυνσης των διαδικασιών χορήγησης των συντάξεων και των εφάπαξ, αλλά στον ΕΦΚΑ διαδραματίζονται σκηνές ελληνικής τρέλας!
Όπως καταγγέλλει στο topontiki.gr γιατρός του ΕΣΥ που βγήκε στη σύνταξη εδώ και τρία χρόνια, περιμένει ακόμα για να λάβει το εφάπαξ, ενώ η σύνταξη άρχισε να του καταβάλλεται μόλις από τα τέλη του περασμένου Απριλίου!
Το πιο εξοργιστικό όμως είναι κάτι άλλο: Προσπαθεί ο άνθρωπος εδώ και καιρό να επικοινωνήσει και να ενημερωθεί για τα σχετικά, με το Τμήμα Χορήγησης Εφάπαξ για τους γιατρούς του ΕΣΥ, αλλά δεν καταδέχονται καν… να σηκώσουν τα τηλέφωνα!
Είναι απορίας άξιον βέβαια, πώς είναι δυνατόν ενώ το υπουργείο Εργασίας πληρώνει το τηλεφωνικό κέντρο 1555 με 12,5 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο, να χρειάζεται ο ασφαλισμένος ή ο συνταξιούχος να τηλεφωνεί και σε επιμέρους υπηρεσίες του ΕΦΚΑ και να μην εξυπηρετείται αποκλειστικά από το συγκεκριμένο κέντρο.
Επιπλέον, είναι τεράστιο ερώτημα γιατί ο ΕΦΚΑ έχει να προσλάβει μόνιμους υπαλλήλους, εδώ και τουλάχιστον 14 ολόκληρα χρόνια!
Χωρίς όλα αυτά να αναιρούν τις ευθύνες και των υπαλλήλων, είναι προφανές ότι η κυβέρνηση έχει απαξιώσει τη δημόσια κοινωνική ασφάλιση, με σκοπό βασικές της υπηρεσίες να τις παραδώσει στον ιδιωτικό τομέα.
Το υπουργείο Εργασίας άλλωστε ήταν και παραμένει προβληματικό. Εξ ου και άλλαξε επί κυβέρνησης ΝΔ τόσους υπουργούς: Βρούτσης, Χατζηδάκης, Γεωργιάδης, Μιχαηλίδου και τώρα Κεραμέως έχουν συμβάλει, παρά τις μεγαλοστομίες περί του αντιθέτου, αν όχι στη διάλυση του ΕΦΚΑ, τουλάχιστον στην αδυναμία του να ικανοποιεί τα απολύτως δικαιολογημένα αιτήματα και τις απαιτήσεις των ασφαλισμένων, που επί δεκαετίες πληρώνουν με κόπο τις εισφορές τους.
– Σημειωτέον και με βάση την έρευνα που ακολούθησε, ο καταγγέλλων δεν είναι ο μόνος που υφίσταται αυτή την ταλαιπωρία. Μάλιστα είναι διάχυτη η αίσθηση ότι παραμένει ως «αποτελεσματική μέθοδος» για την επίσπευση των διαδικασιών το… «μέσο» – κυρίως το πολιτικό μέσο. Τι ψηφιακή εποχή δηλαδή και τεχνητή νοημοσύνη!