Εντυπωσιακή προσέλευση πολιτών στα εξωτερικά ιατρεία – Πάνω από 60% των ραντεβού κλείστηκαν ηλεκτρονικά
Εντυπωσιακός αριθμός ραντεβού καταγράφηκε την πρώτη εργάσιμη ημέρα του Μαΐου στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων, αποδεικνύοντας τη σταθερά αυξημένη ζήτηση για δημόσιες υπηρεσίες υγείας από τους πολίτες του νομού.
Συγκεκριμένα, την Παρασκευή 2 Μαΐου 2025, στη Γραμματεία των Εξωτερικών Ιατρείων του Γ.Ν. Χανίων κλείστηκαν 937 ραντεβού για τον νέο μήνα, επιβεβαιώνοντας την κεντρική θέση του νοσοκομείου στην παροχή εξειδικευμένων ιατρικών υπηρεσιών στην Κρήτη.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το 61,26% των ραντεβού κλείστηκε μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής e-ραντεβού, ενώ το 38,74% έγινε τηλεφωνικά, καταδεικνύοντας τη διαρκώς αυξανόμενη χρήση ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας με τις δημόσιες δομές υγείας.
Αναλυτικά τα στοιχεία ανά ειδικότητα:
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση ήταν οι εξής:
| Ιατρείο | Τηλεφωνικά Ραντεβού | Ηλεκτρονικά Ραντεβού | Σύνολο Ραντεβού |
|---|---|---|---|
| Οφθαλμολογικό | 85 | 98 | 183 |
| ΩΡΛ | 23 | 77 | 100 |
| Καρδιολογικό | 34 | 49 | 83 |
| Ορθοπεδικό | 25 | 53 | 78 |
| Υπέρηχοι | 41 | 38 | 79 |
| Δερματολογικό | 12 | 52 | 64 |
| Πνευμονολογικό | 11 | 43 | 54 |
| Μαστογραφίες | 22 | 33 | 55 |
| Αγγειοχειρουργικό | 6 | 14 | 20 |
| Παθολογικό | 8 | 9 | 17 |
Σημαντική ήταν επίσης η κινητικότητα σε διαγνωστικές εξετάσεις, όπως μαγνητικές, αξονικές, πανοραμικές και μέτρηση οστικής πυκνότητας, ενώ ειδικά ιατρεία, όπως το Post-Covid, το συμβουλευτικό διατροφής και τα παιδοφθαλμολογικά, καταγράφουν μικρότερους, αλλά σταθερούς αριθμούς ραντεβού.
Ανταπόκριση σε υψηλές απαιτήσεις
Η υψηλή ζήτηση έρχεται να αναδείξει το κρίσιμο έργο που καλείται να επιτελέσει το προσωπικό του Γ.Ν. Χανίων, ενός δευτεροβάθμιου νοσηλευτικού ιδρύματος που καθημερινά εξυπηρετεί εκατοντάδες πολίτες, καλύπτοντας ανάγκες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας φροντίδας.
Τα στοιχεία αυτά επιβεβαιώνουν το αυξανόμενο βάρος που σηκώνουν οι δημόσιες μονάδες υγείας και την ανάγκη για περαιτέρω ενίσχυση προσωπικού, υποδομών και ψηφιακών συστημάτων εξυπηρέτησης, ώστε να διασφαλιστεί η αποτελεσματική και ποιοτική εξυπηρέτηση του πληθυσμού.



