13.8 C
Chania
Monday, December 8, 2025

Τίτλοι τέλους για το «Ελ. Βενιζέλος» στην ακτοπλοΐα των Χανίων – Πενταετής ναύλωση με υποχρεωτική εξαγορά από την Algerie Ferries

Ημερομηνία:

Το ιστορικό πλοίο «Ελ. Βενιζέλος» αποχωρεί οριστικά από τη γραμμή Χανιά–Πειραιά, καθώς ναυλώθηκε για 5 χρόνια από την Algerie Ferries με συμφωνία υποχρεωτικής εξαγοράς – Η επίσημη ανακοίνωση της Attica Group

Μετά από δεκαετίες παρουσίας στις ελληνικές θάλασσες και ιδιαίτερα στη γραμμή Χανιά–Πειραιά, το εμβληματικό πλοίο «Ελευθέριος Βενιζέλος» περνά οριστικά σε νέα εποχή. Όπως γνωστοποίησε επίσημα η Attica Group, το πλοίο ναυλώθηκε για διάστημα πέντε ετών από την εταιρεία Algerie Ferries, με ρητή συμβατική πρόβλεψη για υποχρεωτική εξαγορά του πλοίου μετά τη λήξη της ναύλωσης.

Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη που κλείνει ένα ιστορικό κεφάλαιο στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των Χανίων με την ηπειρωτική Ελλάδα, καθώς το «Ελ. Βενιζέλος» υπήρξε για πολλά χρόνια ένα από τα μεγαλύτερα και πιο εμβληματικά πλοία της γραμμής.

Το τέλος μιας εποχής στη Σούδα

Το τελευταίο του δρομολόγιο στη γραμμή Σούδα–Πειραιάς πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2025, όταν και αντικαταστάθηκε από το πλοίο «Κίσσαμος». Μετά την απόσυρσή του από την ελληνική ακτοπλοΐα, το «Ελ. Βενιζέλος» τέθηκε σε δρομολόγια στη γραμμή Αλγέρι–Μασσαλία, όπου και εξυπηρετεί πλέον με νέα σημαία το επιβατικό και εμπορικό κοινό της Μεσογείου.

Η εξέλιξη αυτή επιβεβαιώνει τις φήμες των τελευταίων μηνών για πλήρη απεμπλοκή του πλοίου από τα δρομολόγια εσωτερικού, μεταφέροντας τη δραστηριότητά του στο εξωτερικό και, πλέον, προς την οριστική του μεταβίβαση σε ξένο στόλο.

Η επίσημη ανακοίνωση της Attica Group

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας:

«Η «ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ» (η «Εταιρία») ανακοινώνει ότι υπεγράφη συμφωνία για την γυμνή ναύλωση του επιβατηγού-οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Χ) πλοίου «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» (EL. VENIZELOS), πλοιοκτησίας θυγατρικής της Εταιρίας.

Η διάρκεια της ναύλωσης ορίσθηκε σε πέντε έτη, με συμβατική υποχρέωση της αντισυμβαλλόμενης εταιρίας να εξαγοράσει το πλοίο μετά την ολοκλήρωση της περιόδου ναύλωσης.

Η αποαναγνώριση του παγίου λόγω της συμφωνίας δεν έχει επίπτωση στα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου.»

Το «Ελ. Βενιζέλος» αποτέλεσε για χρόνια ναυαρχίδα του στόλου της ΑΝΕΚ LINES, με χαρακτηριστικά που το κατέτασσαν ανάμεσα στα μεγαλύτερα επιβατηγά–οχηματαγωγά πλοία της Μεσογείου. Με σημαντική χωρητικότητα, υψηλές προδιαγραφές άνεσης και πολυτελείς παροχές, το πλοίο διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στη διασύνδεση της Κρήτης με τον Πειραιά, μεταφέροντας εκατομμύρια επιβάτες και οχήματα όλα αυτά τα χρόνια.

Το ξέρουμε…

Το να βλέπετε αυτά τα μηνύματα μπορεί να είναι κουραστικό. Και να είστε σίγουροί ότι ούτε κι εμείς βρίσκουμε κάποια ευχαρίστηση από το να τα γράφουμε... Όμως αυτό το μήνυμα δεν αφορά εμάς. Αφορά κάτι πολύ πιο σημαντικό: την επιβίωση της ανεξάρτητης, μαχητικής δημοσιογραφίας στην Kρήτη.

Η στήριξη σας είναι σημαντική γιατί μας επιτρέπει να:

  1. - Κάνουμε ρεπορτάζ χωρίς φόβο και εξαρτήσεις. Κανείς δεν μας υπαγορεύει τι να πούμε ή τι να αποσιωπήσουμε.
  2. - Κρατάμε τη δημοσιογραφία μας προσβάσιμη σε όλους, ακόμη και σε αυτούς που δεν έχουν την ικανότητα να πληρώσουν. Χωρίς paywall, χωρίς προνόμια μόνο για όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα.

Η απλή αλήθεια είναι ότι τα έσοδα διαρκώς συρρικνώνονται. Αν πιστεύετε ότι μια πραγματικά ελεύθερη ενημέρωση είναι ζωτικής σημασίας για τη δημοκρατία και τον έλεγχο της εξουσίας, τότε δώστε μας τη δύναμη να συνεχίσουμε.

Γίνε συνδρομητής

Σας ευχαριστούμε θερμά.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις - Γίνετε συνδρομητές!

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ