Ο πτέραρχος ε.α. Αθανάσιος Παπανικολάου δήλωσε στην «Απογευματινή» ότι «δεν έχω πλέον καμία σχέση με το κόμμα της κυρίας Μαρίας Καρυστιανού. Ούτε συμμετέχω σε αυτό ούτε με εκφράζει».
Tο ρεπορτάζ αναφέρει ότι ο λόγος που ο κ. Παπανικολάου δεν θέλει να έχει καμία ανάμειξη με το κόμμα της κ. Καρυστιανού είναι επειδή στην πορεία διαπίστωσε πως ο συγκεκριμένος πολιτικός φορέας, αντί να έχει τα χαρακτηριστικά ενός ανοιχτού κοινωνικού κινήματος με συλλογική δράση και δημοκρατική εκπροσώπηση, άρχισε να εξελίσσεται σε μια περίκλειστη παρέα με καθοδηγητές πρώην στελέχη της ΝΙΚΗΣ, τα οποία δίνουν έναν τόνο «ιδεολογικής και πνευματικής περιχαράκωσης».



