Πτώση σε παραδοσιακές αγορές που προτιμούν τη χώρα μας για τις διακοπές τους παρουσιάζει ο πρώτος τουριστικός μήνας στην Κρήτη. Σε γνωστό ξενοδοχείο του Πλατανιά πραγματοποιήθηκε εκδήλωση βράβευσης από τον τουριστικό πράκτορα Nordic στους συνεργάτες του όπου έγιναν οι επισημάνσεις για το τουριστικό προϊόν της Κρήτης.
Η μεγαλύτερη πτώση παρουσιάζεται από Γερμανία, Αγγλία και Ολλανδία. Παράλληλα ως λογική χαρακτηρίζει ο εμπορικός διευθυντής της TUI Ελλάδας Μανώλης Μαρινάκης την πτώση από τις Σκανδιναβικές χώρες λόγω της οικονομικής κρίσης που βιώνει η χώρα μας. «Οι Σκανδιναβοί επιλέγουν πλέον την Ισπανία και την Τουρκία».
Σύμφωνα με τον Στέφεν Χάνσεν, «είναι πάντα ενθουσιώδες όταν ξεκινά μια νέα σεζόν. Έχουμε δει στο παρελθόν πως έχουμε αναπτύξει το πρόγραμμα για Χανιά, ωστόσο βλέπουμε το πόσο δύσκολο είναι να κάνουμε πωλήσεις για τα Χανιά και την Κρήτη για το καλοκαίρι του 2012. Παλεύουμε, είναι δύσκολο. Έχουμε έντονο ανταγωνισμό, πολύ δυνατή προσοχή των ΜΜΕ για τις εξελίξεις της Ελλάδας που επηρεάζουν τις πωλήσεις μας»
neatv.gr – Ε.Ξ