Νέες πρωτοβουλίες για την προβολή της Κρήτης στο εξωτερικό προωθεί η Ανοιχτή Σύμπραξης Τουριστικής Ανάπτυξης Κρήτης (ΑΣΤΑΚ) τα μέλη της οποίας πραγματοποίησαν χθες ανοικτή συζήτηση με τη συμμετοχή επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό.
Μεταξύ των προτεινόμενων δράσεων είναι η προβολή και διαφήμιση του νησιού μέσα από συναντήσεις με δημοσιογράφους σε ευρωπαϊκές πόλεις και παρουσίαση της κρητικής γαστρονομίας, όπως πραγματοποιήθηκε με επιτυχία πριν από λίγες ημέρες στο Αμβούργο της Γερμανίας.
«Η παρουσία μας εκεί είχε απτά αποτελέσματα καθώς ακολούθησαν θετικές αναφορές στο γερμανικό τύπου και ελπίζουμε ότι αυτό θα φανεί στις κρατήσεις Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου» τόνισε ο Πρόεδρος της ΑΣΤΑΚ ο κ. Μανώλης Ζερβάκης επισημαίνοντας ότι «πρέπει να αλλάξουμε τρόπο προσέγγισης των αγορών και να δράσουμε μεθοδευμένα και μακροπρόθεσμα. Η προσπάθεια που ξεκινήσαμε, δεν θα έχει άμεσα αποτελέσματα αλλά απαιτεί συνέχεια και συνεργασία με όλους τους φορείς και τους επιχειρηματίες τουρισμού».
Ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδοχείων κ. Γιώργος Πελεκανάκης υπογράμμισε το μεγάλο ενδιαφέρον των γερμανών δημοσιογράφων για την πρωτοβουλία της ΑΣΤΑΚ και τόνισε ότι απαιτούνται τέτοιες «επιθέσεις φιλίας» για να αντιστραφεί το κλίμα.
Στη διάρκεια της συζήτησης συζητήθηκαν και άλλοι τρόποι προβολής και διαφήμισης της Κρήτης στο εξωτερικό καθώς και οι τακτικές προσέλκυσης περισσοτέρων πτήσεων