Παρά την ισότητα{υποτίθεται} των γυναικών με τους άνδρες οι σεξιστικές διαφημίσεις που δείχνουν καλλίγραμμα ημίγυμνα μοντέλα να διαφημίζουν διάφορα προϊόντα πάνε και έρχονται. Μία διαφήμιση που βγάζει μάτι είναι αυτή του ασπρομάλλη πατέρα [ που τον υποδύεται ο ηθοποιός Γιώργος Τζώρτζης γνωστός από τον παλιό Ελληνικό κινηματογράφο] όπου προξενεύει τις μπριόζες και καλλίγραμμες “κόρες του” στον υποτιθέμενο γαμπρό.Ο γαμπρός ενθουσιασμένος από το πάρτι -παρτούζα- αναφωνεί περιχαρείς.”ΘΑ ΤΙΣ ΠΑΡΩ ΟΛΕΣ.” Εκεί όπου οι θεατές πάνε να σκεφτούν ότι οι τρις χάριτες θα εξοντώσουν την νύχτα τον κοκαλιάρη γαμπρό αυτός αντί να στραφεί στα μοντέλα δοκιμάζει…όλες τις γεύσεις του καφέ.
Η διαφήμιση αυτή συνιστάται στα νέα παιδιά ως “κατάλληλη για ανηλίκους.” Διότι είναι εξόχως διδακτική και ηθικοπλαστική.
Ο πατέρας σε ρόλο νταβαντζή “προστάτη” και “στυλοβάτη” της οικογένειας.
Κάποτε υπήρχε ζωντανό ένα γυναικείο κίνημα που ενδιαφερόταν για την θέση της γυναίκας στην κοινωνία.Τώρα κανείς δεν μιλάει. Τα βλέπουν όλα ρολόi; Τηρείται καμιά δεοντολογία στον τομέα της διαφήμισης;
Μανούσος Γ. Δασκαλάκης