Σε πολύ σημαντικές καταγγελίες προχώρησε ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ Βασίλης Αλεβιζόπουλος, κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στο αεροδρόμιο Χανίων. Σύμφωνα με τον κ. Αλεβιζόπουλο, η γερμανική κρατική εταιρεία Fraport δεν έχει χρήματα! Γι’ αυτό το λόγο δεν έχει καταβάλλει ούτε ένα ευρώ στην ελληνική κυβέρνηση και επιθυμεί να αναλάβει τη διαχείριση των αεροδρομίων δίχως κανένα αντίτιμο!
Όμως, πέραν από την έλλειψη χρημάτων, η Fraport δεν έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει όλα τα αεροδρόμια! Γι’ αυτό σκοπεύει να τα λειτουργήσει τμηματικά ξεκινώντας από το αεροδρόμιο Μακεδονίας.
Ο κ. Αλεβιζόπουλος προανήγγειλε σημαντικές εξελίξεις το επόμενο τρίμηνο ενώ μιλά για “απάτη” και ηια μια κυβέρνηση που κάνει το κορόιδο.
Διαβάστε αναλυτικά τις δηλώσεις του κ. Αλεβιζόπουλου:
Αυτό το αεροδρόμιο, λέει η Fraport, θα το φτιάξει με δικά της χρήματα όταν το αναλάβει. Όπως βλέπετε το αεροδρόμιο ήδη μπήκε σε λειτουργία και αν είχαμε λίγο χρόνο θα τελείωνε και η άλλη πλευρά.
Η Fraport έχει δύο βασικά προβλήματα. Και πρέπει να το μάθει ο ελληνικός λαός, και ιδιαίτερα εδώ στην Κρήτη και στα Χανιά.
Πρώτον, δεν έχει χρήματα! Ήδη έπρεπε να είχε καταβάλλει το 1,2 δις ευρώ. Η κυβέρνηση όμως κάνει το κορόιδο.
Δεύτερον, αδυνατεί να λειτουργήσει! Δε μπορουν να λειτουργήσουν τα 14 αεροδρόμια το 2017.
Έτσι λοιπόν ζητάνε, ανά τρίμηνο ή ανά τετράμηνο να αναλαμβάνουν ένα – ένα τα αεροδρόμια!
Ξεκινάνε από το αεροδρόμιο Μακεδονίας. Προειδοποιώ λοιπόν τη Fraport. Aν γίνει πράξη η παράδοση του αεροδρομίου της Μακεδονίας χωρίς να έχει καταβάλλει το τίμημα του 1,2 δις ευρώ ως έχει πει και ως έχει η συμφωνία, να είστε σίγουροι ότι θα ζητήσουμε άμεση ακύρωση με ασφαλιστικά μέτρα στο ΣτΕ όπως και στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου όπου έχουμε έναν ογκωδέστατο φάκελο για την απάτη του ΤΑΙΠΕΔ και της Fraport και τις ποινικές και πολιτικές ευθύνες πολιτικών.
Το θέμα με τα ελληνικά αεροδρόμια δεν έχει κλείσει, τώρα αρχίζει. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού ήδη έχει παραλάβει τον δικό μας φάκελο, η δε Ευρωπαϊκή Επιτροπή φέρει το ζήτημα της παράδοσης και του εκβιασμού από τον Σόιμπλε απέναντι στο ελληνικό κράτος.
Μετατρέπονται σε διαχειριστές των ελληνικών κρατικών αεροδρομιών δίχως να δίνουν τίποτα και γίνονται και υπερεργολάβοι με απευθείας αναθέσεις μελλοντικών έργων τα οποία θα εγγυάται κατά το 100% ο ελληνικός λαός!
Όλα αυτά είναι απαγορευτικά!
Περιμένουμε να πάρουν θέση και πάνω από όλα οι ποινικές διαδικασίες οι οποίες ανοίγουν είναι παρακαταθήκη για το μέλλον της επιστροφής και ακύρωσης της Σύμβασης. Δε θα κάνουμε με τίποτα πίσω. Θα υπάρξουν σοβαρές εξελίξεις το επόμενο τρίμηνο για τη συγκεκριμένη επένδυση.
Η απάτη των 14 αεροδρομίων όπως και η απάτη της παραχώρησης του 30% του Ελ. Βενιζέλος και η παράνομη επέκταση της σύμβασης για άλλα 20 χρόνια δε θα περάσουν. Εδώ, εκποιείται η χώρα.