22.8 C
Chania
Tuesday, October 8, 2024

Ομιλητής στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία στις 21 Ιανουαρίου στο Λευκό Πύργο ο παπά Ανδρέας Κεφαλογιάννης

Αρκετοί είναι οι Κρητικοί που θα συμμετέχουν στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία στις 21 Ιανουαρίου με τις πληροφορίες να λένε ότι κάποιοι μάλιστα σκοπεύουν να ανέβουν με αλογα. Μεταξύ αυτών που θα συμμετάσχουν είναι και ο παπά – Ανδρέας Κεφαλογιάννης από τα Ανώγεια ο οποίος θα είναι και ένας εκ των κεντρικών ομιλητών.

Ο παπά – Ανδρέας Κεφαλογιάννης έγραψε σχετικά με τη συμμετοχή του στο συλλαλητήριο:

Έχει ξεκινήσει ένας διαδικτυακός αρμαγεδώνας , σύμφωνα με τον οποίο , όλοι όσοι θα βρεθούνε στο συλλαλητήριο και να πούμε όχι στην παράδοση του ονόματος της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ μας , θιγόμαστε που γράφονται ανυπόστατα πράγματα , χαρακτηρισμοί και επίθετα, αλλά αυτό δε πειράζει και τόσο.

Αυτό το οποίο πειράζει είναι ότι κάποιοι προσπαθούν να σπείρουν τη διχόνοια και να πανικοβάλουν τους Έλληνες.

Σε ότι αφορά το πρόσωπο μου , ουδέποτε βρέθηκα θιασώτης των άκρων, ποτέ δεν επικρότησα ακροδεξιές πολιτικές .

Για μένα γνώμονας είναι ο σεβασμός στον άνθρωπο , η προστασία και η τιμή της Πατρίδας μου.

Πάνω απ όλα να μπορέσουμε να αντιληφθούμε την αξία και την ουσία του τι σημαίνει να έχεις θεό μέσα σου.

Και όλοι όσοι ασχολούνται με τη βία , το φασισμό και τη διχόνοια , δεν έχουν ούτε θεό ούτε άνθρωπο.

Kayak: Εκτόξευση των αναζητήσεων για Κρήτη και Αθήνα το 2018

Αύξηση 20% καταγράφουν οι αναζητήσεις από όλο τον κόσμο για ταξίδια στην Αθήνα, ανεβάζοντας την ελληνική πρωτεύουσα στους 8 προορισμούς που συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη αύξηση αναζητήσεων στο διαδίκτυο για ταξίδια το 2018, σύμφωνα με την ταξιδιωτική πλατφόρμα της Kayak.

Τα τρία ξενοδοχεία της Αθήνας που εμφανίζουν τη μεγαλύτερη αύξηση στις αναζητήσεις είναι τα New Hotel, Coco-mat Hotel Athens και Athens Status Suites.

Επίσης, η Κρήτη παρουσιάζει εντυπωσιακή αύξηση, της τάξης του 75%, αποτελώντας τον τρίτο πιο περιζήτητο προορισμό παραλίας στον κόσμο για το 2018, όσον αφορά την αύξηση των διαδικτυακών αναζητήσεων σε σχέση με το 2017. Τα τρία ξενοδοχεία με τη μεγαλύτερη αύξηση του ενδιαφέροντος είναι τα Kydon, The Heart City Hotel, Samaria Hotel και Casa Delfino.

Δείτε τους 10 προορισμούς με τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση αναζητήσεων σε ετήσια βάση…

Μάουι | αύξηση 51% στις αναζητήσεις

Βαρκελώνη | +35%

Μπαλί | +27%

Άμστερνταμ | +27%

Λισαβόνα | +25%

Λας Βέγκας | +21%

Μαδρίτη | +20%

Αθήνα | +20%

Παρίσι | +18%

Ρώμη | +17%

Οι 10 ανερχόμενοι προορισμοί παραλίας στον κόσμο, που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση αναζητήσεων σε ετήσια βάση…

Ocho Rios, Τζαμάικα | +206%

Negril, Τζαμάικα | +147%

Κρήτη, Ελλάδα | +75%

Μάουι, Χαβάη | +51%

Κανάρια Νησιά, Ισπανία | +47%

Πάφος, Κύπρος | +12%

Bimini Islands, Μπαχάμες | +10%

Αγία Λουκία | +6%

Κουρασάο | +5%

Φίτζι | +4%

tornosnews.gr

Το καλώδιο Quantum Cable ενώνει Κύπρο με Ισραήλ και Κρήτη – Θα έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται μέχρι το 60% της παγκόσμιας κυκλοφορίας δεδομένων στο διαδίκτυο σε ώρες αιχμής

Υπεγράφη στη Λευκωσία Μνημόνιο συνεργασίας για την πόντιση υποθαλάσσιου καλωδίου οπτικών ινών, Quantum Cable, που θα συνδέσει την Κύπρο με το Ισραήλ, την Κρήτη και την Αττική στην Ελλάδα και θα επεκτείνεται σε Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση της Quantum, το μνημόνιο συνεργασίας υπεγράφη χθες στη Λευκωσία μεταξύ της ιδιοκτήτριας εταιρείας του έργου Quantum Cable, και εκ των κορυφαίων παγκόσμιων εταιρειών του κλάδου με έδρα τις Η.Π.Α. που συμπεριλαμβάνεται στις μεγαλύτερες εταιρείες S&P, έχοντας την πλήρη στήριξη των κυβερνήσεων Κύπρου και Ελλάδας.

«Η λειτουργία του υποθαλάσσιου καλωδίου οπτικών ινών υψηλών ταχυτήτων στη Μεσόγειο αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα και να επιφέρει δραστικές αλλαγές στον τομέα των τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως», αναφέρει η εταιρεία.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το «Quantum Cable» έχει τη δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 160 terabits ανά δευτερόλεπτο, και θα έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται μέχρι το 60% της παγκόσμιας κυκλοφορίας δεδομένων στο διαδίκτυο σε ώρες αιχμής.

Το μνημόνιο συνεργασίας υπογράφηκε από το Νάσο Κτωρίδη, Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Quantum Cable και την κατασκευάστρια εταιρεία.

Το “Quantum Cable” θα τοποθετηθεί σε βάθος μεγαλύτερο από 3.000 μέτρα παράλληλα με το «EuroAsia Interconnector» δυναμικότητας 2.000MW, και η λειτουργία τους αναμένεται να ξεκινήσει ταυτόχρονα, γεγονός που θα επιφέρει τεράστιας κλίμακας οικονομικά οφέλη.

Όπως αναφέρεται, το “Quantum Cable”, είναι έκτασης 7.700 χιλιομέτρων στην Μεσόγειο και συνδέει την Κύπρο με το Ισραήλ, την Κύπρο με την Κρήτη και την Αττική στην Ελλάδα, και επεκτείνεται περαιτέρω σε Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία, όπου θα ξεπεράσει σε μήκος το υποθαλάσσιο καλώδιο ΜΑREA, δυναμικότητας 160 Tbps που εκτείνεται σε 6.600 χλμ. στον Ατλαντικό Ωκεανό από το Virginia Beach της Βιρτζίνια στο Μπιλμπάο της Ισπανίας.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το συνολικό κόστος για τη δημιουργία του “Quantum Cable”, εκτιμάται στα 200 εκατομμύρια δολάρια, το οποίο αναλαμβάνει η εταιρεία Quantum και αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τον Οκτώβριο του 2020.

Σύμφωνα με την Quantum, το καλώδιο με την ολοκλήρωσή του “Quantum Cable”, αναμένεται να καταστεί «λεωφόρος μεταφοράς δεδομένων σε υψηλές ταχύτητες», όπως το υποθαλάσσιο καλώδιο MAREA, που διασχίζει τον Ατλαντικό Ωκεανό από τη Βιρτζίνια των ΗΠΑ μέχρι το Μπιλμπάο της Ισπανίας στην Ευρώπη.

“Είμαστε ευτυχείς που η Κύπρος πρωτοπορεί και πάλι στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, με τη δημιουργία του υποθαλάσσιου καλωδίου υψηλών ταχυτήτων “Quantum Cable”, το οποίο θα της επιτρέψει να μεταμορφώσει και να αναβαθμίσει τον γεωπολιτικό της ρόλο, αποτελώντας γέφυρα μεταξύ Ασίας και Ευρώπης”, ανέφερε ο Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, Μάριος Δημητριάδης, κατά την υπογραφή του Μνημονίου στη Λευκωσία.

Πρόσθεσε πως το “Quantum Cable” θα αλλάξει δραματικά τον τηλεπικοινωνιακό χάρτη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Μεσογείου, με την Κύπρο να αποτελεί κεντρικό κόμβο για τις τηλεπικοινωνίες, πέραν του νέου της ρόλου ως περιφερειακό ενεργειακό και ναυτιλιακό κέντρο.

Από την πλευρά του ο Νάσος Κτωρίδης σημείωσε πως το Quantum Cable έχει αρκετή χωρητικότητα που θα επιτρέπει την ταυτόχρονη διαχείριση δεκάδων εκατομμυρίων τηλεδιασκέψεων υψηλής ευκρίνειας μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, λειτουργώντας υποστηρικτικά στην αυξανόμενη ζήτηση από την Ασία και την Ευρώπη για υψηλές ταχύτητες και ασφαλείς συνδέσεις από παροχείς υπηρεσιών Cloud, Data centres και ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

«Τα υπάρχοντα υποθαλάσσια τηλεπικοινωνιακά καλώδια στην Μεσόγειο είναι χωρητικότητας μέσου όρου 3-4 Tbps, ενώ το υποθαλάσσιο καλωδίο οπτικών ινών Quantum Cable είναι μέχρι και 40 φορές πιο γρήγορο», πρόσθεσε.

ΚΥΠΕ

 

Εκπρόσωπος Στρατού Λιβυής: «Η Αλ Κάιντα ή η Μουσουλμανική Αδελφότητα αποδέκτης του εκρηκτικού φορτίου που πιάστηκε στην Κρήτη»

“H Tουρκία χρηματοδοτεί την τρομοκρατία στη χώρα μας, ακόμα και πριν την έναρξη του πολέμου ενάντια στην τρομοκρατία πριν 3 χρόνια, είπε ο εκπρόσωπος του Λιβυκού Στρατού κ. Ahmad Al-Mismari σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε την Κυριακή στη Μπεγκάζη.

“Το πλοίο όδευε στη Μουσουλμανική Αδελφότητα και στην Αλ Κάιντα, όχι στην πόλη της Μισράτα στη Λιβύη”, είπε ο Mismari.

“Θα τιμωρήσουμε την Τουρκία και όλες τις εταιρείες της. Όλα τα συμβόλαιά τους στη Λιβύη πλέον ακυρώνονται” είπε ο εκπρόσωπος του στρατού.

“Όταν ο στρατός είπε ναι στις επερχόμενες εκλογές, η Μουσουλμανική Αδελφότητα ήταν βέβαιη ότι θα χάσουν τις εκλογές. Έτσι, αποφασίσαν να δημιουργήσουν χάος χρησιμοποιώντας όπλα και εκρηκτικά”

Ο κ. Mismari είπε επίσης ότι τα εκρηκτικά που κατασχέθηκε στο Λιβυκό πλοίο στην Κρήτη “απειλούν όχι μόνο τη Λιβύη αλλά όλη την περιοχή”.

Από την πλευρά του ο Ειδικός Εκπρόσωπος των Ηνωμένων Εθνών στη Λιβύη κ. Ghassan Salame, υποσχέθηκε ότι σύντομα θα παρουσιάσει λεπτομέρειες σχετικά με το πλοίο που μετέφερε εκρηκτικά και το οποίο ακινητοποιήθηκε στην Κρήτη πριν μερικές ημέρες.

“Η διεθνής απόφαση για απαγόρευση εξαγωγών όπλων είναι ξεκάθαρη. Η ομάδα ειδικών θα κάνει τη δουλειά της επαγγελματική και ανεξάρτητα για να ξεκαθαρίσει την αλήθεια σχετικά με το πλοίο Ανδρομέδα”, έγραψε σε μήνυμά του στο twitter, ο Ειδικός Εκπρόσωπος των Ηνωμένων Εθνών.

“Η Λιβύη χρειάζεται ασφάλεια και ειρήνη, και όχι εκπυρσοκροτητές και εκρηκτικά, είπε ο Salame.

Το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών απαγόρευσε την πώληση ή τον εφοδιασμό με όπλα στη Λιβύη από το 2011. Οι διχοτομημένες αρχές της Λιβύης σε ανατολή και δύση απαιτούν την άρση της απαγόρευσης.

Πρακτορείο Xinhua

«Θα» εκδοθεί ερμηνευτική εγκύκλιος, λέει ο Γ.Γ. Λιμένων στον Τ. Βάμβουκα για τα σκιάδια

Τη διαβεβαίωση ότι θα εκδοθεί άμεσα ερμηνευτική εγκύκλιος, για τις περιπτώσεις λιμένων, που υπάρχουν εγκεκριμένες μελέτες σκιαδίων πριν την ψήφιση του Νόμου 4504/2017, αυτές έχουν άμεση εφαρμογή, διατύπωσε σήμερα, Πέμπτη 18/1/2018, ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής & Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Χρήστος Λαμπρίδης, κατά τη συνάντηση, που είχε στο Δημαρχείο με τον Δήμαρχο Χανίων, Τάσο Βάμβουκα.

Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης, στην οποία παρευρέθηκαν η Βουλευτής Χανίων, Βάλια Βαγιωνάκη, και υπηρεσιακοί παράγοντες του Υπουργείου Ναυτιλίας , του Δήμου και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, αλλά όχι ο Υπουργός Ναυτιλίας κ. Κουρουμπλής ο οποίος απεχώρησε πριν την προγραμματισμένη συνάντησή του με τον κ. Βάμβουκα, ο Δήμαρχος Χανίων παρατήρησε ότι ο πρόσφατα ψηφισμένος Ν.4504/29-11-2017 με το άρθρο 96 αναστέλλει ουσιαστικά για δύο χρόνια την ώριμη διαδικασία αφαίρεσης των αυθαίρετων κατασκευών – σκιαδίων στο Ενετικό Λιμάνι των Χανίων και την αντικατάστασή τους από νέες.

“Ο Ενετικός Λιμένας των Χανίων αποτελεί μνημείο ιδιαίτερης ιστορικής και αισθητικής αξίας και σημείο-σύμβολο της πόλης. Για τον λόγο αυτό δεν αρμόζει η διατήρηση της αισθητικής και λειτουργικής κακοποίησής του, ενώ θα αποτελέσει μεγάλο σφάλμα της πολιτείας να βάλει εμπόδια σε μία διαδικασία, που ξεκίνησε πριν 17 χρόνια και ήταν στην φάση υλοποίησής της, δίνοντας έτσι την αίσθηση της μακροχρόνιας ασυλίας όσων διατηρούν αυθαίρετες κατασκευές σε δημόσιο χώρο” επεσήμανε μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Χανίων.

Επίσης, ο κ. Βάμβουκας έθεσε στον κ. Λαμπρίδη το αίτημα της δημοτικής αρχής για την επέκταση της χερσαίας λιμενικής ζώνης για τη δημιουργία λιμενικών υποδομών, δυτικά της πόλης των Χανίων, στο τμήμα  μεταξύ Πλ. Τάλω έως λιμενίσκο Ν. Χώρας και ανατολικά έως τον λιμενίσκο της Αγ. Κυριακής και πέραν αυτού, το οποίο προσδίδει αναπτυξιακή προοπτική στον Δήμο.

Ο Δήμαρχος Χανίων σε δηλώσεις του μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης εξέφρασε την ικανοποίησή του για τις διαβεβαιώσεις από πλευράς του Γ.Γ. του Υπουργείου Ναυτιλίας ότι θα προωθηθούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες, ώστε να επιλυθεί το ζήτημα, που προκλήθηκε. “Βρήκαμε ευήκοα ώτα στα δίκαια αιτήματά μας και λάβαμε τη διαβεβαίωση ότι εφόσον υπάρχει εγκεκριμένη μελέτη για τα σκιάδια και τον παραχωρούμενο χώρο είναι αυτονόητο ότι αυτή ισχύει και εφαρμόζεται”, επεσήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Βάμβουκας, προσθέτοντας ότι ως νέος Πρόεδρος πλέον του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Χανίων συνεχίζει την πολιτική, που ακολουθεί η δημοτική αρχή, προκειμένου να μπει τάξη στο Ενετικό Λιμάνι των Χανίων.

Από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής & Ναυτιλιακών Επενδύσεων τόνισε ότι η πρωτοβουλία του Δήμου Χανίων κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, γι΄ αυτό και θα πρέπει να προχωρήσει. “Ο Νόμος του Υπουργείου Ναυτιλίας δεν αποτελεί εμπόδιο για την εφαρμογή της μελέτης των σκιαδίων, που έχει δρομολογήσει ο Δήμος, αντίθετα η πρακτική των Χανίων θα έπρεπε να είχε ακολουθηθεί και σε άλλες περιοχές της χώρας”, τόνισε ο κ. Λαμπρίδης, προσθέτοντας ότι προκειμένου να διευκρινιστούν σαφώς τα σχετικά ζητήματα θα ακολουθήσει άμεσα ερμηνευτική εγκύκλιος του Υπουργείου. Τέλος, ο Γενικός Γραμματέας τόνισε ότι η εγκεκριμένη μελέτη του Δήμου μπορεί να εφαρμοστεί νωρίτερα από τα δύο χρόνια, που θέτει ως όριο ο Νόμος και ότι ο Δήμος έχει το δικαίωμα, με βάση τον Νόμο, σε οποιονδήποτε δεν συμμορφωθεί να μην δώσει παραχώρηση χώρου με τις επακόλουθες συνέπειες.

Πακιστάν: Εκτέλεσαν μητέρα και κόρη επειδή εμβολίαζαν παιδιά κατά της πολιομυελίτιδας

Ένοπλοι στο Πακιστάν πυροβόλησαν και σκότωσαν σήμερα δύο γυναίκες που εμβολίαζαν παιδιά κατά της πολιομυελίτιδας, η πιο πρόσφατη από μια σειρά επιθέσεων εναντίον του προσωπικού που συμμετέχει στην εκστρατεία εμβολιασμού.

Καμία οργάνωση δεν έχει αναλάβει ακόμη την ευθύνη για τους φόνους στην πόλη Κουέτα, όμως στο παρελθόν ισλαμιστές αντάρτες έχουν εξαπολύσει ανάλογες επιθέσεις καθώς θεωρούν ότι ο εμβολιασμός είναι αντι-ισλαμικός.

Η Σακίνα Μπίμπι, 50 ετών και η 20χρονη κόρη της Αλιζά εμβολίαζαν από στόματος παιδιά κατά της πολιομυελίτιδας όταν δύο ένοπλοι που επέβαιναν σε μοτοσικλέτες τις πυροβόλησαν, δήλωσε ο Νασιμπουλάχ Χαν αξιωματούχος της αστυνομίας. «Πέθαναν καθ’ οδόν προς το νοσοκομείο», πρόσθεσε.

Οι γυναίκες συμμετείχαν σε μια εκστρατεία εμβολιασμού που έχει ξεκινήσει σε πέντε περιοχές της επαρχίας Μπαλουτσιστάν, εξήγησε ο Χαν. Η Κούετα είναι η πρωτεύουσα της επαρχίας.

Το Πακιστάν είναι μία από τις τρεις χώρες σε όλο τον κόσμο, μαζί με το Αφγανιστάν και τη Νιγηρία, όπου η πολιομυελίτιδα είναι ενδημική.

Οι προσπάθειες να εξαλειφθεί η ασθένεια υπονομεύονται από την αντίσταση που προβάλουν αντάρτες, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι ο εμβολιασμός είναι ένα σχέδιο των Δυτικών για να προξενήσουν στείρωση στα παιδιά των μουσουλμάνων ή κάλυψη για Δυτικούς πράκτορες.

Το 2015 βομβιστής αυτοκτονίας προκάλεσε τον θάνατο 15 ανθρώπων έξω από κέντρο εμβολιασμού στην Κουέτα, μια επίθεση την ευθύνη για την οποία ανέλαβαν οι Πακιστανοί Ταλιμπάν και η οργάνωση Τζουντουλάχ.

Ο πρωθυπουργός του Πακιστάν Σαχίντ Χακάν Αμπασί καταδίκασε τη σημερινή επίθεση και ζήτησε τη διεξαγωγή έρευνας.

«Οι ομάδες κατά της πολιομυελίτιδας προσφέρουν μεγάλη εθνική υπηρεσία στη διάσωση των παιδιών μας από μια σοβαρή ασθένεια. Η επίθεση εναντίον αυτών των εργαζόμενων που θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή τους για το έθνος μας είναι μια επίθεση στο μέλλον μας», τόνισε ο Αμπασί.

ΑΠΕ – ΜΠΕ

Απάτη πίσω από την εταιρεία που θέλει να αναλάβει να φτιάξει τρένο που θα ενώνει όλη την Κρήτη;

Αρκετή σύγχυση επικρατεί σχετικά με πρόταση από την εταιρεία Skyway Transport Canada Ltd για την κατασκευή τρένου στην Κρήτη. Η συγκεκριμένη εταιρεία, αν και φαίνεται ότι έχει έδρα τον Καναδά, συνδέεται με ρώσικα κεφάλαια ενώ αρκετοί είναι αυτοί που μιλάνε για απάτη με Σχήμα Πόντσι.

Να σημειώσουμε ότι η εταιρεία Skyway είχε αναλάβει to 2014 ένα παρόμοιο πρόγραμμα στη Λιθουανία το οποίο ακυρώθηκε επειδή υπήρχε η υποψία οικονομικής απάτης. Μάλιστα, η Τράπεζα της Λιθουανίας προειδοποίησε τους επενδυτές για “άγνωστα άτομα που καλούν τους πολίτες της Λιθουανίας να επενδύσουν στο επόμενης γενιάς μεταφορικά μέσο αγοράζοντας μετοχές της εταιρείας”. Έντονος είναι και ο προβληματισμός και στην Ινδία όπου η εταιρεία φέρεται να έχει υπογράψει συμβόλαιο με τοπική κυβέρνηση.

Σύμφωνα με τον Ethan Vanderbuilt που ειδικεύεται στην ανακάλυψη προσπαθειών απάτης, η συγκεκριμένη εταιρεία και το σχέδιό της, που υπόσχεται μεγάλα κέρδη, είναι μία απάτη που λειτουργεί με το σχήμα Πόντσι.

O όρος «Σχήμα Πόντσι» (Ponzi Scheme) αναφέρεται σε οποιαδήποτε χρηματική απάτη στηρίζεται σε «πυραμίδα» επενδυτών. Η πυραμίδα επενδυτών αποτελεί ένα παράνομο επενδυτικό σχήμα που περιλαμβάνει την πληρωμή απόδοσης σε επενδυτές από τα χρήματα που πληρώνονται από μεταγενέστερους επενδυτές, αντί από τα καθαρά κέρδη που συγκεντρώνονται από πραγματικές πωλήσεις.

Συγκεκριμένα εικονικές επιχειρήσεις λειτουργούν ως φενάκη του εκάστοτε απατεώνα που διαχειρίζεται την απάτη χρησιμοποιώντας τα κεφάλαια νέων επενδυτών για να καλύψει τα κενά που αφήνει πίσω της η υπεξαίρεση χρημάτων από τους παλαιότερους επενδυτές. Ο στόχος της οποίας εικονικής επιχείρησης ή ατόμου είναι να πείσει κάποιους ανθρώπους να επενδύσουν σε κάτι, ενδεχομένως και μη διευκρινίσιμο προϊόν, με την υπόσχεση εγγυημένης απόδοσης. Σε αυτές της περιπτώσεις το κίνητρο επένδυσης αφορά υψηλό επιτόκια και κατ’ επέκταση η αποπληρωμή των επενδυτών δημιουργεί δικλείδες επενδυτικής ασφαλείας για υποψηφίους επενδυτές που συρρέουν να επενδύσουν. Όπως γίνεται σαφές η ανατροφοδότηση της πυραμίδας – συστήματος απαιτεί όλο και περισσότερους επενδυτές πράγμα που αποδεικνύει μελλοντικά τη βραχυβιότητα της διαδικασίας αυτής και του όλου σχεδίου. Μπορεί να συνεχίζεται θεωρητικά άπειρον ή έστω για όσο καιρό εισρέουν νέα κεφάλαια. Το είδος αυτής της απάτης πήρε «τιμητικά» το όνομα του πρώτου διδάξαντος, του Ιταλού Τσαρλς Πόντσι. Βέβαια η πρώτη αναφορά σε αντίστοιχο σχήμα έγινε από τον Τσαρλς Ντίκενς το 1857 στη νουβέλα του με όνομα Little Dorrit.

Τι λέει ο Σύλλογος Τροχαίων Δυστυχημάτων “Άγιος Χριστόφορος” για την επιστολή από την GedCorp σχετικά με τη δημιουργία τρένου στην Κρήτη

Nα σημειώσουμε ότι ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αρωγής & Αλληλεγγύης Οικογενειών Θυμάτων Τροχαίων Δυστυχημάτων «Ο Άγιος Χριστόφορος», έλαβε σχετική επιστολή από την εταιρεία όπου αναλύονται τα σχέδια της.

Διαβάστε το κείμενο που δημοσιοποίησε ο Σύλλογος:

«Ο Σύλλογός μας έλαβε από τον Πρόεδρο του Ομίλου SW/SKYWAY επιστολή με την οποία μας εγνώριζε την πρόθεση του Ομίλου να κατασκευάσει ένα υπερσύγχρονο εναέριο τρένο από Κίσσαμο μέχρι Άγιο Νικόλαο, κόστος που θα επιβαρύνει εξ ολοκλήρου την κατασκευάστρια εταιρεία (υπό προϋποθέσεις).

Ο Σύλλογός μας, μή έχοντας μέλη με ειδικές οικονομικές και τεχνικές – επιστημονικές γνώσεις, υπέβαλλε την πρόταση αυτή για αξιολόγηση και για κάθε παραπέρα δική τους τυχόν ενέργεια στους: Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας , Πρωθυπουργό της Ελλάδας , Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών , Υπουργούς και Αναπληρωτές Υπουργούς όλων των πολιτικών παρατάξεων που εκλέγονται στην Κρήτη , σε όλους τους Αυτοδιοικητικούς άρχοντες του νησιού μας (Περιφερειάρχη, Αντιπεριφερειάρχες, Δημάρχους) , σε όλα τα Τεχνικά, Οικονομικά και Εμπορικά Επιμελητήρια της Κρήτης , σε όλες τις Ενώσεις Ξενοδόχων των Νομών της Κρήτης, προκειμένου να στηρίξουν, εφόσον κρίνουν ότι η ως άνω κατασκευή θα συμβάλλει ουσιαστικά στην αντιμετώπιση της μάστιγας των τροχαίων επί του ΒΟΑΚ, και στην τουριστική ανάπτυξη του τόπου μας.

Σας υπενθυμίζω ότι από το 1908 η κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής που θα ένωνε την Κρήτη, αποτελούσε ‘’το Όνειρο’’ των Κρητικών όπως στο συνημμένο σχετικό δημοσίευμα καταγράφεται».

Δείτε και την “πρόταση” της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης:

– Skyway Transport στην Κρήτη; Mια τεχνολογία που δεν έχει δοκιμαστεί και πολλές “κόκκινες σημαίες” – Τι λέει το wikipedia

 

Στην εποχή της υψηλής τεχνολογίας, οι άνθρωποι πεθαίνουν από την υπερεργασία

Το 2013, ο 21 ετών, Moritz Erhardt, πέθανε μετά από 72 ώρες συνεχούς εργασίας στην Εθνική Τράπεζα της Αμερικής όπου έκανε την πρακτική του. Το ίδιο έτος, η 31χρονη Miwa Sado, εργαζόμενη στο ιαπωνικό κρατικό δίκτυο NHK, αναγκάστηκε να δουλέψει 159 ώρες υπερωρία, με μόλις δύο μέρες ρεπό τον Ιούλιο του 2013, προτού την προδώσει η καρδιά της.

Ήταν δύο περιστατικά που σόκαραν τότε την κοινή γνώμη, η οποία αδυνατούσε να αντιληφθεί πως ένα άτομο ήταν δυνατό να πεθάνει από την πολλή δουλειά. Όπως αποδείχθηκε δεν ήταν τα τελευταία περιστατικά, που ένας θάνατος συνδεόταν με τις υπερβολικές ώρες εργασίας. Σήμερα όλο και περισσότερες επιστημονικές έρευνες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με τις ώρες αλλά και τις συνθήκες εργασίας της σύγχρονης εποχής.

Η αλήθεια είναι ότι σχεδόν 30 χρόνια μετά την επέλαση του νεοφιλελευθερισμού και ζώντας σε μια κοινωνία άκρατου καπιταλισμού, το ωράριο εργασίας από τις 9 μέχρι τις 5 φαντάζει ονειρικό για την πλειοψηφία των εργαζομένων ανά τον κόσμο. Με δουλείες όπου ο μέσος όρος εργασίας αγγίζει τις 10 ώρες και το άγχος και η αβεβαιότητα για αυτές να βρίσκεται σε δυσθεώρητα ύψη, η ανθρωπότητα φαίνεται να έχει συνηθίσει τη ζωή σε ένα καθεστώς υπερεργασίας.

Ταυτόχρονα, το κυρίαρχο πρότυπο όλο και υποβαθμίζει τις ασχολίες των ανθρώπων εκτός του γραφείου, όπως η χαλάρωση, τα χόμπι, ή ακόμα και η ανατροφή των παιδιών, ως κάτι το μη σημαντικό που υποδηλώνει μάλιστα τεμπελιά,  υποδεικνύοντας πόσο πανίσχυρη είναι η μυθολογία που έχει δημιουργηθεί γύρω από την έννοια της εργασίας.

Η τεχνολογία φαίνεται δε πως δυσχεραίνει περαιτέρω την κατάσταση, αφού αντί να μας αποδεσμεύει από την πολλή δουλειά, μας επιβαρύνει με περισσότερη. Σήμερα ο μισός εργαζόμενος πληθυσμός τσεκάρει το ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο κατά τις ώρες που δεν βρίσκεται στη δουλειά, πολλές φορές μάλιστα πριν καν σηκωθεί από το κρεβάτι. Οι σύγχρονοι εργαζόμενοι δουλεύουν διαρκώς, μπαίνοντας όταν φεύγουν από το γραφείο σε λειτουργία standby. Στην Αμερική μάλιστα, παρά το γεγονός ότι είναι μια από τις πιο ανεπτυγμένες οικονομίες στον κόσμο, οι εργαζόμενοι κατά μέσο όρο παίρνουν άδεια για μόλις δύο εβδομάδες το χρόνο.

Όμως το κόστος αυτής της συνθήκης υπέρμετρης εργασίας φαίνεται πως τα τελευταία χρόνια αποτελεί αντικείμενο μελετών, οι οποίες μάλιστα υποδεικνύουν ότι το μακροχρόνιο άγχος και η καθιστική ζωή, που συνδέονται με αυτή, μπορούν να αποβούν μοιραίοι παράγοντες.

Ερευνητές από το Ιατρικό Τμήμα του Πανεπιστημίου της Κολούμπια διεξήγαγαν πρόσφατα μελέτη σύμφωνα με την οποία οι εργαζόμενοι που εργάζονταν καθισμένοι σε γραφείο για πάνω από 13 ώρες την ημέρα είχαν διπλάσιες πιθανότητες να πεθάνουν πρόωρα από αυτούς που έκαναν το ίδιο για 11,5 ώρες. Οι ερευνητές κατέληξαν επίσης στο συμπέρασμα ότι το να καθόμαστε στο γραφείο για  πολλές ώρες την ημέρα έχει παρόμοια αποτελέσματα με το κάπνισμα. Αντίστοιχα, στο University College του Λονδίνου, ερευνητές που εξέταζαν τις εργασιακές συνήθειες μεσήλικων ανδρών και γυναικών ανακάλυψαν πως η υπέρμετρη εργασία συνδέεται άμεσα με την εμφάνιση καρδιαγγειακών προβλημάτων και πρόωρων εμφραγμάτων.

Εργατικά σωματεία ανά τον κόσμο επισημαίνουν πως οι συνθήκες αυτές επηρεάζουν εξίσου τις ανθρώπινες σχέσεις και την ψυχική υγεία των εργαζομένων, ενώ το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Αυστραλίας σε υπόμνημά του αναφέρει πως όταν η εβδομαδιαία εργασία του ανθρώπου ξεπερνά τις 39 ώρες, επηρεάζεται αρνητικά όλη του η ζωή.

Για τον Αμερικανό ερευνητή, Alex Soojung-Kim Pang, οι περισσότεροι σύγχρονοι εργαζόμενοι είναι παραγωγικοί για μόλις τέσσερις ώρες την ημέρα, ενώ όλες οι υπόλοιπες ώρες εργασίας τους αποτελούνται απλά από συσσωρευμένο άγχος. Πειράματα στη Σουηδία έδειξαν μάλιστα ότι όταν μια ομάδα από νοσοκόμες περιόρισε την εργασία της σε 6 ώρες την ημέρα αντί για 8 (διατηρώντας όμως τον ίδιο μισθό), αυτές ήταν πολύ πιο παραγωγικές, αρρώστησαν λιγότερο και βίωναν πολύ λιγότερο στρες στην καθημερινότητά τους. Στο ίδιο συμπέρασμα έχουν καταλήξει και άλλες έρευνες, που επισημαίνουν τη σημασία των λιγότερων ωρών εργασίας.

Πέρα όμως από τη μελέτη του χρόνου που αφιερώνει κανείς στη δουλειά, είναι εξίσου σημαντικό να εξεταστούν και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζονται οι σύγχρονοι άνθρωποι, αφού αυτές, σε ορισμένες δουλειές  όπου τηρούνται μικρότερα ωράρια, είναι ικανές για να επιβαρύνουν την υγεία του ανθρώπου σε επικίνδυνα επίπεδα.

Προκειμένου να καταστήσουμε τις θέσεις εργασίας πιο ευνοϊκές για την πνευματική και φυσιολογική ευημερία μας, ο περιορισμός της εργασίας είναι σίγουρα απαραίτητος. Αντίστοιχα, οι θέσεις εργασίας θα γίνουν αυτομάτως καλύτερες, όπου οι ιεραρχίες θα είναι λιγότερο αυταρχικές και τα καθήκοντα των εργαζομένων πιο ποικιλόμορφα και με πραγματικό νόημα. Το σημερινό οικονομικό σύστημα βέβαια δεν επιτρέπει τη δημιουργία θέσεων εργασίας με τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Έτσι, ακόμα και οι πιο αφοσιωμένοι εργαζόμενοι, όσο κι αν επιδοθούν σε προγράμματα γιόγκα και στην κατανάλωση οργανικών φρούτων, «υπετροφών» και διαφόρων «προγραμμάτων ευεξίας», θα αισθάνονται πως τους λείπει κάτι: Το να έχουν πραγματική ζωή.

tvxs.gr Με πληροφορίες από τον Guardian

 

Τέρμα στη γραφειοκρατία: Το «Μητρώο Πολιτών» αλλάζει ριζικά τις συναλλαγές με το Δημόσιο

Του Αλέξανδρου Ζέρβα

Μια νέα «ψηφιοποιημένη» εποχή εγκαινιάζεται με την αρχή του νέου έτους για πολλές δημόσιες υπηρεσίες, καθώς την ερχόμενη Δευτέρα τίθεται σε εφαρμογή το Μητρώο Πολιτών. Πρόκειται για το νέο πληροφοριακό σύστημα του υπουργείου Εσωτερικών, το οποίο έρχεται να φέρει την ηλεκτρονική διασύνδεση 1.036 υπηρεσιών Ληξιαρχείου, 325 υπηρεσιών Δημοτολογίου αλλά και του Ειδικού Ληξιαρχείου Αθηνών και θα αποτελεί την κεντρική βάση δεδομένων, στην οποία εντάσσεται το σύνολο των στοιχείων που αφορούν στις ληξιαρχικές πράξεις των Ελλήνων πολιτών.

Ως αποτέλεσμα, δε θα είναι πλέον απαραίτητο για τους συναλλασσόμενους να αναζητούν στοιχεία, όπως πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης ή ληξιαρχικές πράξεις γάμου, γέννησης ή θανάτου,  πηγαίνοντας από υπηρεσία σε υπηρεσία, καθώς όλα θα παρέχονται πλέον ηλεκτρονικά. Το μόνο που θα πρέπει να κάνουν στο εξής οι πολίτες είναι να δηλώνουν τα ληξιαρχικά γεγονότα κι αυτά θα εντάσσονται στο ψηφιοποιημένο σύστημα, αφαιρώντας έτσι ένα μεγάλο μέρος της ταλαιπωρίας για τους συναλλασσόμενους αλλά και του φόρτου εργασίας για τους υπαλλήλους των υπηρεσιών.

Όπως αναφέρουν μιλώντας στο Tvxs.gr στελέχη του υπουργείου Εσωτερικών που ασχολήθηκαν με τη δημιουργία του εν λόγω πληροφοριακού συστήματος, «όλα τα επίσημα στοιχεία ταυτοποίησης του καθενός θα βρίσκονται στο Μητρώο Πολιτών. Η πληροφορία που είναι αποθηκευμένη στο σύστημα είναι αυθεντική, έχει δηλαδή αποδεικτική αξία και έτσι δεν χρειάζεται κάποιος να την εκτυπώσει και να βάλει σφραγίδα – υπογραφή. Κανείς λοιπόν δε θα χρειάζεται να αγωνιά αν ενημερώθηκε επαρκώς η οικογενειακή του μερίδα, ακόμη κι αν για παράδειγμα παντρευτεί μακριά από τον τόπο γέννησής του».

Επιπλέον, επισημαίνουν ότι πρόκειται για ένα σύστημα διαρκώς εξελισσόμενο, στο οποίο θα έχουν από τις 22 Ιανουαρίου αυτόματη, άμεση πρόσβαση τα ΚΕΠ, η Ελληνική Αστυνομία, το υπουργείο Παιδείας, ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), ο ΟΓΑ και το υπουργείο Εξωτερικών. Παράλληλα, όπως αναφέρουν τα ίδια στελέχη, «ημιαυτόματη» πρόσβαση θα έχουν τα υπουργεία Οικονομικών και Εθνικής Άμυνας, η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ), η ΕΛΣΤΑΤ και το ΚΕΕΛΠΝΟ, ενώ σχετικό ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει και άλλοι φορείς του στενού και ευρύτερου δημόσιου τομέα.

Το έργο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Πάσχα, όταν και θα έχουν ενταχθεί στο Μητρώο Πολιτών ψηφιοποιημένα αρχεία από το 1930 μέχρι και σήμερα, ενώ στόχος είναι η σταδιακή κατάργηση των πιστοποιητικών, κάνοντας πράξη την δέσμευση για κατάργηση του χαρτιού στις συναλλαγές με το Δημόσιο.

Σε ό,τι έχει να κάνει με την ασφάλεια του συστήματος τα στελέχη του υπουργείου Εσωτερικών τονίζουν πως «δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή, καθώς έχουμε να κάνουμε με προσωπικά δεδομένα. Γι’ αυτό το λόγο και υιοθετήσαμε και τους πιο σύγχρονους κανονισμούς ασφαλείας όσον αφορά τα πληροφοριακά συστήματα. Έτσι το Μητρώο Πολιτών πληροί όλες τις προϋποθέσεις στο συγκεκριμένο τομέα». Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως για τη διαχείριση του συστήματος υπήρξε εκπαίδευση περίπου 3000 υπαλλήλων δημοτολογίων και ληξιαρχείων, η οποία μάλιστα πραγματοποιήθηκε με μηδενικό κόστος από ομάδα εργασίας του υπουργείου Εσωτερικών.

tvxs.gr

 

Η υψηλότερη θερμοκρασία και η μέγιστη βροχόπτωση στην Ελλάδα για το 2017 καταγράφηκαν στην Κρήτη

Δύο ρεκόρ κατέκτησε η Κρήτη το 2017 σε σχέση με τα καιρικά φαινόμενα. Στις Μοίρες  Ηρακλείου καταγράφηκε η υψηλότερη θερμοκρασία και στον Πλατανιά Χανίων η υψηλότερη βροχόπτωση.

Η θερμοκρασία των 45,9 βαθμών Κελσίου που καταγράφηκε στις Μοίρες Ηρακλείου στις 17 Ιουλίου 2017, υπήρξε η απόλυτη μέγιστη θερμοκρασία του περυσινού έτους, αλλά και η υψηλότερη μέγιστη θερμοκρασία που έχει καταγραφεί από το δίκτυο του meteo.gr στα σχεδόν 13 χρόνια λειτουργίας του.

Η μετεωρολογική υπηρεσία meteo.gr του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών (ΕΑΑ), έδωσε στη δημοσιότητα τα ρεκόρ θερμοκρασίας, βροχόπτωσης και ταχύτητας ανέμου κατά τη διάρκεια του 2017, σύμφωνα με τις καταγραφές του δικτύου αυτόματων μετεωρολογικών σταθμών του ΕΑΑ.

Η απόλυτη ελάχιστη θερμοκρασία σε κατοικημένες περιοχές ήταν οι μείον 18,8 βαθμοί Κελσίου στη Φλώρινα στις 12/1/2017. Η μέγιστη ριπή ανέμου καταγράφηκε στην Παξιμάδα και ήταν 133,6 χιλιόμετρα την ώρα.

Η μέγιστη ημερήσια βροχόπτωση υπήρξε στον Πλατανιά της Κρήτης, στις 26/10/2017, φθάνοντας τα 242 χιλιοστά. Σε ετήσια βάση, η μέγιστη βροχόπτωση υπήρξε πέρυσι στη Ζαγορά Πηλίου, που δέχθηκε συνολικά 2.068 χιλιοστά βροχής, ενώ ακολούθησαν η Σέττα Ευβοίας (1.968), η Παραμυθιά Θεσπρωτίας (1.842), η Λαμπεία Ηλείας (1.841) και το Τσελέποβο Ιωαννίνων (1.834).

Η ελάχιστη ετήσια βροχόπτωση σημειώθηκε στη Μύκονο (242 χιλιοστά όλο το 2017), ενώ ακολούθησαν ο Ισθμός Κορίνθου (244 χιλιοστά), η Λίνδος της Ρόδου (2500, ο ‘Αγιος Νικόλαος Κρήτης (264), η Σαντορίνη (265), η Τήνος (266) και η Ανάβυσσος Αττικής (273).

Αξιοσημείωτη υπήρξε εξάλλου η θερμοκρασία των 40,2 βαθμών Κελσίου που καταγράφηκε στο ‘Αργος στις 13/5/2017, και η οποία αποτελεί την υψηλότερη μέγιστη θερμοκρασία που έχει καταγραφεί ποτέ για το μήνα Μάιο, τόσο από το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, όσο και από την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία.