15.8 C
Chania
Monday, December 23, 2024

“Cyta Rally Crete 2014”: Νικητές οι Πιτσάκης – Πολυζώης…

Ημερομηνία:

Με επιτυχία και χωρίς ιδιαίτερα απρόοπτα παρά τις πολλές εγκαταλείψεις, δυνατές μάχες, τον κόσμο να δίνει βροντερό παρόν και τον καιρό να ταλαιπωρεί τους πάντες, πραγματοποιήθηκε το “CytaRallyCrete 2014”, 6ος και τελευταίος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Rally 2014.Τον αγώνα διοργάνωσαν ο Α.Ο. Κρήτης και η ΦΙ.Μ.Α., σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Κρήτης – Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου και το Δημοτικό Οργανισμό Προσχολικής Αγωγής Φροντίδας & Μαζικής Άθλησης Ηρακλείου (ΔΟΠΑΦΜΑΗ) – Τμήμα Αθλητισμού, ενώ μεγάλος χορηγός ήταν η εταιρεία τηλεπικοινωνιών “Cyta”.

Είχαν δηλώσει συμμετοχή τριάντα δύο πληρώματα από όλη την Ελλάδα, εκκίνησαν τριάντα και ύστερα από δυνατές μάχες και αντίξοες συνθήκες στις εννέα ειδικές διαδρομές του αγώνα, κατάφεραν να τερματίσουν μόλις δεκαέξι!

Ο καιρός ήταν σύμμαχος όλων το Σάββατο, πρώτη μέρα του αγώνα, κάτι που δεν συνέβηκε τη Κυριακή, αφού από νωρίς το πρωί άνοιξαν οι ουρανοί κάνοντας δύσκολο το έργο οργανωτών και συμμετεχόντων. Στη συνέχεια η βροχή σταμάτησε, οι ειδικές στέγνωσαν, όμως ο φόβος νέας νεροποντής ήταν σπαζοκεφαλιά για τις ομάδες στην επιλογή ελαστικών, μέχρι το τέλος του αγώνα.

Από την πρώτη ειδική της πρώτης μέρας ξεκίνησαν δυνατές μάχες από όλα τα πληρώματα για όλες τις θέσεις, με τη μάχη της κορυφής να ξεχωρίζει. Τελικά το τέλος της πρώτης μέρας βρήκε στην κορυφή της κατάταξης τους Νίκο Καρπάνο – Δημήτρη Καρπάνο με MitsubishiLancerEvoXκαι ένα δευτερόλεπτο πίσω τους Μανώλη Πιτσάκη – Γιώργο Πολυζώη με MitsubishiLancerEvoVIII, που έδειχναν να ήταν σε δικό τους ξεχωριστό αγώνα.

Το πρωί της Κυριακής, στην πρώτη ειδική της ημέρας, οι Καρπάνος – Καρπάνος αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα και εγκατέλειψαν και έτσι οι Πιτσάκης – Πολυζώης απλά έλεγχαν τη διαφορά μέχρι το τέλος και στέφθηκαν πανηγυρικά νικητές του αγώνα.

Πίσω από τους νικητές βρέθηκαν οι Γιάννης Κακεπάκης – Μάριος Τσαούσογλου με MitsubishiLancerEvoIX, αφήνοντας πεντέμισι δευτερόλεπτα πιο πίσω τους Πέτρος Παντελή – Βασίλη Κούγια με MitsubishiLancerEvoX.

Στην 4η θέση της κατάταξης και την 1η της F2 τερμάτισαν οι Βασίλης Αναδιώτης – Μανόλης Μακρινός με RenaultClioSportκαι ακολούθησαν οι νικητές της F3 Αντρέας Περάκης – Κώστας Κουρουγκιαούρης με Peugeot 206 XS.

Ακολούθησαν στην 6η θέση οι Λευτέρης Αλυγιζάκης – Γιώργος Σκορδυλάκης με MitsubishiLancerEvoIXκαι στην 7η θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Ζούνης – Αντρέας Βίγκος με SubaruImprezaSTI.

Οι Ζεϊμπεκάκης Σταύρος – Μεταξάκης Αντώνης με Peugeot 106 Rallyeτερμάτισαν 8οι και 1οι στην ΕΑ6, 9οι στην κατάταξη και 1οι στην Α5 οι Μιχάλης Πουλάκης – Βαγγέλης Προβιδάκης με ToyotaYaris, 10οι οι Αντρέας Μαραγκάκης – Κατερίνα Μαραυγάκη με Peugeot 106 Rallye, 11οι οι Μιχάλης Πατεράκης – Μανόλης Λιοδάκης με LanciaDeltaIntegraleκαι 12οι οι Μιχάλης Ζερβάκης – Νίκος Προβιδάκης με Peugeot 205.

Στου μεγάλους άτυχους του αγώνα, εκτός από τους νικητές της πρώτης μέρας Νίκο Καρπάνο – Δημήτρη Καρπάνο, οι Δημήτρης Κτιστάκης – Μάνος Κτιστάκης με Peugeot 306 που εγκατέλειψαν στην τελευταία ειδική από μηχανική βλάβη, ενώ μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν 4οι στην κατάταξη και 1οι στην F2.

Στην οργάνωση και την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα πρόσφεραν τα μέγιστα ο Δήμος Ηρακλείου, ο Δήμος Γόρτυνας, η Αστυνομική Διεύθυνση Ηρακλείου, το ΕΚΑΒ, η Πυροσβεστική Υπηρεσία Ηρακλείου και οι Εθελοντές Σαμαρείτες του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού,ενώ σημαντική ήταν για άλλη μία φορά η υποστήριξη της “ANEK-SUPERFAST” καθώς και του ομίλου “ΚΡΗΤΗ TV”.

Τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές:

Μανόλης Πιτσάκης: «Κερδίσαμε με δύσκολες συνθήκες. Ήταν ένα ωραίο ράλι, μια άψογη διοργάνωση με πολύ ωραίο κόσμο. Χρωστάμε ευγνωμοσύνη στον κόσμο για τη στήριξή του. Οι καινούργιες ειδικές ήταν πολύ ωραίες. Ευελπιστούμε και του χρόνου το Ράλι Κρήτης να συμπεριληφθεί στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Ο συνοδηγός μου, ο Γιώργος Πολυζώης, έχει κερδίσει 4 φορές το Ράλι Κρήτης, 2 φορές μαζί μου και 2 με τον Κύρκο».

Γιώργος Πολυζώης: «Είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετέχω στον αγώνα της Κρήτης. Είναι η 5η φορά που έρχομαι και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους διοργανωτές. Το επίπεδο του αγώνα ήταν εξαιρετικό και ο συναγωνισμός ήταν αρκετά καλός. Οι καινούργιες ειδικές ήταν πολύ τεχνικές και πολύ απαιτητικές».

Γιάννης Κακεπάκης: «Τα πράγματα πήγαν πολύ καλά για μας. Υπήρχαν, βέβαια, και οι ατυχίες, όμως στη συνέχεια προσπαθήσαμε και δείξαμε ότι μπορούσαμε να είμαστε ψηλά. Οι χρόνοι μας δεν μας έδωσαν την πρώτη θέση, όμως ήρθαμε δεύτεροι. Ο καιρός ήταν ένα θέμα και μας δημιούργησε ένα «πονοκέφαλο» η επιλογή ελαστικών».

Πέτρος Παντελή: «Πρώτη φορά ερχόμαστε στην Κρήτη και ήρθαμε για βαθμολογικούς σκοπούς. Ξέραμε ότι είναι ο πιο δύσκολος αγώνας στην άσφαλτο και κάναμε ό, τι μπορούσαμε. Ούτε δοκιμές δεν προλάβαμε να κάνουμε και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Δουλέψαμε πολύ καλά».

Βασίλης Αναδιώτης: «Ήρθαμε μόνο για το αποτέλεσμα κι όχι για την επίδοση. Καταφέραμε και πετύχαμε το στόχο μας, ενώ κινηθήκαμε με καλή τακτική στον αγώνα».

Αντρέας Περάκης: «Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, σ’ ένα δύσκολο αγώνα, με αντίξοες καιρικές συνθήκες. Είμαστε νικητές στην κατηγορία F3. Το αποτέλεσμα, έτσι, μας αφήνει ευχαριστημένους. Το Ράλι είναι μια περιπέτεια…».

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ