Είναι επίσημο πλέον το γεγονός πως η εταιρεία facebook αλλάζει το όνομά της, με απόφαση του ιδρυτή και ιδιοκτήτη Μαρκ Ζάκεμπεργκ.
Ο Μαρκ Ζάκεμπεργκ ανακοίνωσε ότι η εταιρεία του (πέραν του facebook, το Instagram, το WhatsApp και κάποιες ακόμη εφαρμογές όπως την Oculus) θα αλλάξει όνομα και στο εξής θα αποκαλείται Meta.
To Facebook γίνεται Meta
H πρώτη ανάρτηση του Meta στο Facebook
Εικονική πραγματικότητα
Σκοπός είναι να ανταποκρίνεται καλύτερα στο σύνολο των δραστηριοτήτων της, από τα κοινωνικά δίκτυα μέχρι την εικονική πραγματικότητα.
Γίνεται ξεκάθαρο όμως ότι τα ονόματα των Social Media δεν αλλάζουν. Τα apps και οι ονομασίες των διαφόρων υπηρεσιών της θα παραμείνουν ίδιες.
Ο Ζάγκερμπεργκ εκτιμά πως οι εταιρείες θα μπορέσουν να κάνουν ένα βήμα μπροστά με αυτή τη τεχνολογία. Τα πάντα θα βρίσκονται online και οι εργαζόμενοι θα μπορούν να συνεργάζονται μέσω VR (Virtual Reality) και AR (Augmented Reality). Θα μπορούν δηλαδή να πραγματοποιήσουν μια συνεδρίαση δίχως να βρίσκονται εκεί.
Ακόμη, με τη χρήση τεχνολογιών της Oculus και μιας τεράστιας βιβλιοθήκης περιεχομένου, ακόμη και φοιτητές θα μπορούν να βρουν πληροφορίες για τις σπουδές τους και να ταξιδέψουν σε διαφορετικά μέρη και εποχές για να μελετήσουν για παράδειγμα πολιτισμούς.
Σύμπαν
Εκπαίδευση
Διασκέδαση
Ο Ζάκενμπεργκ μιλάει για το metaverse εδώ και μερικούς μήνες και έχει ήδη ανακοινώσει επενδύσεις ύψους πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων αλλά και την πρόσληψη 10.000 εργαζομένων στην Ευρώπη για την υλοποίηση αυτού του σχεδίου.
O Μαρκ Ζάκενμπεργκ ανακοίνωσε τις αλλαγές το βράδυ της Πέμπτης, λέγοντας πως ήθελε ένα νέο brand με πιο καθαρή εταιρική δομή ώστε να μπορεί να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην επόμενη μέρα του ίντερνετ, δηλαδή στην μετά-social media εποχή.
Αξίζει να σημειωθεί βέβαια πως η συγκεκριμένη αλλαγή έρχεται σε μια εποχή μεγάλης πίεσης για το Facebook, το οποίο τις τελευταίες εβδομάδες έχει βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα μετά την διαρροή εγγράφων και τις καταγγελίες της μάρτυρα δημοσίου συμφέροντος και πρώην εργαζόμενη της εταιρείας, Φράνσις Χάουγκεν, ότι ο κολοσσός των social media βλάπτει μεταξύ άλλων τα παιδιά.
Το σήμα κατατεθέν δεν θα αλλάξει, ωστόσο πρόκειται για μια νέα ταυτότητα. Το όνομα προκύπτει άλλωστε από την ιδέα του «metaverse», ένός συνδυασμού πραγματικότητας με VR και AR.