16.8 C
Chania
Friday, November 15, 2024

Facebook: Γίνεται «Meta» και αλλάζει ταυτότητα – Οι σκέψεις του Ζάκεμπεργκ και η… εικονική πραγματικότητα

Ημερομηνία:

Είναι επίσημο πλέον το γεγονός πως η εταιρεία facebook αλλάζει το όνομά της, με απόφαση του ιδρυτή και ιδιοκτήτη Μαρκ Ζάκεμπεργκ.

Ο Μαρκ Ζάκεμπεργκ ανακοίνωσε ότι η εταιρεία του (πέραν του facebook, το Instagram, το WhatsApp και κάποιες ακόμη εφαρμογές όπως την Oculus) θα αλλάξει όνομα και στο εξής θα αποκαλείται Meta.

To Facebook γίνεται Meta

H πρώτη ανάρτηση του Meta στο Facebook

Εικονική πραγματικότητα

Σκοπός είναι να ανταποκρίνεται καλύτερα στο σύνολο των δραστηριοτήτων της, από τα κοινωνικά δίκτυα μέχρι την εικονική πραγματικότητα.

Γίνεται ξεκάθαρο όμως ότι τα ονόματα των Social Media δεν αλλάζουν. Τα apps και οι ονομασίες των διαφόρων υπηρεσιών της θα παραμείνουν ίδιες.

Ο Ζάγκερμπεργκ εκτιμά πως οι εταιρείες θα μπορέσουν να κάνουν ένα βήμα μπροστά με αυτή τη τεχνολογία. Τα πάντα θα βρίσκονται online και οι εργαζόμενοι θα μπορούν να συνεργάζονται μέσω VR (Virtual Reality) και AR (Augmented Reality). Θα μπορούν δηλαδή να πραγματοποιήσουν μια συνεδρίαση δίχως να βρίσκονται εκεί.

Ακόμη, με τη χρήση τεχνολογιών της Oculus και μιας τεράστιας βιβλιοθήκης περιεχομένου, ακόμη και φοιτητές θα μπορούν να βρουν πληροφορίες για τις σπουδές τους και να ταξιδέψουν σε διαφορετικά μέρη και εποχές για να μελετήσουν για παράδειγμα πολιτισμούς.

Σύμπαν

Εκπαίδευση

Διασκέδαση

Ο Ζάκενμπεργκ μιλάει για το metaverse εδώ και μερικούς μήνες και έχει ήδη ανακοινώσει επενδύσεις ύψους πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων αλλά και την πρόσληψη 10.000 εργαζομένων στην Ευρώπη για την υλοποίηση αυτού του σχεδίου.

O Μαρκ Ζάκενμπεργκ ανακοίνωσε τις αλλαγές το βράδυ της Πέμπτης, λέγοντας πως ήθελε ένα νέο brand με πιο καθαρή εταιρική δομή ώστε να μπορεί να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην επόμενη μέρα του ίντερνετ, δηλαδή στην μετά-social media εποχή.

Αξίζει να σημειωθεί βέβαια πως η συγκεκριμένη αλλαγή έρχεται σε μια εποχή μεγάλης πίεσης για το Facebook, το οποίο τις τελευταίες εβδομάδες έχει βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα μετά την διαρροή εγγράφων και τις καταγγελίες της μάρτυρα δημοσίου συμφέροντος και πρώην εργαζόμενη της εταιρείας, Φράνσις Χάουγκεν, ότι ο κολοσσός των social media βλάπτει μεταξύ άλλων τα παιδιά.

Το σήμα κατατεθέν δεν θα αλλάξει, ωστόσο πρόκειται για μια νέα ταυτότητα. Το όνομα προκύπτει άλλωστε από την ιδέα του «metaverse», ένός συνδυασμού πραγματικότητας με VR και AR.

topontiki.gr

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ