Σημαντική αύξηση ύψους +19% των συνολικών αναζητήσεων μέσω υπολογιστή με τον όρο «Ταξίδι στην Ελλάδα» σε σχέση με πέρυσι, καταγράφεται στην Google. Την ίδια στιγμή η αντίστοιχη αύξηση της συγκεκριμένης αναζήτησης φτάνει το +72% για αναζητήσεις από κινητές συσκευές. Κάπως έτσι φαίνεται πως η προβολή του ελληνικού τουρισμού, είναι ώρα να κάνει το βήμα του διαδικτύου.
Στο πλαίσιο αυτό, νέες δράσεις μέσω της πρωτοβουλίας της «Grow Greek Tourism Online» για το 2016, που απευθύνεται στις τουριστικές επιχειρήσεις, ανακοίνωσε σήμερα η Google. Η πρωτοβουλία, που αναπτύσσεται σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
Η Google επεκτείνει την πρωτοβουλία με τη δημιουργία νέων σεμιναρίων και εκπαιδευτικών εργαλείων, με στόχο να βοηθήσει τους επαγγελματίες του τουρισμού να αξιοποιήσουν το διαδίκτυο για να βελτιώσουν την επιχείρησή τους, καθώς σε παγκόσμια κλίμακα ο ταξιδιωτικός κλάδος ανθίζει σημαντικά μέσω του διαδικτύου, με το 37% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη να πραγματοποιούνται πλέον διαδικτυακά.
Στο πλαίσιο αυτό μία ομάδα 20 νεαρών συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, οι Online Advisors, θα ταξιδέψουν σε 30 περιοχές και στις 13 περιφέρειες της Ελλάδας για να συζητήσουν με τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις, για το πως θα μπορέσουν να ανοίξουν τους ορίζοντες τους στον θαυμαστό κόσμο του διαδικτύου.