H πόλη στη Γαλλία όπου σε πληρώνουν όταν περνάς διόδια

Κανένα σχόλιο

Σχεδόν όλοι οι αυτοκινητόδρομοι στη Γαλλία διαθέτουν σταθμούς διοδίων, στους οποίους οι οδηγοί καλούνται να καταβάλλουν το κόμιστρο, το οποίο εξαρτάται από την κατηγορία του οχήματος και την απόσταση που διανύθηκε.

Αυτός είναι ο κανόνας για την πλειοψηφία των Ευρωπαϊκών χωρών, καθώς ελάχιστες είναι αυτές οι χώρες που παρέχουν τους δρόμους σε όλους τους πολίτες απολύτως δωρεάν.

Υπάρχει βέβαια μία πόλη που ετοιμάζεται να κάνει την έκπληξη και να γράψει ιστορία, αφού οι οδηγοί των διερχόμενων οχημάτων δεν θα πληρώνουν αλλά… θα πληρώνονται.

"Sponsored links"

Ο λόγος για τη Λιλ

Το σχέδιο εκπονήθηκε από την περιφέρεια της γαλλικής πόλης και έχει προϋποθέσεις. Συγκεκριμένα, θα επιβραβεύονται όσοι θα ταξιδεύουν με δύο ή περισσότερα άτομα στο αυτοκίνητο και όσοι θα επιλέγουν να κινηθούν στον A1 και τον Α23 αυτοκινητόδρομο τις πρωινές και τις απογευματινές ώρες.

Το μέτρο, που σκοπός του είναι η ενίσχυση της οικολογικής συνείδησης των οδηγών, θα βασιστεί σε ένα σύστημα ηλεκτρονικής αναγνώρισης πινακίδας και σε πρώτη φάση θα υλοποιηθεί με τη συμμετοχή 5.000 εθελοντών.

Με αυτόν τον τρόπο οι τοπικές αρχές ευελπιστούν ότι θα περιοριστούν τα οχήματα που θα κινούνται στην είσοδο και την έξοδο της Λιλ και θα μειωθεί  η κυκλοφοριακή συμφόρηση τις ώρες αιχμής.

Εκτός απροόπτου, το πρόγραμμα θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2023 και το κόστος του σε βάθος τριετίας αναμένεται να αγγίξει τα εννέα εκατομμύρια ευρώ.

Στα : Κόσμος

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live