ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
12/08/2020 - Τη Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων επισκέφθηκε η Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη | Φωτός
12/08/2020 - Κρούσματα κορωνοϊού: Γυρίζουν από τα νησιά και φέρνουν τον ιό στην Αθήνα
12/08/2020 - Κορωνοϊός: Διασωληνώθηκε 27χρονη γιατρός στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Λάρισας
12/08/2020 - Αποστολάκης: Δύσκολα κάποιος θα χαλάσει τις σχέσεις του με την Τουρκία για δικό μας θέμα
12/08/2020 - Διακοπές στην Κρήτη έκανε η Τζένιφερ Λόπεζ – Βουτιές στην Ελούντα με την ελληνικής καταγωγής φίλη της
12/08/2020 - Ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί: Το τέλος της πρώτης κατοικίας
12/08/2020 - Αντ. Φώσκολος: Μας σερβίρουν Τουρκικές μπαρούφες. Δε γίνονται γεωφυσικές έρευνες παρουσία πολεμικών πλοίων
12/08/2020 - Τα μπουζούκια στη Θεσσαλονίκη βρήκαν τη λύση στα νέα μέτρα – Θα ανοίγουν απόγευμα
12/08/2020 - Το πρώτο πρόστιμo για λειτουργία μετά τις 12 τα μεσάνυχτα έπεσε στα Χανιά
11/08/2020 - «Sputnik V»: Ανησυχία για το νέο εμβόλιο της Ρωσίας για τον κορωνοϊό – Η κόρη του Πούτιν έκανε το εμβόλιο
11/08/2020 - Κι από Αύγουστο, χειμώνα: Η τουριστική αγορά αποτιμά τα νέα μέτρα
11/08/2020 - Απίστευτες καταγγελίες Σωματείου Επισιτισμού Χανίων: Απολύουν εργαζόμενους επειδή διεκδικούν τα δικαιώματά τους, εργάζονται 8ώρα αλλά πληρώνονται ημιαπασχόληση, κρατούν τα φιλοδωρήματα των σερβιτόρων
11/08/2020 - Εφυγε από τη ζωή ο σπουδαίος ποιητής Ντίνος Χριστιανόπουλος, εχθρός των ανδριάντων και των βραβείων
11/08/2020 - Πρίαμος Ιερωνυμάκης: «Να δοθούν σοβαρές τιμές στους αμπελουργούς»
11/08/2020 - «Έξυπνες» συσκευές προσδιορίζουν το προφίλ των ξένων τουριστών που επισκέπτονται την Κρήτη
11/08/2020 - 7 Σύλλογοι της Κρήτης αντιδρούν στην απόφαση της κυβέρνησης για κλείσιμο των καταστημάτων: “Η μη συμμόρφωση κάποιων δεν είναι μόνο δική μας ευθύνη”
11/08/2020 - Κρήτη: Εξοπλισμός και Μέσα Ατομικής Προστασίας για την ενίσχυση των κλινικών Covid
11/08/2020 - Ο καπετάν Ιωάννης Βαρδινάκης, μετέπειτα γνωστός ως Βαρδινογιάννης (Γενικός Αρχηγός Σφακίων, 1878)
11/08/2020 - Η Τουρκία «έσπασε» τη σιγή ασυρμάτου: Φύγετε εσείς, είστε σε τουρκική ΑΟΖ
11/08/2020 - Πνευματικό Ημερολόγιο (Σημειώσεις για τον 21ο αιώνα): ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
Αγώνας της Κρήτης

H Google θέλει να μετατραπεί σε γίγαντα των μέσων ενημέρωσης – Κλείνει συμφωνίες με μέσα ενημέρωσης σε όλο τον κόσμο και χρηματοδοτεί τοπικά πρακτορεία

Κανένα σχόλιο

Όπως έκανε γνωστό η Alphabet Inc., μητρική της Google, κλείστηκαν συμφωνίες «με επιλεγμένους εκδότες ανά το κόσμο για την αδειοδότηση ειδησεογραφικού περιεχομένου», με την WSJ να κάνει λόγο για «μια σημαντική εξέλιξη στην μακρόχρονη σύγκρουση μεταξύ του τεχνολογικού γίγαντα και των εταιρειών πολυμέσων».

Η Google δήλωσε ότι στους αρχικούς συμμετέχοντες περιλαμβάνεται ο Γερμανικός Όμιλος Spiegel, εκδότης του Der Spiegel, η βραζιλιάνικη εταιρεία ΜΜΕ Diarios Associados, και η Solstice Media, εκδότης εφημερίδων στην Αυστραλία. Η εταιρεία ωστόσο δεν ανακοίνωσε συνεργασίες με εκδότες στις ΗΠΑ, όπου μεγάλοι παίκτες, συμπεριλαμβανομένης της News Corp, μητρικής της Wall Street Journal, έχουν ασκήσει πιέσεις στη Google για αποζημιώσεις.

Εκ μέρους της Google, o Brad Bender, αντιπρόεδρος της εταιρείας, ανέφερε ότι ο τεχνολογικός κολοσσός συνομιλεί με ΜΜΕ σε «μισή ντουζίνα ακόμη» χώρες, αλλά δεν είπε σε ποιες. Σύμφωνα με τον Bender το πρόγραμμα αδειοδότησης αντιπροσωπεύει την διόγκωση στις επιχειρηματικές σχέσεις της Google με τον χώρο των ειδήσεων, οι οποίες μέχρι στιγμής έχουν συμπεριλαμβάνουν περιορισμένες συμφωνίες σχετικά με την άδεια χρήσης ηχητικών και περιεχομένων καιρού και αθλητικών. Ο Bender δεν έδωσε περισσότερα στοιχεία για τις οικονομικές λεπτομέρειες των συμφωνιών λέγοντας ότι ποικίλλουν ανάλογα με το μέγεθος και τον τύπο περιεχομένου που παρέχει κάθε εκδότης στην Google.

"Sponsored links"

Η Google αποζημιώνει τους ειδησεογραφικούς οργανισμούς για τη χρήση ήχου, βίντεο, εικόνων και ιστοριών που θα εμφανίζονται στην κύρια εφαρμογή για κινητά και κινητές συσκευές. Το περιεχόμενο με άδεια χρήσης θα ενσωματωθεί και στην εφαρμογή Ειδήσεις Google για κάθε κινητή συσκευή με την Google να ευελπιστεί πως θα γίνει διαθέσιμο σε άλλα προϊόντα της. Με αυτό τον τρόπο η Google γίνεται παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο των μέσων ενημέρωσης.

Η Google στοχεύει να λανσάρει το νέο προϊόν μέσα στη χρονιά.

Για χρόνια, οι δημοσιογράφοι επικρίνουν τις μεγάλες εταιρείες, όπως η Google και η Facebook, για τη συγκέντρωση και τη διανομή άρθρων στις πλατφόρμες τους χωρίς να πληρώνουν για τα κέρδη που τους αποφέρει η συλλογή των ειδήσεων. Τώρα όμως, οι εταιρείες αλλάζουν κατεύθυνση και επιθυμούν να γίνουν ηγέτες στα μέσα ενημέρωσης παγκοσμίως Το Facebook έκλεισε πέρυσι συμφωνίες πολλών εκατομμυρίων δολαρίων με εκδότες ενώ η Apple παρουσίασε Apple News+, το οποίο με 9,99 δολάρια ανά μήνα παρέχει πρόσβαση σε άρθρα από εκατοντάδες περιοδικά, ανάμεσά τους τα Vogue, GQ και Sports Illustrated.

Ωστόσο, όπως επισημαίνει η WSJ, η Google κινήθηκε πιο αργά από τους ανταγωνιστές της. Τον Φεβρουάριο έγινε γνωστό, από την WSJ, πως η Google βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για να πληρώσει και ενώ η εταιρεία υπόκειται σε αυξανόμενο έλεγχο από τις ρυθμιστικές Αρχές. Γαλλία και Αυστραλία πιέζουν την εταιρεία να αποζημιώσει τους εκδότες που παρέχουν περιεχόμενο το οποίο περιλαμβάνεται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αξιωματούχοι της αυστραλιανής κυβέρνησης δήλωσαν τον Απρίλιο ότι θα απαιτούσαν από την Google να αρχίσει να πληρώνει.

Στις ΗΠΑ, οι Αρχές είναι πιθανόν να κινηθούν ενάντια στην Google για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανόνων. «Δεν μπορούμε να γυρίσουμε πίσω τον χρόνο σε έναν κόσμο όπου το διαδίκτυο δεν υπάρχει», ανέφερε ο Bender αναφέροντας πως η Google μαζί με άλλες εταιρείες, κυβερνήσεις και ομάδες της κοινωνίας των πολιτών θα αγωνιστεί για ένα καλύτερο μέλλον για τη δημοσιογραφία.

Αξίζει να αναφέρουμε μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού η Google έχει προσφέρει επίσης χρηματοδότηση σε 5.300 τοπικά ειδησεογραφικά πρακτορεία μέσω του προγράμματος στήριξης της δημοσιογραφίας και μία καμπάνια 15 εκατομμυρίων δολλαρίων.

Πάραυτα, οι εκδότες, και ειδικά τα τοπικά ειδησεογραφικά πρακτορεία συνεχίζουν να κλείνουν με ταχύτατους ρυθμούς στερώντας από τους πολίτες την πρόσβαση σε πολύτιμες και αναγκαίες πληροφορίες. Κάποια από τις χρεωκοπίες οφείλονται στην πανδημία αλλά σε βάθος χρόνου τη μεγαλύτερη ζημιά στην ικανότητα των τοπικών μέσων ενημέρωσης να επιβιώνουν την έχουν κάνει δύο εταιρείες, η Google και το Facebook, οι οποίες συγκεντρώνουν τη συντριπτική πλειοψηφία της διαφημιστικής πίτας που μέχρι πρόσφατα πήγαινε σε τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Χαρακτηριστικό είναι ότι σύμφωνα με πρόσφατο άρθρο των New York Times έχουν χαθεί πάνω από 28.000 θέσεις εργασίας σε μέσα ενημέρωσης μόνο στις ΗΠΑ από την αρχή της κρίσης της πανδημίας του κορωνοϊού. Σε μία εποχή, δηλαδή, που η ανάγκη για κάλυψη των ειδήσεων είναι πιο μεγάλη παρά ποτέ

"Sponsored links"

Στα : Κόσμος

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις
Αγώνας της Κρήτης
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. >> Περισσότερα