Μας καταγγέλθηκε από αναγνώστη φίλο της εφημερίδας και το αναφέρουμε.
Όπως μας είπε, βλέποντας τις δελεαστικές προσφορές σε διαφημίσεις για συμβόλαια για σύνδεση ίντερνετ έσπευσε σε ένα κατάστημα Wind.
Σύμφωνα με την προσφορά, με 18 ευρώ για διετές συμβόλαιο θα είχε σύνδεση έως και 20 mbps.
Υπέγραψε το συμβόλαιο, όμως όταν ενεργοποιήθηκε συνειδητοποίησε ότι η σύνδεση που είχε ήταν μόλις 4 mbps.
Έσπευσε στο κατάστημα για να διαμαρτυρηθεί για τις χαμηλές ταχύτητες με τους υπάλληλους της εταιρείας να του λένε ότι η διαφήμιση έλεγε έως 20 mbps οπότε, και η ταχύτητα των 4 mbps είναι μέσα στο όριο.
Ο πελάτης της εταιρείας διαμαρτυρήθηκε λέγοντας ότι κατάλαβε την διαφήμιση αλλά θεώρησε φυσική μία σχετική απόκκλιση από την ταχύτητα που αναφέρεται και όχι τόσο μεγάλη.
Του είπαν ότι η περιοχή στην οποία βρίσκεται αυτή την ταχύτητα προσφέρει αλλά στο άμεσο μέλλον θα γίνουν βελτιώσεις.
Οι μήνες πέρασαν όμως η ταχύτητα παρέμεινε εξίσου χαμηλή. Και όχι μόνο αυτό αλλά όπως συνειδητοποίησε, οι λογαριασμοί άρχισαν να αυξάνονται. Τελικώς, ενώ υπέγραψε συμβόλαιο για 18 ευρώ μηνιαίως πλήρωνε περίπου 22 ευρώ.
Όταν πήγε ξανά στο κατάστημα, και οι υπάλληλοι διαπίστωσαν τη διαφορά στην τιμή που πλήρωνε από αυτή που συμφώνησε, του είπαν ότι στο συμβόλαιο που είχε υπογράψει αναφερόταν ότι η εταιρεία είχε δικαίωμα να αναπροσαρμόσει την τιμή που πληρώνει μετά την παρέλευση τριών μηνών, κι ως εκ τούτου, δεν έχει γίνει τίποτα παράνομα!
Ο πελάτης επισήμανε ότι το συμβόλαιο ήταν 8 σελίδες με μικρά γράμματα ενώ ο υπάλληλος του ζήταγε να υπογράψει ώστε να προχωρήσει στην εξυπηρέτηση άλλων πελατών.
Στην επισήμανση αυτή, ο υπάλληλος είπε: “Δυστυχώς, έπρεπε να είχατε διαβάσει το συμβόλαιο”.
Στην έντονη διαμαρτυρία του πελάτη, ο υπάλληλος είπε ότι όλα είναι νόμιμα.
Το νόμιμο όμως δεν είναι και ηθικό. Και άραγε, οι εταιρείες ψάχνουν για νόμιμους τρόπους να κλέψουν τους πελάτες τους; Κι αν ο πελάτης είχε διαβάσει το συμβόλαιο και το συγκεκριμένο απόσπασμα για αλλαγή του μηνιαίου ποσού στο συμβόλαιο, θα μπορούσε να αντιδράσει; Το μόνο που θα μπορούσε να κάνει θα ήταν να αρνηθεί να υπογράψει.
Όμως, βρέθηκε στο συγκεκριμένο κατάστημα επειδή τον οδήγησε εκεί μία παραπλανητική διαφήμιση που αποδείχθηκε ψεύτικη ως προς αυτά που ανέφερε. Κι αν ακόμα δεν υπέγραφε, δε θα είχε χάσει το χρόνο εξαιτίας της παραπλανητικής διαφήμισης της εταιρείας;
Άραγε, με ποιο τρόπο η νομοθεσία επιτρέπει σε μία εταιρεία να φέρεται έτσι στους πελάτες της και πώς γίνεται να αφήνει τόσο απροστάτευτο τον καταναλωτή;