Τις τελευταίες ημέρες κυρίως μέσω του twitter αλλά και στο facebook ένα hashtag κερδίζει δημοσιότητα: #MakeAthensLive.
To AthensLive ξεκίνησε από τα κοινωνικά δίκτυα και μετεξελίχθηκε σε μια συνολική πρόταση για ακηδεμόνευτη, πρωτογενή ενημέρωση από την Ελλάδα για το διεθνές κοινό –ως εκ τούτου στα Αγγλικά. Είναι το μοναδικό μέσο ενημέρωσης από την Ελλάδα που μιλά πρώτα αγγλικά και μετά ελληνικά. Και θέλει να παραμείνει ακηδεμόνευτο για να ενημερώνει δίχως στρεβλώσεις τους πολίτες του κόσμου για όλα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα.
Σημειώνουν σχετικά σε κείμενο τους:
Την συντακτική ομάδα αποτελούν νέοι δημοσιογράφοι και φωτογράφοι, με βασική αρχή την κάλυψη της ελληνικής επικαιρότητας με τρόπο που αντίκειται στην παραδοσιακή κάλυψη των γεγονότων από τα καθιερωμένα Μέσα.
Δεν είναι μόνο η φρέσκια ματιά στα πράγματα, αλλά πολύ περισσότερο η τήρηση μιας δεοντολογίας που σέβεται τον αναγνώστη, τις διάφορες κοινωνικές ομάδες –ιδίως αυτές που πλήττονται από τον κυρίαρχο, ισοπεδωτικό λόγο όπως οι πρόσφυγες και η μετανάστες, η LGBTQI κοινότητα κ.α.- αλλά και τα ίδια τα μέλη του εγχειρήματος, προωθώντας ένα επιχειρηματικό μοντέλο που αφορά αξιοπρεπείς εργασιακές συνθήκες.
Το εγχείρημα ήταν μια ιδέα των φωτογράφων της FOSPhotos Γιάννη Δρακουλίδη, Γεράσιμο Δομένικου και Άγγελου Χριστοφιλόπουλου και του δημοσιογράφου Τάσου Μόρφη, όταν διεβλέψαν την ανάγκη να υπάρξει μια αγγλόφωνη πηγή ενημέρωσης για την Ελλάδα, έχοντας ήδη την εμπειρία διεθνών συνεργασιών. Στην συνέχεια στην ομάδα εισχώρησαν φωτογράφοι και δημοσιογράφοι, κάποιοι με εξειδίκευση στα ψηφιακά μέσα που ήταν απολύτως απαραίτητη, καθώς το εγχείρημα έχει αποκλειστικά ηλεκτρονική παρουσία.
Να σημειώσουμε ότι ο δημοσιογράφος Τάσος Μόρφης συνδέεται με την Κρήτη και τα Χανιά αφού ήταν φοιτητής στη Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης.
Στις 5 Απριλίου, ξεκίνησε η καμπάνια χρηματοδότησης του AthensLive από το κοινό, μέσω της ιστοσελίδας crowdfunding«Indiegogo».
Ήδη από την πρώτη μέρα το εγχείρημα κατάφερε να εξασφαλίσει το 10% του ποσού που έχει θέσει ως στόχο, χάρη σε μια πρωτόγνωρη ανταπόκριση του κοινού του, κάνοντας εμφανές όχι μόνο ότι υπάρχει χώρος για να ευοδωθεί ένα τέτοιο εγχείρημα, αλλά πολύ περισσότερο ότι υπάρχει η ανάγκη.
Η καμπάνια θα διαρκέσει συνολικά 45 ημέρες και ο στόχος είναι να συγκεντρωθούν 60.000 ευρώ που θα εξασφαλίσουν στο εγχείρημα τα απαραίτητα «καύσιμα» για την βιωσιμότητά του τους πρώτους μήνες (εξοπλισμός, μισθοδοσία, έξοδα μετακίνησης κ.α.). Έχοντας πάρει την απόφαση να απέχει από τις κλασικές μορφές χρηματοδότησης (διαφήμιση) για λόγους ανεξαρτησίας, το AthensLive σκοπεύει να στραφεί σε κοινωφελή ιδρύματα και φυσικά στον κόσμο του για να συνεχίσει να υπάρχει.
Όπως αναφέρουν:
Το AthensLive φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τα δημοσιογραφικά πράγματα στην Αθήνα, όχι μόνο με το ψηφιακό του περιεχόμενό του αλλά και με τον φυσικό του χώρο, τον οποίο κρατά ανοιχτό σε δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο, σε φοιτητές δημοσιογραφίας και το κοινό, ως καινοτόμο hub που φέρνει σε επαφή και δικτυώνει τους παραγωγούς περιεχομένου και τους ενημερωμένους πολίτες που συνυπάρχουν σ’ αυτή την πόλη.
Δείτε το βίντεο:
[youtube url=”https://vimeo.com/160281970″]
Επισκεφθείτε τη σελίδα στο indiegogo και συνεισφέρετε πατώντας ΕΔΩ.