11.8 C
Chania
Tuesday, December 24, 2024

Rally Sprint Μάλια-Κράσι

Ημερομηνία:

Πρόβα τζενεράλε του ΑΟΚ λίγο πριν το 33ο Ράλι Κρήτης στο Rally Sprint Μάλια-Κράσι!!!

Πιο συγκεκριμένα, ο Αθλητικός Όμιλος Κρήτης – ΑΟΚ, διοργανώνει αγώνα Rally Sprint αυτή την Κυριακή 25-09-2011 στην γνωστή ειδική διαδρομή Μάλια-Κράσι.

Η διαδρομή ξεκινάει από την έξοδο των Μαλίων με προορισμό προς Κράσι και τερματίζει λίγο πριν την διακλάδωση Κράσι- Οροπέδιο Λασιθίου. Το συνολικό μήκος της διαδρομής είναι περίπου 9 χιλιόμετρα. Ο αγώνας αποτελείται από δύο σκέλη και προσμετρά στο κύπελλο οδηγών – συνοδηγών Rally Sprint Κρήτης.

Πρόκειται για μία κλασική, τεχνική διαδρομή, η οποία πολλές φορές στο παρελθόν έχει χρησιμοποιηθεί και σαν ειδική διαδρομή σε Rally Κρήτης. Στο περσινό μάλιστα 32ο Ράλλυ Κρήτης ήταν η 2η και 4η ειδική διαδρομή.

Με δεδομένο ότι ο κόσμος των Rally στην Κρήτη έχει αρκετό καιρό να βγει στα βουνά, μιας και ο τελευταίος αγώνας για το κύπελλο οδηγών – συνοδηγών Rally Sprint Κρήτης ήταν πριν από μερικούς μήνες, η προσέλευση των θεατών αναμένεται να είναι μεγάλη. Επιπλέον ένας ακόμα λόγος είναι φυσικά και το γεγονός ότι με το Rally Sprint Μάλια-Κράσι ξεκινά επίσημα πλέον και η αντίστροφη μέτρηση για το 33ο Ράλι Κρήτης, αγώνας θεσμός για τα μηχανοκίνητα δρώμενα της Κρήτης, αλλά και της Ελλάδας μιας και φέτος θα τρέξει ξανά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλι.

Σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να προσθέσουμε και τον έντονο συναγωνισμό σε όλες τις κατηγορίες, αλλά και το γεγονός ότι η διαδρομή βρίσκεται κοντά στο Ηράκλειο και μάλιστα προσφέρει πολλά και καλά σημεία για τους θεατές.

Ραντεβού λοιπόν την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου στο Rally Sprint Μάλια-Κράσι…

και μην ξεχνάτε ότι ο δρόμος θα κλείσει στις 10π.μ. γεγονός που σημαίνει ότι θα πρέπει να βρισκόμαστε αρκετά νωρίτερα εντός της ειδικής για να επιλέξουμε και το κατάλληλο σημείο…

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι το περσινό Rally Sprint Μάλια-Κράσι ήταν αγώνας που ο polios επέστρεψε στην αγωνιστική δράση, με νίκη φυσικά, την ίδια στιγμή που το φετινό Rally Sprint Μάλια-Κράσι θα είναι ο πρώτος αγώνας που θα τρέξει τόσο πίσω από το τιμόνι του κίτρινου Seat Ibiza Kit-Car, όσο και πίσω από το τιμόνι του προέδρου του ΑΟΚ!!!

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε και το σχετικό event στο facebook.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ R. SPRINT ΜΑΛΙΑ-ΚΡΑΣΙ
25-9-2011

ΕΩΣ 1400

N/Σ ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Κ.Ο ΧΟΡΗΓΟΙ
1 ΦΑΚΟΥΡΕΛΗΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΓΚΙΖΗΣ

ΦΙΛΛΙΠΟΣ

PEUGEOT 106
2 ΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΡΟΒΙΔΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ TOYOTA

YARIS

1401 ΕΩΣ 1600

Ν/Σ ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Κ.Ο ΧΟΡΗΓΟΙ
3 ZEΡΒΑΚΗΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ

PEUGEOT 205
4 ΝΙΚΟΛΙΤΣΗΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ

ΜΑΡΑΓΚΑΚΗΣ

ΚΩΣΤΑΣ

PEUGEOT 106
5 ΖΕΪΜΠΕΚΑΚΗΣ

ΣΤΑΥΡΟΣ

ΜΕΓΑΞΑΚΗΣ

ΑΝΤΩΝΗΣ

PEUGEOT 106
6 ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

ΜΑΡΤΑΚΗΣ

ΣΤΕΦΑΝΟΣ

PEUGEOT 106
7

ΠΑΡΘΕΝΙΑΔΗΣ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

ΧΑΤΖΑΚΗΣ

ΚΩΝ/ΝΟΣ

CITROEN SAXO
8

ΣΥΛΙΓΑΡΔΑΚΗΣ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ

ΠΡΟΒΙΔΑΚΗΣ

ΝΙΚΟΣ

CITROEN AX
9

ΠΟΛΙΑΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ

ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ

ΛΕΦΤΕΡΗΣ

CITROEN

SAXO

10

ΚΑΚΕΠΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ BITΣΑΞΑΚΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

CITROEN

SAXO

11 ΠΕΡΟΥΛΑΚΗΣ

ΓΙΩΡΓΟΣ

ΖΩΦΑΚΗΣ

ΓΙΩΡΓΟΣ

ΗΟΝDA

CIVIC

1601 ΕΩΣ 2000

Ν/Σ ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Κ.Ο ΧΟΡΗΓΟΙ
12 ΦΡΑΤΖΕΣΚΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ FORD
14 ΚΥΡΙΑΝΙΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΑΡΑΝΤΑΚΗΣ ΣΗΦΗΣ VW GOLF II
15 ΚΤΙΣΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΤΙΣΤΑΚΗΣ ΜΑΝΟΣ PEUGEOT 306

ΑΠΟ 2001 ΚΑΙ ΑΝΩ

N/Σ ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Κ.Ο ΧΟΡΗΓΟΙ
16 ΜΗΛΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΚΟΥΦΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ VW GOLF III KIT CAR
17 ΜΙΧΑΗΛΑΚΗΣ

ΣΤΕΛΙΟΣ

ΛΙΓΟΨΙΧΑΚΗΣ

ΝΙΚΟΣ

SUBARU

IMBREZA

18 ΠΑΠΑΔΟΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ MITSUBISHI

CARISMA

19 ΦΙΛΙΚΑΣ  ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΖΑΓΚΑΡΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ FORD ESCORT
20

ΑΝΑΠΟΛΙΩΤΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ SEAT IBIZA

KIT CAR

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ