Με απρόοπτα και πολλές καθυστερήσεις, πραγματοποιήθηκε ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς για το κύπελλο οδηγών – συνοδηγών Rally Sprint Κρήτης, στη διαδρομή Βαντές – Κοντόπουλα, την τελευταία Κυριακή του Νοέμβρη.
Στον αγώνα, που διοργάνωσε η Α.Λ.Α. Χανίων, πήραν μέρος μόλις 14 πληρώματα και κατάφεραν να τερματίσουν τα 11.
Η εκκίνηση δόθηκε με μικρή καθυστέρηση, λόγο προβλήματος με τις επικοινωνίες, το οποίο αποκαταστάθηκε μερικώς. Το πρώτο σκέλος κύλησε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, σε αντίθεση με το δεύτερο που αποδείχτηκε καταστροφικό.
Αξίζει να αναφερθούμε στις μάχες με την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους, τόσο στις κατηγορίες όσο και σε επίπεδο γενικής. Ταχύτεροι σε επίπεδο γενικής και με διαφορά ήταν οι νικητές στα 1600άρια, Γιώργος Περουλάκης – Γιώργος Ζωφάκης με Honda Civic, ακολούθησαν οι νικητές της μεγάλης κατηγορίας, Γιάννης Παπαδοκωσταντάκης – Σταύρος Κλαριδόπουλος με Mitsubishi Carisma και λιγότερο από ενάμιση δευτερόλεπτο πίσω τους βρέθηκαν οι Μανόλης Κυριανιτάκης – Σήφης Φαραντάκης με VW Golf2 Gti που ήταν και νικητές στα δίλιτρα.
Στη 2η θέση της μεγάλης κατηγορίας βρέθηκαν οι Μανόλης Αλεξάκης – Γιώργος Μεγαλακάκης με Mitsubishi Lancer Evo6 και στην 3η οι Στέλιος Μιχαηλάκης – Νίκος Λιγοψυχάκης με Subaru Impreza.
Στα δίλιτρα 2οι ήταν οι Γιώργος Φραντζεσκάκης – Λευτέρης Σαρρής με Ford Fiesta, ενώ στα 1600άρια, 2οι ήταν οι Σταύρος Ζεϊμπεκάκης – Αντώνης Μεταξάκης με Peugeot106 Rallye και 3οι οι Μιχάλης Νικολίτσης – Μιχάλης Πατεράκης με ίδιο αυτοκίνητο.
Στη μικρή κατηγορία, επικράτησαν οι Μιχάλης Πουλάκης – Βαγγέλης Προβιδάκης με Toyota Yaris, ακολούθησαν οι Γιώργος Γονάκης – Κώστας Ποθητός με Peugeot 106 1.3 και 3οι ήταν οι Γιάννης Βρανάς – Κώστας Κάππας με ίδιο αυτοκίνητο.
Τα πρώτα πέντε πληρώματα στο δεύτερο σκέλος, εκκίνησαν και χρονομετρήθηκαν κανονικά, όμως στη συνέχεια στη μέση της διαδρομής έσπασε το σασμάν του Peugeot 106 Rallye που οδηγούσαν οι Νεκτάριος Τσιχλάκης – Μανόλης Ξηράκης, γεμίζοντας λάδια την αγωνιστική γραμμή στο σημείο. Η αντίδραση της οργάνωσης ήταν άμεση, όμως χρειάστηκε περισσότερο από μισή ώρα για να αποκατασταθεί ο δρόμος. Τα προβλήματα συνεχίστηκαν όταν στη συνέχεια έσπασε το μοτέρ και του Peugeot 106 Rallye των Κώστα Ορφανουδάκη – Αντώνη Τζιάκη και τα λάδια αυτή την φορά ήταν πολύ περισσότερα. Παρά τον καθαρισμό στο σημείο κρίθηκε επικίνδυνη η διέλευση και αποφασίστηκε τα υπόλοιπα έξι πληρώματα να περάσουν τη διαδρομή σαν απλή, ενώ τους δόθηκε αντιπροσωπευτικός χρόνος, χωρίς να αλλοιωθούν τα αποτελέσματα στις κατηγορίες.
Με αυτό λοιπόν τον … κάτι παραπάνω από μισό αγώνα, ολοκληρώθηκε το Κύπελλο Rally Sprint Κρήτης του 2011, ένας θεσμός που συγκέντρωσε τις λιγότερες συμμετοχές των τελευταίων χρόνων, κάτι που ευχόμαστε ολόψυχα να βελτιωθεί την επόμενη χρονιά…
Λέτε να πιάνουν οι ευχές;