8.8 C
Chania
Saturday, December 28, 2024

Tουριστική πολιτική που αξιοποιεί τα σύγχρονα μέσα τεχνολογίας

Ημερομηνία:

“Η στρατηγική του Δήμου Χανίων εστιάζει στην εφαρμογή μιας νέας «έξυπνης» τουριστικής πολιτικής, που αξιοποιεί τα σύγχρονα μέσα τεχνολογίας και χαρακτηρίζεται από την προσπάθεια για αυξημένη εξωστρέφεια, εντονότερη παρουσία και συμμετοχή του δήμου μας στο διεθνές τουριστικό γίγνεσθαι”.

Τα παραπάνω επισήμανε ο Δήμαρχος Χανίων, Μανώλης Σκουλάκης, στο πλαίσιο εκδήλωσης για τον τουρισμό με θέμα: “Προοπτικές και Δυνατότητες του Τουρισμού στο Ν. Χανίων. Φυσιογνωμία, κύρια χαρακτηριστικά και επιλογές των αλλοδαπών επισκεπτών. Διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος μέσω των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους (έρευνα στον Aερολιμένα Χανίων)”, που διοργανώθηκε χθες, Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Κέντρου Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου (Μεγάλο Αρσενάλι), από την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων, το Μ.Α.Ι.Χ., το Εργαστήριο Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης, το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος/ΤΔΚ, το ΕΒΕΧ και το Δήμο Χανίων/ΚΕΠΕΠΔΗΧ – ΚΑΜ.

Ο Δήμαρχος Χανίων έκανε γνωστό πως το προσεχές διάστημα θα λειτουργήσει και η νέα «έξυπνη» εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, που έχει σχεδιαστεί από πλευράς Δήμου και η οποία θα παρέχει τη δυνατότητα στον κάθε επισκέπτη, μέσω του κινητού του τηλεφώνου, να λαμβάνει πληροφόρηση για μια σειρά θεμάτων τουριστικού ενδιαφέροντος.

Παράλληλα ο κ. Σκουλάκης έκανε αναφορά στην καμπάνια τουριστικής προβολής του Δήμου Χανίων με γενικό τίτλο «Χανιά: ένα ταξίδι αισθήσεων» η οποία έχει ιδιαίτερη απήχηση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, έχοντας λάβει έως σήμερα 8 διεθνή βραβεία”.

“Χρέος μας είναι να προσδίδουμε προστιθέμενη αξία και στο τελευταίο ευρώ που προορίζεται για την προβολή του τόπου μας, αναδεικνύοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του και προωθώντας νέες μορφές τουρισμού αξιοποιώντας στο μέγιστο βαθμό το διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες”, πρόσθεσε ο Δήμαρχος Χανίων, καλώντας την ίδια στιγμή σε συστράτευση δυνάμεων για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των δράσεων.

“Κατά την άποψη μου αυτό που χρειαζόμαστε σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι σωστός στρατηγικός σχεδιασμός, καινοτόμες ιδέες, ποιότητα παντού και στενή συνεργασία όλων των τοπικών φορέων, ιδιαίτερα αυτών που εμπλέκονται με το τουριστικό προϊόν”, υπογράμμισε στην ομιλία του ο κ. Σκουλάκης.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αγαπημένα μου Χανιά, πώς σε κατάντησαν!!!

Κύριε διευθυντά, Σήμερα 27η Δεκεμβρίου 2024 ελαβα μία επιστολή από...

Ιθαγενείς που εκλιπαρούν για χάντρες και καθρεπτάκια… τέτοιος ξεπεσμός

Τι άλλο να πούμε για την κατάντια που αποτυπώνετε...

Κοινός φορτιστής για όλες τις συσκευές από σήμερα

Από σήμερα, 28 Δεκεμβρίου, όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές θα πρέπει να...