“Η στρατηγική του Δήμου Χανίων εστιάζει στην εφαρμογή μιας νέας «έξυπνης» τουριστικής πολιτικής, που αξιοποιεί τα σύγχρονα μέσα τεχνολογίας και χαρακτηρίζεται από την προσπάθεια για αυξημένη εξωστρέφεια, εντονότερη παρουσία και συμμετοχή του δήμου μας στο διεθνές τουριστικό γίγνεσθαι”.
Τα παραπάνω επισήμανε ο Δήμαρχος Χανίων, Μανώλης Σκουλάκης, στο πλαίσιο εκδήλωσης για τον τουρισμό με θέμα: “Προοπτικές και Δυνατότητες του Τουρισμού στο Ν. Χανίων. Φυσιογνωμία, κύρια χαρακτηριστικά και επιλογές των αλλοδαπών επισκεπτών. Διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος μέσω των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους (έρευνα στον Aερολιμένα Χανίων)”, που διοργανώθηκε χθες, Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Κέντρου Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου (Μεγάλο Αρσενάλι), από την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων, το Μ.Α.Ι.Χ., το Εργαστήριο Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης, το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος/ΤΔΚ, το ΕΒΕΧ και το Δήμο Χανίων/ΚΕΠΕΠΔΗΧ – ΚΑΜ.
Ο Δήμαρχος Χανίων έκανε γνωστό πως το προσεχές διάστημα θα λειτουργήσει και η νέα «έξυπνη» εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, που έχει σχεδιαστεί από πλευράς Δήμου και η οποία θα παρέχει τη δυνατότητα στον κάθε επισκέπτη, μέσω του κινητού του τηλεφώνου, να λαμβάνει πληροφόρηση για μια σειρά θεμάτων τουριστικού ενδιαφέροντος.
Παράλληλα ο κ. Σκουλάκης έκανε αναφορά στην καμπάνια τουριστικής προβολής του Δήμου Χανίων με γενικό τίτλο «Χανιά: ένα ταξίδι αισθήσεων» η οποία έχει ιδιαίτερη απήχηση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, έχοντας λάβει έως σήμερα 8 διεθνή βραβεία”.
“Χρέος μας είναι να προσδίδουμε προστιθέμενη αξία και στο τελευταίο ευρώ που προορίζεται για την προβολή του τόπου μας, αναδεικνύοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του και προωθώντας νέες μορφές τουρισμού αξιοποιώντας στο μέγιστο βαθμό το διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες”, πρόσθεσε ο Δήμαρχος Χανίων, καλώντας την ίδια στιγμή σε συστράτευση δυνάμεων για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των δράσεων.
“Κατά την άποψη μου αυτό που χρειαζόμαστε σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι σωστός στρατηγικός σχεδιασμός, καινοτόμες ιδέες, ποιότητα παντού και στενή συνεργασία όλων των τοπικών φορέων, ιδιαίτερα αυτών που εμπλέκονται με το τουριστικό προϊόν”, υπογράμμισε στην ομιλία του ο κ. Σκουλάκης.